hocam çok teşekkür ederim cevabınız ve teklifiniz için. Ama malesef şu anda düşünce aşamasındayım ve maddi olarak biraz beklemem gerekecek.Ayrıca bende 0 km alıcılarındanım.
Asıl sorum bunların arasındaki fark nedir?
arkada agırlık yoksa balansı yada gidon bilyalarında sıkıntı vardır gidon somunuda gevşemiş olabilir
iyi akşamlar canlar nasılsınız ?
herkese hayırlı ve sıhhatli ramazanlar dilerim öncelikleepeydir giremiyordum ara sıra kesişmelerimiz olsa da burayla pek bi paylaşımım olmuyordu bugün dedim bi selam edeyim ama birçok arkadaş elden çıkarmış heralde pulsarı görünce ee neticede buda hindu o da hindu akraba sayılırlar
ama benim gözüm sadece sym wolf'ü görüyor inşallah nasip olur
bugün dedim bi yakıt ölçümü yapayım epeydir kontrol etmiyordum yakıt sarfiyatını ama e5 gibi trafiği eksik olmayan bir yolda işe gidip gelmede kullanmama rağmen ki artık eskisi gibi ekonomi yapıp 100km/2 Lt gibi belki de bu motor için rekor olabilecek bir ölçüm yapmıyorum
motor 2012 model ve 31.000 e vardı ve hala taş gibi maaşallah ve de 7000 devir altında da pek seyretmiyorum
sonuç ise 60 tl - 508 km
Alınan benzin: 60,00
Alınan Litre: 11,81 litre
1km'de tüketim: 0,118
100km'de tüketim: 11,81
1 litre benzin ile 43,01 km
100km'de 2,33 litre sarfiyat
Arkadaşlar peki diyaframda yırtık varsa nasıl anlaşılır
Bizim motosikletlerde diyafram nerede? Ben söküp kontrol edebilirmiyim?
Mesela Haftasonu çok rüzgar olmasına rağmen deneme yaptım 90'ı rahat geçti
Sürekli de yapmıyor ama bazen kalkışta bazen de vitesi 1'e düşürünce yapıyor
Balata masrafını 1-2 yere sordum (yetkili servis değil ama ellerinde uygun parça vardı) sorun balatada ise fiyat olarak 100-150TL arası bir masraf çıkardılar
(Debriyaj teli, Conta, Yağ değişimi, İşçilik vs. için)
Umarım sorun sadece pis benzindir (ama tekleme falan yapmıyor sadece ara sıra 1. viteste ivmelenmede devir yükselmesinde sıkıntı var )
Arkadaşlar motoru dururken yatırdıgım zaman koruma demirine degmesine 5-10 cm kalana kadar yani ,karbüratörün şamandıra havuzu temizleme hortumundan benzin akıyor Normalmidir bu zmana kadar hiç dikkat etmemiştim,Aklımda açıklama olarak şamandıra motoru yan yatırınca çalışamıyor ve açılıyor fazla gelen benzinden buradan dışarı fıyyresimde işaretledim
[url]http://img497.yukle.tc/thumbs/754920140707_202343.jpg[/URL]
arkadaşlar benim motoru sürekli şehir içi kullanıyorum diye mi bu değerlere ulaşamıyorum yoksa yakıttan mı farkediyor (95, 97 oktan ya da PO, OPET, BP, SHELL?)... bir depo yakıt 500 km hatta 600 km yaptım diyen var... benim iki depo önce 370 kmde bitti... yani son iki depodur aşırı dikkat ediyorum... ani kalkışlardan kaçınıyorum, 90 üstü süratlere falan çıkmamaya çalışıyorum, sıkıştırmıyorum... son depodaki yakıt ile 460 km oldu ama benzin bitti bitecek... 500 bulmaz yani... ayarı falan varsa yaptırayım çünkü bir depoda neredeyse 70 hatta 100 km farketmesi iyi bişey değil...
sürekli dur kalk yapmıyorsan ciddi bir sıkıntı var bence... ben hemen hergün pendik-esenyurt arası gidip geliyorum 700 km altına düşmüyor depoyu kapağa kadar dolduruyorum 16,00 lt yani... 650 km altında bir sıkıntı vardır bence
anladım hacım da şöyle bi durum var... ben 12 lt ile hesaplıyorum... depoyu dolduruyorum boğazın başladığı yere kadar (yaklaşık 12 lt) sayacı sıfırlıyorum, bittiği yerde kmye bakıyorum... yani yedek depo ile gittiğim km bu hesaba dahil değil... siz nasıl hesaplıyorusunuz...
ben son benzin alışıma göre hesaplayayım 02.07.2014 de 31118 km de iken yakıt almışım depoyu boğazına kadar doldurmuşum... ve gazlamışım benzin bitmeye yakın yine benzin istasyonunun yolunu tutmuşum bu sefer km 31764 bir daha yakıt almışım bu sefer 13,92 litre karşılığı 71,13 lira...( depo 16 litre demek ki depoda daha 2,08 litre kalmış ) 31764-31118=646 km ... 13,92 litre / 646 km... 0,0215 lt/km miktar olarak tutar olarak ise 71,13lira / 646 km = 0,11 kuruş/km
bu arada yedek depo az-buz bir şey değil yaklaşık 2 litre eder ki neredeyse 100 km ye tekabül eder ...
ben son benzin alışıma göre hesaplayayım 02.07.2014 de 31118 km de iken yakıt almışım depoyu boğazına kadar doldurmuşum... ve gazlamışım benzin bitmeye yakın yine benzin istasyonunun yolunu tutmuşum bu sefer km 31764 bir daha yakıt almışım bu sefer 13,92 litre karşılığı 71,13 lira...( depo 16 litre demek ki depoda daha 2,08 litre kalmış ) 31764-31118=646 km ... 13,92 litre / 646 km... 0,0215 lt/km miktar olarak tutar olarak ise 71,13lira / 646 km = 0,11 kuruş/km
bu arada yedek depo az-buz bir şey değil yaklaşık 2 litre eder ki neredeyse 100 km ye tekabül eder ...
Hocam maşallah sizin motorda gerçekten çok az yakmış ya da yaktırmışsınız.
Tebrik ederim.
ben başka motor kullanıyomda haberim mi yok arkadaş. bu ne ya km de 10 kuruş bile yakmıyomuş!!!