Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Nis 2014
Mesajlar
9
Motoru alali 3ay oldu 450 km yaptim:) lastiklerden ve egzostan memnun degilim onun disinda performans ve yakit cok iyi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:18 ----------

Becerebildimmi bilmiyorum direk linki atiyorum herhalde
http://imgur.com/xLIel5d
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
137
Honda 650f ıcın kapora veremiştim 2 aydır beklıyorum 2 hafta daha gecıkcekmıs bıktım valla
Ninja 300 düşünüyorum
Ikıncınel satan var mı ?
Abs special ed. Düşünüyorum
Sıfırını ıstanbulda bulabılır mıyım?
Lastik ölçüsünü 1 tık kalınlastırsak sıkıntı olur mu
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
4000 devirde 60 km hızla gitmek ne kadar sıkıcı bir şey ya :( motosikletten soğudum resmen :)
Bu arada herhangi bir aksesuar alımı yapan var mı?
Nereden, ne aldı? ( ön cam, egsoz, koruma takozu vs.)
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
4
Selam Arkadaşlar

450 km.sonunda ulaşabildim :)
Şimdi soru şudur.Zinciri 500 km yağlamak gerekir mi?Yoksa bakımda mı halletmek gerekir.1000 km bakımına giren arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.
Kitapçıkta zincir bakımı ve periyotları hakkında bir şey bulamadım.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Selam Arkadaşlar

450 km.sonunda ulaşabildim :)
Şimdi soru şudur.Zinciri 500 km yağlamak gerekir mi?Yoksa bakımda mı halletmek gerekir.1000 km bakımına giren arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.
Kitapçıkta zincir bakımı ve periyotları hakkında bir şey bulamadım.
Zinciri 2-3haftada birde yağlayabilirsin ben mazotlar temizleyip yağlıyorum
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
arkadaşlar ekipman alıcam (mont v.s) nerden ne alsam bilemiyorum tavsiyelerine ihtiyacım var. internetde yüzlerce seçenek var istanbulda iyi bir mağza önerebilecek bir arkadaş varmı ?
 
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
137
Bugün kapora verdim
Haftaya gelecek olanlardan 1 tanesini ayirttim
Special edition+abs modelini aldım

100 Euro indirim yapıyorlar

Pazarlık tam yapamadım, sizler kaça aldınız ?
Plaka masrafları ne tutuyor, zmoto masraflar icin 700tl dedi
Kendiniz yaparsanız uyguna gelir dedi
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Bugün kapora verdim
Haftaya gelecek olanlardan 1 tanesini ayirttim
Special edition+abs modelini aldım

100 Euro indirim yapıyorlar

Pazarlık tam yapamadım, sizler kaça aldınız ?
Plaka masrafları ne tutuyor, zmoto masraflar icin 700tl dedi
Kendiniz yaparsanız uyguna gelir dedi

hayırlı olsun. muameleci için fazladan 250/300 lira gibi bir rakam ödüyorsunuz fakat trafik şubedeki polislerle muhatap olursanız daha sonra keşke parasını verseydim başkası uğraşsaydı dersiniz bence. bir de eğer muameleci takip edecekse 90 100 lira gibi vekalet ücreti de var.
ben muameleciye yaptırmanızı tavsiye ederim zira normal zamanda o şubedeki memurların afrası tafrası çekilmiyor şimdi bir de ramazan geldi ki adamı ortadan çatlatırlar orada...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

arkadaşlar ekipman alıcam (mont v.s) nerden ne alsam bilemiyorum tavsiyelerine ihtiyacım var. internetde yüzlerce seçenek var istanbulda iyi bir mağza önerebilecek bir arkadaş varmı ?

bu camiada iyi mağaza diye birşey görmedim. nispeten daha az kötü olanı var sadece. denemeden almayın, hasanpaşada bir çok mağaza bir arada, o tarafa bir uğrayın bence.
 
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
137
hayırlı olsun. muameleci için fazladan 250/300 lira gibi bir rakam ödüyorsunuz fakat trafik şubedeki polislerle muhatap olursanız daha sonra keşke parasını verseydim başkası uğraşsaydı dersiniz bence. bir de eğer muameleci takip edecekse 90 100 lira gibi vekalet ücreti de var.
ben muameleciye yaptırmanızı tavsiye ederim zira normal zamanda o şubedeki memurların afrası tafrası çekilmiyor şimdi bir de ramazan geldi ki adamı ortadan çatlatırlar orada...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------



bu camiada iyi mağaza diye birşey görmedim. nispeten daha az kötü olanı var sadece. denemeden almayın, hasanpaşada bir çok mağaza bir arada, o tarafa bir uğrayın bence.

Tesekkur ederım, oyle yapayım bari, ugrastırıyorsa hıc degmez.
100-200Tl için ne o eziyet çekilir ne de iş yerinden izin alıp maaştan kesinti yapılmasına değer.
Bu arada eski montum ve kaskım kırmızı-beyaz'dı ( kırmızı 600rr ve 600f kullandığımdan dolayı)
Şimdi Ninja 300'de sırıtacak bu renkler, yeni mont ve kask lazım :(
Kaskım'da SHOEI'nin iyi kaslarından biriydi

Bu arada hıc bır markada motosiklet olmaması çok garip, bu nasıl planlama, bu nasıl pazarlama, bu nasıl piyasa tahmini
Ne Honda'da ne Yamaha'da ne de Kawasaki'de doğru dürüst motosiklet yok.

2 Aydır 650F bekliyorum, sadece benim beklediğim dönemde motosiklet 2 kere zam yedi, TR'ye gelmeden zam geliyor çok ilginç.
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Tesekkur ederım, oyle yapayım bari, ugrastırıyorsa hıc degmez.
100-200Tl için ne o eziyet çekilir ne de iş yerinden izin alıp maaştan kesinti yapılmasına değer.
Bu arada eski montum ve kaskım kırmızı-beyaz'dı ( kırmızı 600rr ve 600f kullandığımdan dolayı)
Şimdi Ninja 300'de sırıtacak bu renkler, yeni mont ve kask lazım :(
Kaskım'da SHOEI'nin iyi kaslarından biriydi

Bu arada hıc bır markada motosiklet olmaması çok garip, bu nasıl planlama, bu nasıl pazarlama, bu nasıl piyasa tahmini
Ne Honda'da ne Yamaha'da ne de Kawasaki'de doğru dürüst motosiklet yok.

2 Aydır 650F bekliyorum, sadece benim beklediğim dönemde motosiklet 2 kere zam yedi, TR'ye gelmeden zam geliyor çok ilginç.

maalesef modeller ve adetler plansız şekilde ithal ediliyor gibi görünüyor.
talepleri değerlendirme gibi bir durum yok burada, ithalat birimlerindeki amcalar kafalarına göre parti parti ithalat yapıyorlar.
ithalatta ardiye malum maliyetli bir durum. büyük ihtimal honda yamaha kawasaki talep toplayıp hali hazırda kapora aldıkları(sattıkları) motorları hiç depoda tutmadan ithal ediyorlar her partide.

ekipmana gelince, kaskınız eğer iyiyse hala kulanmanızı engelleyen bir durum yoksa, plastidip ile kaplayabilirsiniz.
alt yüzeye zarar vermeyen, sprey boya gibi uygulanabilen bir plastik kaplamasıdır plastidip.
sıkıldığınızda da kolayca sökebilirsiniz (yazın nasıl deriniz kabarır, patates soyar gibi soyarsınız bu uygulama da aynen o şekilde soyulabiliyor)
bir kutu plastidip ile kaskınızı çok rahat kaplayabilirsiniz, hem de istediğiniz renkte.
bir kutusu türkiyede 45-50 lira civarında satılıyor. boşuna kask almayın bence.
montu da siyah yazlık bir montla çözebilirsiniz diye düşünüyorum.
motosikletiniz hayırlı olsun.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Aslında hepsi aynı şekilde üretiliyor mantıken. Ne gibi bir zararı olabilir düşünüyorum bulamıyorum. Var mı bilgilendirebilecek arkadaş
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
egsozun ne zararı olabilir ki? yüksek hacimli motorlarda sıkıntı çıkarabilir ama ninja 300de en fazla rölanti sorunu olur, onu da ayarlarsınız.
herkes bilinen markaları tercih ediyor(2brothers, akrapovic, vs) ama aralarında ses dışında bir fark olmaz.
aea programlarında da bahsediyor, egsozun performansı arttırabilmesi için motorun rahat nefes vermesi lazım, fakat performans artışı için sadece rahat nefes vermesi yeterli değil, aynı şekilde rahat nefes alması da lazım. yani direkt hava filtresi+rahat eksoz seti performansı olumlu etkileyebilir.

söz konusu eksozda ses dışında vaat edilen bir durum yok, dolayısıyla risk de yok.
tek risk durduk yere 200-300 euro vermeye değer mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst