- Katılım
- 22 May 2012
- Mesajlar
- 87
ben 1200 ümle ilgili bu soruyu sorduğumda yazları sıcak olan ve trafiğin sıkışık olduğu yerlerde yazın 15-50 kışın 10-40 cevabını aldım .en son 15-50 ıpone koydum ve çok km yapmadığımdan kışada denk geldi
motor bi türlü kışın ısınmıyodu.600-650 ler çok fazla hararet yapmadığından dolayı doğru seçim bence 10-40 olacaktır diye düşünüyorum.markaya gelince ıpone,motul,mobil hepsi iyi markalardır ve sorun çıkarmazlar.ben ıpone yi tercih ettim bi sorun yaşamadım.bi ara 10-50 katana sını koymuştum.tam sentetiktir.devirli kullanıyosanız öneririm.
