Merhaba, yeni bir motorcu ve motosiklet.net'çiyim

Katılım
26 May 2014
Mesajlar
4
Herkese selam.
Çoğumuz gibi ergenlik yıllarında alaylı olarak motosiklet kullanmayı öğrenmiş, JAWA laser'de ustalaşmış sonrasında jawa 250 cc ile kendi sınırlarını zorlamış biri olarak neslimin, özellikle Çukurovalı versiyonunun özelliklerini taşıyorum :)

15 yıllık motosiklet suskunluğunun ardından geçen hafta itibariyle yeni motosikletimle aranıza katıldım.

35 yaşında doktor, güneyli, yeni motosikleti ile sizlerele tanışmayı uman bir motosiklet.net üyesiyim.(Evlilik programında hissettim bir an kendimi :cherry: )

Herkese tekrar merhabalar, hepimize kazasız sürüşler, keyifli yollar diliyorum.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Merhaba aramıza hoşgeldiniz hocam . Motorunuz hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin . Motorunuz nedir acaba ?
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
4
Teşekkür ederim. Hepimiz için amin diyorum temenninize.
Motosikletim Sportster XL 1200 CB
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
açılın baba gelmiş hoş geldin şaka bir yana araç sürücülerinin nedenini anlayamadığım tek saygı gösterdiği motor tipi kazasız belasız
 

162

Katılım
24 May 2014
Mesajlar
55
Hoşgeldin doktor, yeniden sahalara dönmek güzel.
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
4
Hoşbulduk teşekkürler.
Acil uzmanıyım, korumalı ve korumasız sürücülerin akibetini yıllarca tecrübe ettiğimden herkese şiddetle korumasız kasksız motosiklet sürmemelerini öneriyorum.

Bu arada güneyliyim dedim ama İstanbul'da ikamet etmekteyim.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
biz yankiyiz gardaş, güneylileri sevmeyiz burda.
hoşgeldin, gözüm üstünde :bounce:
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
219
Hoşbulduk teşekkürler.
Acil uzmanıyım, korumalı ve korumasız sürücülerin akibetini yıllarca tecrübe ettiğimden herkese şiddetle korumasız kasksız motosiklet sürmemelerini öneriyorum.

Bu arada güneyliyim dedim ama İstanbul'da ikamet etmekteyim.


öncelikle aramıza hoş geldiniz

motosikletiniz hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermeden binmeyi nasip etsin

hangi hastanede göre yapıyorsunuz anadolu yakası , avrupa yakası
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst