ss gibi 1 üst katta oturmuyor artçı.(1&2 fotolarda da goruluyor acıkca.)
bız oldukca memnunuz. RR dan sonra oldukca rahat geldi eşime.



istedikten sonra avrupa turuda yapabilirsin size kişiden kişiye bağlı kimisi rahatına kimisi heycanına düşkündürPeki motorla artçıyı alıp uzun yolculuk yapabilir miyiz. Arka ve yan çanta takabilir miyiz?

Peki motorla artçıyı alıp uzun yolculuk yapabilir miyiz. Arka ve yan çanta takabilir miyiz?
kimse yok bu aralar ya hepiniz tatile kaçtınız yada her boşlukta gazlıyosunuz
yarın güzel bi temizliğe girişecem grenajları söküp bloktaki en ufak yağ toz vs pislikleri temizlemek için isteyen olursa beklerim
F gibi makina olunca durmazlar tabiBiraz önce makineleri değiştirdik dolaşırken yanından geçerken falan çok güzel geldi gözüme alet aynadan açık kırmızı bişi geliyor
Birkez daha sevdim f i :mrgreen: Bende bakıma sokmak istiyorum.Balatanın bittiğini nasıl anladınız ? Benim vites geçişleri sert ama bağırma falan olmuyor gidiyor alet.
bende hava filtresi temizliği,yağ değişimi,ön cam montajı (zero gravity light smoke aldım)arka fren diski değişimi8ebay den aldım gelmesini bkiyorum),arka fren balata değişimi ve genel temizlik yapacağım zaman bulamıyorum, geçen haftalarda fren hidroliklerini ve suyunu değiştirdim.
bu arada ek olarak egzantirik zinciri siparişi verdim onun değişimini haftaya ustam yapacak,zamanı geldi.
bende hava filtresi temizliği,yağ değişimi,ön cam montajı (zero gravity light smoke aldım)arka fren diski değişimi8ebay den aldım gelmesini bkiyorum),arka fren balata değişimi ve genel temizlik yapacağım zaman bulamıyorum, geçen haftalarda fren hidroliklerini ve suyunu değiştirdim.
bu arada ek olarak egzantirik zinciri siparişi verdim onun değişimini haftaya ustam yapacak,zamanı geldi.
debriyaj balatasını soruyosan kalkışta hafif bi titreme yapıyodu ve kavrama olması gerekenden daha geç alıyordu ( sıyırma kaçırma yapmıyordu )
arka fren balatamda çok az kalmıştı onuda ebc hh simtelli ile değiştirdik simtelli fren balatası müthiş bişe resmen dokunmamla yere yapışıyo makina
egsantrik orj mi sipariş verdin
bu benim 20bin kmdeki 4. gergim olduğundan ben xx gergisi takmayı planlıyorum artık