Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Benim motoru vereyim sana hem yabancı sayılmaz lastik eksoz ayna :) hepsini yakından tanırsın

Senin motor 38 plakamı? bugün bizim işyerinin ordan geçtin bende tesadüf balkondaydım, hatta akşam dönüşte yine herzamanki yerinde kaldırımdaydı motor durayım bi selam vereyim tanışalım dedim ama iftara davetliydim duramadım bayramdan sonra motoru satmazsam hafta sonları sık sık görüşürüz inşallah, Alanya'da halamın oğlu var trafik polisi sizin kulübü baya metetti onlar iyidir efendi kullanırlar diye, hafta sonları gezileri falan olur dedi ne kadar doğru bilmiyorum.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Senin motor 38 plakamı? bugün bizim işyerinin ordan geçtin bende tesadüf balkondaydım, hatta akşam dönüşte yine herzamanki yerinde kaldırımdaydı motor durayım bi selam vereyim tanışalım dedim ama iftara davetliydim duramadım bayramdan sonra motoru satmazsam hafta sonları sık sık görüşürüz inşallah, Alanya'da halamın oğlu var trafik polisi sizin kulübü baya metetti onlar iyidir efendi kullanırlar diye, hafta sonları gezileri falan olur dedi ne kadar doğru bilmiyorum.[/QUOTE benim motor 33 plaka benim de motor satılık bayrama kalmaz gider akşam 12 de çıkıyorum geç degilse serinlikte gazlayalım müsaitşrrse diger ninjaları da çagırırım bi tunneler yapar konaklıdan dönüşte kapışırız. :) diger ninja 300 benimle kafa kafaya gidiyor ama belki senin motor alır
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
bizde hayırlısıyla aldık ninja 250r 2012 12 500 km de
125 r dan sonra gerçekten seriliği çok iyi geldi ve frenler cidden aşırı farkediyor sıktığın gibi duruyor motosiklet
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
Benimde ilk motorum 125r dı ninja ile arsında baya fark var

birde bu arka amortisor sorunu var galiba belli bir kilo da iken 2 tık yukarı alınacakmış bu konu hakkında bilgin var mı tam herkez başka birşeyler söylemiş araştırdım biraz orjinal fabrika çıkışlı max kilo kaç acaba
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Ben 10000km yol yaptım sorun yok ustaya sorduğumda 2kişi çukurlardan yavaş geçmek gerekiyor bide çukura kaside girerken popoyu kaldır ağırlığın amartisore yüklenmesin
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Ninjalar fabrikadan arka amartisörü max 156 kiloya ayarlı gelir her motorun avandablıgın da yarım ay şeklin de bir aparat var onunla kaloyca bir tık sertleştirmeniz yeterli olucaktır
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Senin motor 38 plakamı? bugün bizim işyerinin ordan geçtin bende tesadüf balkondaydım, hatta akşam dönüşte yine herzamanki yerinde kaldırımdaydı motor durayım bi selam vereyim tanışalım dedim ama iftara davetliydim duramadım bayramdan sonra motoru satmazsam hafta sonları sık sık görüşürüz inşallah, Alanya'da halamın oğlu var trafik polisi sizin kulübü baya metetti onlar iyidir efendi kullanırlar diye, hafta sonları gezileri falan olur dedi ne kadar doğru bilmiyorum.[/QUOTE benim motor 33 plaka benim de motor satılık bayrama kalmaz gider akşam 12 de çıkıyorum geç degilse serinlikte gazlayalım müsaitşrrse diger ninjaları da çagırırım bi tunneler yapar konaklıdan dönüşte kapışırız. :) diger ninja 300 benimle kafa kafaya gidiyor ama belki senin motor alır

Ooooo süper olur ama benim 12'den sonra anca pirelerim yarış yapıyo :) yarın Antalya'ya gidiyorum bayram dönüşü ben uğrarım senin yanına hafta sonu falan ayarlarız bir şekilde, kulübe'de gitmedim hiç oraya falan da uğrıcam kısmetse
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
Ninjalar fabrikadan arka amartisörü max 156 kiloya ayarlı gelir her motorun avandablıgın da yarım ay şeklin de bir aparat var onunla kaloyca bir tık sertleştirmeniz yeterli olucaktır

sağolun

benim kilo 65 arkadaşın da 70 135 toplam herhalde hiç oynamaya gerek yok orjinal hali geçerli ?
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst