Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
ben 1200 ümle ilgili bu soruyu sorduğumda yazları sıcak olan ve trafiğin sıkışık olduğu yerlerde yazın 15-50 kışın 10-40 cevabını aldım .en son 15-50 ıpone koydum ve çok km yapmadığımdan kışada denk geldi:)motor bi türlü kışın ısınmıyodu.600-650 ler çok fazla hararet yapmadığından dolayı doğru seçim bence 10-40 olacaktır diye düşünüyorum.markaya gelince ıpone,motul,mobil hepsi iyi markalardır ve sorun çıkarmazlar.ben ıpone yi tercih ettim bi sorun yaşamadım.bi ara 10-50 katana sını koymuştum.tam sentetiktir.devirli kullanıyosanız öneririm.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
selam bandit kullanıcı arkadaşlar,
ben bandit'e motul 5100 kullandım 2 sene boyunca vites geçişleri çok rahat,ısınma yok,motorda ses yok,yağı 5.000 km civarı degiştiririm tertemiz çıkar,sizlerede tavsiye ederim.yağ seçiminde aynı motoru uzun süre kullanan kullanıcı yorumları iyi fikir verir.kullandığınız motor yağı sonrası vites geçişlerinde bir sıkıntı yok,motor ısındıktan sonra sesli dengesiz çalışma yapmıyorsa O yağı kullanmanızda bir sıkıntı yok.
değişik marka lastikler kullanan biri olarak size tavsiyem metzeller,firma lastikte son noktayı koymuş,fren mesafesi çok kısa 4 mevsim kullanabilirsiniz,zemine göre lastik katmanları yapılmış ülkemiz yol ve iklim şartların'da kullanıma sunulmuş gibi.
motosikletiniz için yan koruma barı,topcase bağlantı aparatı tarzı kişiye özel ürünler isterseniz kaliteli ve fiyat bakımından gayet uygun bir adres size tavsiye edebilirim,kendisi'de m.net üyesidir piyanist irfan arkadaşımız burda da iletişim bilgileri var http://www.irfmotor.com/
şimdilik ben haydut'umu satmış bulunmaktayım ilerleyen zamanlarda kızmetse 1250 almayı düşünüyorum çünkü makinası sorunsuz.
kazasız belasız kullanımlar.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
kızmetse 1250 almayı düşünüyorum çünkü makinası sorunsuz.
kazasız belasız kullanımlar.
Ülkemize gelenler 1200.( yeni kasalarda dahil. ) Yurt dışından getirme gibi birşey mi düşünüyorsunuz?

Şöyle su sogutmalı abs'li 1250 ye hayır denmezdi. :) Suzukinin en büyük hatası bandit serisinin ithalatını durdurması oldu. Motosiklet tutkunları herşeyin grenajdan ibaret olmadıgını yavaş yavaş anlamaya başladı. :)
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Yaklaşık 1 ay oldu ben bu makineye geçeli,çok fazla memnunum arkadaşlar yalnız nasıl bir koruma demiri önerirsiniz...Bayan olduğumdan bazen ağır geliyor ve 2 kez durduk yerde çevireyim döneyim derken yan yatırdım...Henüz bir problem oluşmadı ancak kesinlikle bir önlem almalıyım...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Yok Gökhan GSX 1250 FA düşünüyorum çok hoş makina.fiyatları'da gayet makul.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:17 ----------

n_tuncak hayırlı olsun ayaklarınnız yere tam basmıyorsa biraz sıkıntı yaratır.boy problemi varsa koltuk döşemesini biraz alçaltabilirsiniz.veya güzel sağlam bir koruma demeri.Karamürsel'de piyanist İrfan kardeşimiz var isteğe uygun koruma demiri üretimi yapıyor fiyatları'da piyasaya göre çok uygun.isterseniz bir sitesine bakabilirsiniz http://www.irfmotor.com/
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Yok Gökhan GSX 1250 FA düşünüyorum çok hoş makina.fiyatları'da gayet makul.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:17 ----------

n_tuncak hayırlı olsun ayaklarınnız yere tam basmıyorsa biraz sıkıntı yaratır.boy problemi varsa koltuk döşemesini biraz alçaltabilirsiniz.veya güzel sağlam bir koruma demeri.Karamürsel'de piyanist İrfan kardeşimiz var isteğe uygun koruma demiri üretimi yapıyor fiyatları'da piyasaya göre çok uygun.isterseniz bir sitesine bakabilirsiniz http://www.irfmotor.com/

Yardımlarınız için çok teşekkürler uyarsa sipariş vericem...
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
10
Merhaba arkadaşlar 2006 banditimle aranıza katıldım. Kara haydutumu alalı 1 ay anca oluyor. Burgmandan sonra yapabilirmiyim derken. inanılmaz şekilde zevkle kullandığım bir motosikletim oldu. İyi ki bandit almışım diyorum. Herkese hatasız kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Hayırlı uğurlu olsun. Allah Kaza Bela vermesin. Kullandıkça daha çok seveceksiniz ve bir daha vazgeçemeyeceksiniz.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
10
Arka çanta demiri ve touring cam almak istiyorum ama çok pahalı arkadaşlar. farklı bir çözümü olan varmı aranızda. Yurtdışı sitelerden alıp getirttiren. Veya kendisi yaptıran gibi
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Evet haklısınız çok pahalı. Ancak givi ve kappanın alternatifi olmadığı için böyle oluyor. Nazilli'de bu işlerle uğraşan birileri vardı. Onlara yaptırabilirseniz biraz daha ucuz olur. Ama el ile yapılan demire givi veya kappa çanta takmak bayağı problemli olabiliyor. Ön cam zaten ülkemizde imal eden yok, mecburen dışarıdan geliyor kargosu fiyatı bayağı tuzluya mal oluyor. Yalnız bir konuyu ifade etmek istiyorum. Givi veya kappanın çanta demirleri gerçekten çok sağlam. Motor düştüğünde koruma demiri vazifesi de yapıyorlar bilginiz olsun.
Bir alternatif olarak da ikici el satanları takip edebilirsiniz.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
slm suzuki bandit kullanıcıları.
elinde çıkma orjinal ön sinyal olan varsa alabilirim turuncu camlı olandan 2001 2004 yıllarına ait
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Arka çanta demiri ve touring cam almak istiyorum ama çok pahalı arkadaşlar. farklı bir çözümü olan varmı aranızda. Yurtdışı sitelerden alıp getirttiren. Veya kendisi yaptıran gibi

Ben kendi iş bilir vefakar tamircime yaptırttım. 40 tl ye bana demir yaptırıp çantayı taktı çok memnunum...



Bu arada orjinal yada uyan sinyali olan varsa bende isterim...
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Sinyalin orjinali değil ama birebir aynısını ebay'da bulabilirsiniz. Bol miktarda var ve fiyatları da gayet makul seviyelerde. Orjinalinin tanesi 180 TL. Ebay'den alırsanız tanesi 10 dolar civarı kargo dahil geliyor. Bilgilerinize.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
10
Ben zaten nazilliye hemen 15 km mesafedeyim dediğiniz arkadaşla görüştüm. Yaparım dedi demesinede istediği paraya biraz daha eklesem orjinal givi çanta demiri alabilirim yani.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Ben zaten nazilliye hemen 15 km mesafedeyim dediğiniz arkadaşla görüştüm. Yaparım dedi demesinede istediği paraya biraz daha eklesem orjinal givi çanta demiri alabilirim yani.
Maalesef fiyatlar böyle oluyor. cbf de kullanılan demirden farklı değildir. maliyeti nerdeyse aynıdır. birisini 50 tl ye satarlar, siz isteyince motordan dolayı hemen fiyatı yükseltirler. Klasik esnaf davranışı.
Sorması ayıp sizden ne kadar istediler.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
10
Maalesef fiyatlar böyle oluyor. cbf de kullanılan demirden farklı değildir. maliyeti nerdeyse aynıdır. birisini 50 tl ye satarlar, siz isteyince motordan dolayı hemen fiyatı yükseltirler. Klasik esnaf davranışı.
Sorması ayıp sizden ne kadar istediler.
200 - 250 gibi olur heralde dedi. Neymiş ilk yapacağı için kalıp malıp yapması gerekiyormuş falan filan. Anlayacağınız mağazadan alsak daha az zahmetli olacak.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
200 - 250 gibi olur heralde dedi. Neymiş ilk yapacağı için kalıp malıp yapması gerekiyormuş falan filan. Anlayacağınız mağazadan alsak daha az zahmetli olacak.
Türkiye'de bizim motora uygun (modeline göre) yan çanta demiri ben bulamadım. Yurt dışından getirmek gerekiyor. Kendi parası ve kargo parası ile aşağı yukarı 500 tl gibi bir rakam çıkıyor. Gelen demirin uyacağı veya içinden eksik parça çıkmayacağı garantisi de olmadığından ben almaktan vazgeçtim. Eğer 250 tl ye yan çanta demirlerini yapacaklarsa hemen yarın nazilli ye giderim inanın.
 
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
131
Merhaba Arkadaşlar 2003 bandit 600s için kısa far için nasıl bir ampul almam gerekir daha doğrusu ne önerirsiniz.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
10
Arkadaşlar zincir dişli değişim vakti geldi. Var mı önerileriniz. daha yeni banditçiyim acamiyim :)
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Merhaba Arkadaşlar 2003 bandit 600s için kısa far için nasıl bir ampul almam gerekir daha doğrusu ne önerirsiniz.

Phılıps marka 55 wattlık ampuller oluyor. Normal sarı renkli. Zenon taktırmayın bence. İnternette ampul fiyatları farklılık gösterebilir. Araştırıp alın siz bile takabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------

Arkadaşlar zincir dişli değişim vakti geldi. Var mı önerileriniz. daha yeni banditçiyim acamiyim :)

Alacağınız zincir ya orjinali olan RK marka olacaktır. Yada DID marka. RK serviste oldukça pahalı ben değiştirirken 840 TL fiyat vermişlerdi. Bende DID marka olanını takdırdım. Eğer DID taktıracaksanız ya oringli yada x ring zincir takacaksınız. Eğer yurt dışı sitelerden alırsanız ülkemizdekinden daha uygun fiyata getirebilirsiniz. Ben uğraşamam derseniz ben sadece zincir için 340 tl ödemiştim servisinde. Yurt dışından sipariş verirken yalnız motosikletin model ve yılını doğru olarak girin. modeller arasında farklılık güzüküyor ve uymayan dişli seti gelebilir.
Servisin bana önerdiği zincir yağı olarak sadece motul kullanıyorum 1 yıldır. İnanın zincir ne kirleniyor, ne de yağsız kalıyor, gerçekten çok güzel bir zincir yağı. Zincire çok iyi yapışıyor.
Zincirin çabuk bozulması ve uzaması ile ilgili konuları zaten biliyorsunuzdur. Bunlara girmeye gerek yok. Allah kolaylık versin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst