Video basinda ya da kicinda top speed diye bi ibare kullanmadim ki neden topspeed gorulmemis yaziosunkamera illa topspeed gormek icin mi kullaniliyor?
Cok zor bisey soylemedim.sadece forumda surat konusunu tartismayi yersiz buluyorum.motorunun 4 5 bg fazlasyla 30 40kmh daha hizli gittigini dusunen varsa kardesce deneyelim, videosunu cekelim dedim. Gider yapmak degil amacim sadece ortaya atilan iddialarin videoya cekilerek kanitlanmasi. 270 280 yapan f ler bizi yara yara gecsinler biz de keyifle videoya cekelim koyalim istedim sadece)
Tulumlu pilot kim acaba Barış abi-sanki gözüm bir yerden ısırıyo...:cyclopsanonu cok uzaklarda arama hehe
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:03 ----------
kofte yeme bahanesıyle tekırdag-corlu yaptık.
yollar superdı. bılahare vıdeo da koyacagımson 90km 200kmh ortalama ıle gelınce motordan ındıgımde hala bıyerlerım tıtrıyordu ahhaha
motoru yıkattıktan (
) sonra eve donuste bı de 650f le bı dostla karsılastık
onla da besıktasa kadar eglendık. 1 sene bınmesem ozlemem dedım ılk defa
![]()
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd...._=1413999423_50d4bb457de18f6b6b3f0307b1f380da
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd....1_10152374876648422_5411863902169247059_n.jpg
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net...5_10152374946448422_6320679821256626847_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd...._=1414888402_87beb13bee01cad04021f67605b51d55
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd....7_10152375014823422_8368838189367730950_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd...._=1413179834_81c899c1f3103be06c0611a6d6a03680
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd....9_10152375227573422_9048664719223984688_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd....2_10152375469773422_2902356943358761506_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd...._=1413529852_3b1e682d242943f402459b188857eea9
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd....7_10152375470143422_1611876903900153176_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd....7_10152375470348422_1780637965669701089_n.jpg
Video basinda ya da kicinda top speed diye bi ibare kullanmadim ki neden topspeed gorulmemis yaziosunkamera illa topspeed gormek icin mi kullaniliyor?
Cok zor bisey soylemedim.sadece forumda surat konusunu tartismayi yersiz buluyorum.motorunun 4 5 bg fazlasyla 30 40kmh daha hizli gittigini dusunen varsa kardesce deneyelim, videosunu cekelim dedim. Gider yapmak degil amacim sadece ortaya atilan iddialarin videoya cekilerek kanitlanmasi. 270 280 yapan f ler bizi yara yara gecsinler biz de keyifle videoya cekelim koyalim istedim sadece)
Tulumlu pilot kim acaba Barış abi-sanki gözüm bir yerden ısırıyo...:cyclopsan
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------
2014 CBR650F kullanıcısı bi arkadaş ismi lazım değil 87bg Racing'iyle 260km/h görmüş - sen 243'ü geçemiyon...:queen:
eyw üstad saolasn
beyler aranızda yeniyimde nasipse 600f almayı düşünüyorumda aklımda bi kaç soru işaretleri var bu F F4 F4i nedir açıklarmısınız aralarındaki farklar nedir ve motor alırken f4i lduğunu nasıl anlıyacağız 2006 model almayı düşünüyorum şimdiden teşekkürler hayırlı akşamlar tekeriniz düz bassın.
dostum tesadüfen şu motoru gördüm http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-makina-173821225/detay
resimlerden oldukça temiz ve orjinal duruyor,ben olsam mutlaka bakardım,bu arada burdan yakın bir abim 2004 model F bulmuş o da çok temiz ve orjinaldi 15 bine anlaştılar ve lastik istiyordu makina bu 2006 hem 15 e bırakır ama muhakkak bin tl de lastiğe ayır sakın ihmal etme.
Zincire spor zincir ile değişmiş demiş keyfi değiştirmediyse 24 bin bence erken(ki daha önce değiştirmiş sanırım) zincir ömrü için ben 30 binde değiştirmiştim ,veya sert kullandı motoru,yağsız falan kaldı.
neyse gece gece başınızı ağrıttım kusuruma bakmayın verdiğiniz bilgiler içinde ayrıca teşekkür ederim en hayırlısı neyse Allah bizlere öylesini nasip etsin iyi geceler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------
aynen orasını bi incelemek lazım
|
||||||||||