- Katılım
- 26 May 2014
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Herkese selam.
Çoğumuz gibi ergenlik yıllarında alaylı olarak motosiklet kullanmayı öğrenmiş, JAWA laser'de ustalaşmış sonrasında jawa 250 cc ile kendi sınırlarını zorlamış biri olarak neslimin, özellikle Çukurovalı versiyonunun özelliklerini taşıyorum
15 yıllık motosiklet suskunluğunun ardından geçen hafta itibariyle yeni motosikletimle aranıza katıldım.
35 yaşında doktor, güneyli, yeni motosikleti ile sizlerele tanışmayı uman bir motosiklet.net üyesiyim.(Evlilik programında hissettim bir an kendimi :cherry: )
Herkese tekrar merhabalar, hepimize kazasız sürüşler, keyifli yollar diliyorum.
Çoğumuz gibi ergenlik yıllarında alaylı olarak motosiklet kullanmayı öğrenmiş, JAWA laser'de ustalaşmış sonrasında jawa 250 cc ile kendi sınırlarını zorlamış biri olarak neslimin, özellikle Çukurovalı versiyonunun özelliklerini taşıyorum
15 yıllık motosiklet suskunluğunun ardından geçen hafta itibariyle yeni motosikletimle aranıza katıldım.
35 yaşında doktor, güneyli, yeni motosikleti ile sizlerele tanışmayı uman bir motosiklet.net üyesiyim.(Evlilik programında hissettim bir an kendimi :cherry: )
Herkese tekrar merhabalar, hepimize kazasız sürüşler, keyifli yollar diliyorum.