- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
Arkadaşlar birinci vites gecisiyle ilgili cok sorun yaşıyorum. Bugün servisinde tahmin ettiğim gibi göbeği şişkin para kokusu alan usta sökülmesi lazım dedi. Daha önceden karşılaşan oldumu böyle sorunla yada bir çözüm bulan. 5000 kmdeki motoru dağıtmaya içim el vermiyor açıkçası.
sorunu biraz daha açsan böyle anlaşılmıyor