Ne gezmekmiş arkadaş,birde üzerine aç susuz helal olsun iyi dayanıyorsunuz
Ne kadar yüksek yerler,ben olsam her yamacın her dağın ardını görmeden edemem
Yalnız o zigzaglı yolun fotoğrafında bir virajı kareye alamamışsın puanını kırıyorum
valla aç susuz zor oldu ama idare ettik, içimizdeki çılgınlıkla katlandık işte, ama aldığımız zevk herşeyi normal gösterdi bu gezide

Fotoğraf eleştirin için çok teşekkürler, sen üstadımsın fotoğraf işinde :cat:
Bol manzaralı,bol fotolu güzel gezi olmuş..tebrikler..
3000 rakımda motosikletlerin performansında bir düşüş yaşadınız mı?
motorların performanslarında en ufak bir sıkıntı olmadı, canavar gibiydiler en yukarılarda da, hatta adam akıllı dinlenmelerine bile izin vermedik iftara yetişeceğiz diye, yine de sıkıntı olmadı
Gözüpek bir gezi rotası, güzel anlatım ve fotolar için tebrik ederim. Koltuğumda otururken serinledim sayenizde. Bundan daha iyisi buzul gölünün kıyısında çadır kurup çevrede yürüyerek gezintiler yapmak olurdu. Dağ fotolarına bakarken aklıma Koçdüzü yaylasında dağcıların tepeye yazdığı "dağlar sevdamsın" yazısı geldi. Tekeriniz düz bassın. Darısı bizim başımıza.
evet, kesinlikle o buzul gölünde kamp yapılıp piknik yapılmalı, oralar gezilmeli ve gün batımı ve doğumu fotoğraflar çekilmeli, bizde böyle bir sürü hayal kurduk, bakalım, hatta oraya yüzmeye gidecez, balık tutacaz felan da benim için artık neredeyse imkansız

Bu arada evet " dağlar sevdamsın" içimde hissettiğim bir duygudur benim de
ellerine saglik yine bir birinden güzel resimleri cekmisin:cat:
nasip olursa bayramin 3 günü bizde 2 KLE500 eslerimizle birlikte Izmirden cikip Isparta-Konya-Sivas-Erzurum-Igdir-Kars-Gürcistan-Rize Karadenizden geriye dönecegiz belki karsilasiriz
Size hayırlı yolculuklar, KLE ile her tarafa çıkarsınız oralarda,ben eşimle nerelere çıktım beraber, çok güzel olur. ben o tarihlerde başka yerlerde olacağım, karşılaşmak isterdim, inşallah başka sefere
resimlere bakarken yusuf hoca buradan emekli olur diye düşünürken son fotoda sakaryaya yani komşu ile yani 40 km yakınma tayininizin çıktığını yazmışsınız hayırlı ollsun hocam, burada ki dağlar oralardaki kadar güzel değil ama içimden birlikte bi kartepe yaparız diye geçmedi değil hayırlı sahurlar vesselam...
Evet , Sakarya'da olacağım bundan sonra, yakınız bayağı, oradaki dağlar da güzeldir, beraber de gezeriz, Kartepe çok güzel olur, gezilerde görüşmek üzere hocam