Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Duz yol olmayabilir iddia etmiyorum ruzgar vs arkadan geldiyse etkilemis de olabilir ama herturlu deneriz kamera var ise hatta motorlarida degisip deneriz guzel bir karsilastirma olur.
 
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
137
Video basinda ya da kicinda top speed diye bi ibare kullanmadim ki neden topspeed gorulmemis yaziosun :) kamera illa topspeed gormek icin mi kullaniliyor? :)

Cok zor bisey soylemedim.sadece forumda surat konusunu tartismayi yersiz buluyorum.motorunun 4 5 bg fazlasyla 30 40kmh daha hizli gittigini dusunen varsa kardesce deneyelim, videosunu cekelim dedim. Gider yapmak degil amacim sadece ortaya atilan iddialarin videoya cekilerek kanitlanmasi. 270 280 yapan f ler bizi yara yara gecsinler biz de keyifle videoya cekelim koyalim istedim sadece :))

Keyifli bir video olmuş, teşekkürler
Son hız olayına takılanlar R1 falan alsın, bence keyifli bir makine, kaldı ki, bu hızlar bile arasıra heyecan olsun diye çıkılacak hızlar, yoksa gerçekten çok tehlikeli
Ben genelde 150km ve altında kullanıyorum 650F'i, belki 200leri görürüm ama o da meraktan olur, bu hızlarda kullanmayı hiç düşünmüyorum
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Tulumlu pilot kim acaba Barış abi-sanki gözüm bir yerden ısırıyo...:cyclopsan

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

Video basinda ya da kicinda top speed diye bi ibare kullanmadim ki neden topspeed gorulmemis yaziosun :) kamera illa topspeed gormek icin mi kullaniliyor? :)

Cok zor bisey soylemedim.sadece forumda surat konusunu tartismayi yersiz buluyorum.motorunun 4 5 bg fazlasyla 30 40kmh daha hizli gittigini dusunen varsa kardesce deneyelim, videosunu cekelim dedim. Gider yapmak degil amacim sadece ortaya atilan iddialarin videoya cekilerek kanitlanmasi. 270 280 yapan f ler bizi yara yara gecsinler biz de keyifle videoya cekelim koyalim istedim sadece :))

2014 CBR650F kullanıcısı bi arkadaş ismi lazım değil 87bg Racing'iyle 260km/h görmüş - sen 243'ü geçemiyon...:queen:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Videonun sahibi malum siteden arkadaşım km saatindeki gördüğü değerin videosu sadece videonun başına sporttouring diye yanlış bir yazı yazmış...
Görürdü görmezdi diyenler için gelsin km sattinde 280'e geliyor neredeyse.



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------

Emre'nin videosundan sonra birde bu arkadaş var



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

Bu videoda da motor f sport olduğu için 273 civarında kalıyor çünkü arka dişlisi 46 olduğu için normal f ler kadar hızlı gidemiyor ama akselerasyonu biraz daha yüksek oluyor.

http://www.youtube.com/watch?v=-HLkv15oLno
 
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
137
Tulumlu pilot kim acaba Barış abi-sanki gözüm bir yerden ısırıyo...:cyclopsan

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------





2014 CBR650F kullanıcısı bi arkadaş ismi lazım değil 87bg Racing'iyle 260km/h görmüş - sen 243'ü geçemiyon...:queen:

Bunu neden sidik yarısına çeviriler anlamış degılım, yani en iyi motosiklet en hızlı motosiklet midir?
Insanlar ıhtıyaclarına ve begenılerıne gore secim yapar
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
49
beyler aranızda yeniyimde nasipse 600f almayı düşünüyorumda aklımda bi kaç soru işaretleri var bu F F4 F4i nedir açıklarmısınız aralarındaki farklar nedir ve motor alırken f4i lduğunu nasıl anlıyacağız 2006 model almayı düşünüyorum şimdiden teşekkürler hayırlı akşamlar tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
olay yıl sıralamasıyla gidiyor F1,2,3,4 diye f4i ise enjeksiyonlu f4i en son ülkemize 2007 e kadar geldi f4i nin f4 den birkaç farklılığı ön far ve kafa karenajı,enjeksiyonlu oluşu ve birkaç farklılık daha , 2006 model alacağın motor f4i olacak,şansın bol olsun temizleri zor bulunuyor, hayırlısı olsun.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
beyler aranızda yeniyimde nasipse 600f almayı düşünüyorumda aklımda bi kaç soru işaretleri var bu F F4 F4i nedir açıklarmısınız aralarındaki farklar nedir ve motor alırken f4i lduğunu nasıl anlıyacağız 2006 model almayı düşünüyorum şimdiden teşekkürler hayırlı akşamlar tekeriniz düz bassın.

türkiyedeki ve yurt dışındaki kodlamaları farklı
türkiyede 600f4 dersen 1999-2000 yıllarında üretilen kasa ( başlangıç yılı yanlış olabilir hatırlamıyorum ama ülkemizde 2000 modeller için diyim)
türkiyede 600f4i dersen 2001-2006 arasında üretilmiş olan kasadır

yurt dışında 600f(1-2-3-4 vs) motorun 2001 ve sonrası üretimindeki model yılını ifade edebiliyor veya f4 yazınca f sport kasa ifade edilmiş olabiliyor farklı ülkelerde farklı söyleniyor

biz 600f4i derken 600f 4. jenerasyon ve enjeksiyonlu olarak kullanıyoruz i yoksa enjeksiyonsuz karbüratörlü oluyor

düz f4 ve f4i arasındaki farka gelirsek
biri karbüratörlü diğeri enjeksiyonludur ve karbüratörlü modelin gösterge paneli dijital değil düz. ek olarak far tek far olduğundan ötürü kafa grenajı yapı olarak farklı görünüyor
ama kalan grenajların hepsi 1e1 aynıdır.






diğer konuya gelecek olursak
isteyen istediği gibi gider kimse kimseye kendini kanıtlamak zorunda değil bence
boşuna tartışıyorsunuz ve boşuna kendinizi veya bir başkasına iyi olmayan şekilde atıfta bulunuyorsunuz yazılanlarla ( laf ortayadır )

at sahibine göre kişner diye bir laf vardır herkes motorunu kendi istediği şekilde kullanır ama iyi ama kötü
ben her çıktığımda gaza asılmıyorum diye motorcu olmuyor muyum yani
akçaya gittim geldim genel hız ortalamam 100 diye anormal birimi oldum ? herkes istediği gibi gider kullanır zevk meselesi
her yazılanı üstümüze neden alınıyoruz ki çocuk gibi s.dik mi yarıştırıyoruz
hiç birimiz pistte yarışmıyoruz ve hepimizin daha yaşayacağı hayatlarımız var


bu yüzden lütfen diyorum yazdıklarımıza her anlamda dikkat edelim belkide
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
49
dostum tesadüfen şu motoru gördüm http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-makina-173821225/detay

resimlerden oldukça temiz ve orjinal duruyor,ben olsam mutlaka bakardım,bu arada burdan yakın bir abim 2004 model F bulmuş o da çok temiz ve orjinaldi 15 bine anlaştılar ve lastik istiyordu makina bu 2006 hem 15 e bırakır ama muhakkak bin tl de lastiğe ayır sakın ihmal etme.

bende şunu bulmuştum http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2006-model-207-trafige-cikisli-24.959kme-honda-600-f-172480640/detay
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
49
neyse gece gece başınızı ağrıttım kusuruma bakmayın verdiğiniz bilgiler içinde ayrıca teşekkür ederim en hayırlısı neyse Allah bizlere öylesini nasip etsin iyi geceler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------

Zincire spor zincir ile değişmiş demiş keyfi değiştirmediyse 24 bin bence erken(ki daha önce değiştirmiş sanırım) zincir ömrü için ben 30 binde değiştirmiştim ,veya sert kullandı motoru,yağsız falan kaldı.

aynen orasını bi incelemek lazım
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
neyse gece gece başınızı ağrıttım kusuruma bakmayın verdiğiniz bilgiler içinde ayrıca teşekkür ederim en hayırlısı neyse Allah bizlere öylesini nasip etsin iyi geceler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------



aynen orasını bi incelemek lazım

ne demek,hayırlısı olsun mutlaka bu topiği baştan okumaya çalış eğer okumadıysan çok güzel şeyler paylaşılmış F alacaksan çok faydası olur, iyi geceler.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  saçma sapan mesajlarınızı tartışmalarınızı sildim herkes kendini biliyor isim isim yazmaya gerek yok
tekrarı halinde gereken cezaları alacaksınız haberiniz olsun
az biraz birbirinize saygı gösterin kafanız bozukken girmeyin siteye mesela yazılanları yanlış anlıyorsunuz durduk yere tartışmalar çıkıyor biraz sakin olmayı deneyin hayırlı forumlar

 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Evet arkadaşlar bencede uzatmayın gerçi uzatılmış bişey yok sadece herkes biraz stres atıyor diyelim.

600f efsanedir kullananlarda öyle olsun..

Bu arada
iLk@yy;
kardeş CBF150 siyah renk sıfır aldım bugün kısmetse eve getirecem.YBR biraz cılız ve oturuş olarak rahat gelmedi.
Birde dün Bajaj 200 e baktım aman Allah'ım o koltuk nasıl sert öyle hemen indim.Orda birde Boxer vardı bence o bile diğerlerinden daha rahattı.
Sonuç itibari ile şehir içi kullanımlarım için CBF 150 aldık hayırlı olur İnş..
Adana dan selamlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
hayırlı olsun cbf :)

***

bu arada en son tempolu gezımızde sadece "otoban" kısmında 8.3 yakmısım :) max'ı gorduk huseyın sagolsun heheh
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
tecno power power jet hakkında bilginiz var mı benim motosiklete takmışlardı bi usta gördü bunlar sağlıklı değil dedi aldığım yerde ise bunu yakıt hava karışımını ayarlaması için taktık dediler kafam karıştı şu anda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst