Rize MT gururla sunar : buzul gölü ve dağlardan Çayeli

Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Ne gezmekmiş arkadaş,birde üzerine aç susuz helal olsun iyi dayanıyorsunuz
Ne kadar yüksek yerler,ben olsam her yamacın her dağın ardını görmeden edemem

Yalnız o zigzaglı yolun fotoğrafında bir virajı kareye alamamışsın puanını kırıyorum :)
 
Katılım
19 May 2013
Mesajlar
284
Bol manzaralı,bol fotolu güzel gezi olmuş..tebrikler..

3000 rakımda motosikletlerin performansında bir düşüş yaşadınız mı?
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Gözüpek bir gezi rotası, güzel anlatım ve fotolar için tebrik ederim. Koltuğumda otururken serinledim sayenizde. Bundan daha iyisi buzul gölünün kıyısında çadır kurup çevrede yürüyerek gezintiler yapmak olurdu. Dağ fotolarına bakarken aklıma Koçdüzü yaylasında dağcıların tepeye yazdığı "dağlar sevdamsın" yazısı geldi. Tekeriniz düz bassın. Darısı bizim başımıza.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
379
ellerine saglik yine bir birinden güzel resimleri cekmisin:cat:
nasip olursa bayramin 3 günü bizde 2 KLE500 eslerimizle birlikte Izmirden cikip Isparta-Konya-Sivas-Erzurum-Igdir-Kars-Gürcistan-Rize Karadenizden geriye dönecegiz belki karsilasiriz:)
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
resimlere bakarken yusuf hoca buradan emekli olur diye düşünürken son fotoda sakaryaya yani komşu ile yani 40 km yakınma tayininizin çıktığını yazmışsınız hayırlı ollsun hocam, burada ki dağlar oralardaki kadar güzel değil ama içimden birlikte bi kartepe yaparız diye geçmedi değil hayırlı sahurlar vesselam...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Ne gezmekmiş arkadaş,birde üzerine aç susuz helal olsun iyi dayanıyorsunuz
Ne kadar yüksek yerler,ben olsam her yamacın her dağın ardını görmeden edemem

Yalnız o zigzaglı yolun fotoğrafında bir virajı kareye alamamışsın puanını kırıyorum :)

valla aç susuz zor oldu ama idare ettik, içimizdeki çılgınlıkla katlandık işte, ama aldığımız zevk herşeyi normal gösterdi bu gezide :)
Fotoğraf eleştirin için çok teşekkürler, sen üstadımsın fotoğraf işinde :cat:

Bol manzaralı,bol fotolu güzel gezi olmuş..tebrikler..

3000 rakımda motosikletlerin performansında bir düşüş yaşadınız mı?

motorların performanslarında en ufak bir sıkıntı olmadı, canavar gibiydiler en yukarılarda da, hatta adam akıllı dinlenmelerine bile izin vermedik iftara yetişeceğiz diye, yine de sıkıntı olmadı

Gözüpek bir gezi rotası, güzel anlatım ve fotolar için tebrik ederim. Koltuğumda otururken serinledim sayenizde. Bundan daha iyisi buzul gölünün kıyısında çadır kurup çevrede yürüyerek gezintiler yapmak olurdu. Dağ fotolarına bakarken aklıma Koçdüzü yaylasında dağcıların tepeye yazdığı "dağlar sevdamsın" yazısı geldi. Tekeriniz düz bassın. Darısı bizim başımıza.

evet, kesinlikle o buzul gölünde kamp yapılıp piknik yapılmalı, oralar gezilmeli ve gün batımı ve doğumu fotoğraflar çekilmeli, bizde böyle bir sürü hayal kurduk, bakalım, hatta oraya yüzmeye gidecez, balık tutacaz felan da benim için artık neredeyse imkansız :(
Bu arada evet " dağlar sevdamsın" içimde hissettiğim bir duygudur benim de


ellerine saglik yine bir birinden güzel resimleri cekmisin:cat:
nasip olursa bayramin 3 günü bizde 2 KLE500 eslerimizle birlikte Izmirden cikip Isparta-Konya-Sivas-Erzurum-Igdir-Kars-Gürcistan-Rize Karadenizden geriye dönecegiz belki karsilasiriz:)

Size hayırlı yolculuklar, KLE ile her tarafa çıkarsınız oralarda,ben eşimle nerelere çıktım beraber, çok güzel olur. ben o tarihlerde başka yerlerde olacağım, karşılaşmak isterdim, inşallah başka sefere

resimlere bakarken yusuf hoca buradan emekli olur diye düşünürken son fotoda sakaryaya yani komşu ile yani 40 km yakınma tayininizin çıktığını yazmışsınız hayırlı ollsun hocam, burada ki dağlar oralardaki kadar güzel değil ama içimden birlikte bi kartepe yaparız diye geçmedi değil hayırlı sahurlar vesselam...

Evet , Sakarya'da olacağım bundan sonra, yakınız bayağı, oradaki dağlar da güzeldir, beraber de gezeriz, Kartepe çok güzel olur, gezilerde görüşmek üzere hocam
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
5
Çok güzel ve eğlenci geçen bir geziye benziyor :cat: bende arkadaşımla böyle bir tur yapmayı planlıyorum.. Güzel örnek :thumleft:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Sana Sakarya gibi geliyor galiba....

Ülkede ençok gidip görmek istediğim yerlerin başındadır Rize...

Eğer bir gün o amaçla yol çıkarsam yoldan senide alıp götürmeyenin,kendine rehber etmeyenin ,dip köşe gezmeyenin....yolda motosikletinin tekeri patlasın....:pl:

Mükemmel ötesi bir gezi...Fotoğraflar süper...sizlerde öyle tabi....:rendeer:
benide götürsenee.... :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Süper olmuş Yusuf. Herzamanki gibi...:cat:
Gölün güzelliğine hayran kaldım.

Bu arada Ağustos başı itibariyle Rize'ye geldik gittik.:)
 
Katılım
21 Tem 2014
Mesajlar
74
Yuzdugunuz yer cok hosuma gitti abi ya benim hanimda rizeli kismet olursa bende gittigim gibi baslicam gezmeye tozmaya yuzecam oralarda :) =) cok severim boyle yerleri bir resimde benden kirklareli vize ismi cehennem selaleleri ama kendisi cennet resmen
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
sağolun teşekkürler
Güven abi nereleri gezdiniz Rize'de
ookkaayy, sizin yüzdüğünüz yer de iyiyimiş, eşiniz Rizeliyse büyük bi fırsat bu sizin için
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Güven abi nereleri gezdiniz Rize'de
Aslında çok gezemedik maalesef Yusuf'çum. Ayder'e çıktık. Daha çok Ordu'nun Aybastı, Perşembe, Çambaşı, Karagöl yaylalarını gezdik.
Raporu birkaç güne atarım.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Elinize sağlık güzel gezi olmuş bende cok istiyorum oraları gezmeyi heleki ayder yaylasini
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler , sağolun
Güven abi raporları bekliyorum o zaman, oraların yaylaları nasıl merak ediyorum
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
30
Çok ğüzel bir gezi olmuş...Bende bir an önce motorsikletimi değiştirdikten sonra gezdiğin yerlerde bende bir gezi düşünüyorum....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst