- Katılım
- 29 Tem 2012
- Mesajlar
- 175
Hayırdır sezai motosikleti özledin sanırım
Hayırdır sezai motosikleti özledin sanırım
Benim motoru vereyim sana hem yabancı sayılmaz lastik eksoz aynaaynen ÖzledimAğustos ayında nasipse tekrardan Alıyorum bitane
Benim motoru vereyim sana hem yabancı sayılmaz lastik eksoz aynahepsini yakından tanırsın
Benim motoru vereyim sana hem yabancı sayılmaz lastik eksoz aynahepsini yakından tanırsın
Senin motor 38 plakamı? bugün bizim işyerinin ordan geçtin bende tesadüf balkondaydım, hatta akşam dönüşte yine herzamanki yerinde kaldırımdaydı motor durayım bi selam vereyim tanışalım dedim ama iftara davetliydim duramadım bayramdan sonra motoru satmazsam hafta sonları sık sık görüşürüz inşallah, Alanya'da halamın oğlu var trafik polisi sizin kulübü baya metetti onlar iyidir efendi kullanırlar diye, hafta sonları gezileri falan olur dedi ne kadar doğru bilmiyorum.[/QUOTE benim motor 33 plaka benim de motor satılık bayrama kalmaz gider akşam 12 de çıkıyorum geç degilse serinlikte gazlayalım müsaitşrrse diger ninjaları da çagırırım bi tunneler yapar konaklıdan dönüşte kapışırız.diger ninja 300 benimle kafa kafaya gidiyor ama belki senin motor alır
Hayırlı olsun lastikler ırc ise değiştirmeni tavsiye ederim
Benimde ilk motorum 125r dı ninja ile arsında baya fark var
Senin motor 38 plakamı? bugün bizim işyerinin ordan geçtin bende tesadüf balkondaydım, hatta akşam dönüşte yine herzamanki yerinde kaldırımdaydı motor durayım bi selam vereyim tanışalım dedim ama iftara davetliydim duramadım bayramdan sonra motoru satmazsam hafta sonları sık sık görüşürüz inşallah, Alanya'da halamın oğlu var trafik polisi sizin kulübü baya metetti onlar iyidir efendi kullanırlar diye, hafta sonları gezileri falan olur dedi ne kadar doğru bilmiyorum.[/QUOTE benim motor 33 plaka benim de motor satılık bayrama kalmaz gider akşam 12 de çıkıyorum geç degilse serinlikte gazlayalım müsaitşrrse diger ninjaları da çagırırım bi tunneler yapar konaklıdan dönüşte kapışırız.diger ninja 300 benimle kafa kafaya gidiyor ama belki senin motor alır
Ooooo süper olur ama benim 12'den sonra anca pirelerim yarış yapıyoyarın Antalya'ya gidiyorum bayram dönüşü ben uğrarım senin yanına hafta sonu falan ayarlarız bir şekilde, kulübe'de gitmedim hiç oraya falan da uğrıcam kısmetse
Ninjalar fabrikadan arka amartisörü max 156 kiloya ayarlı gelir her motorun avandablıgın da yarım ay şeklin de bir aparat var onunla kaloyca bir tık sertleştirmeniz yeterli olucaktır
Motoru bu gün sattım ama alayaya gitti bayram ertesi bi salalım o zamanOoooo süper olur ama benim 12'den sonra anca pirelerim yarış yapıyoyarın Antalya'ya gidiyorum bayram dönüşü ben uğrarım senin yanına hafta sonu falan ayarlarız bir şekilde, kulübe'de gitmedim hiç oraya falan da uğrıcam kısmetse
Motoru bu gün sattım ama alayaya gitti bayram ertesi bi salalım o zaman
Bugün aklımada geldi az önce geçtim senin motoru göremeyince sattı herhalde dedim kalbim temizmiş baktamam bayram dönüşü bi gün milletide toplayalım bi gezi ayarlayalım, hatta kulübdeki arkadaşlarlada görüşelim topluca biryerlere mangala gidelim, ben artçı alırım seni :queen:
bayramdan sonra bol gezi olur gezersinizBugün aklımada geldi az önce geçtim senin motoru göremeyince sattı herhalde dedim kalbim temizmiş baktamam bayram dönüşü bi gün milletide toplayalım bi gezi ayarlayalım, hatta kulübdeki arkadaşlarlada görüşelim topluca biryerlere mangala gidelim, ben artçı alırım seni :queen: