- Katılım
- 31 Mar 2010
- Mesajlar
- 190
Merhabalar
Hakan ÖCAL Adanada ikamet etmekteyim ve mersinde çalışmaktayım
irt. no 0542 638 11 00
Dün sabah itibari ile Kawasaki KLX250s 2010 model 27000 km de bir canavar sahibi oldum 8000 tl ye yanındada zincir, ön-arka pirelli enduro lastik(yumuşaklıkları gayet iyi), yağ filitresi, ucu yamulmu debriyaj kolu(iş görür), ön-arka dişli seti(orjinal dişlileri sanırım).
İlk izlenimlerim
sabah motoru teslim aldım noter satışından sonra
Adana'dan Mersine gittim iş yerime motorun uzun yol deneyimi mükemmel geldi bana resimlerde küçücük görünen KLX canlı olarak baya iri geldi bana
motorda azıcık yağ yakma sorunu var sanırım çünkü boşta dip gaz yaptığımda egsozdan azıcık siyah duman atıyor dip gazda sadece.
dişlilerinin değiştiğini söyledi satan abimiz şuan arkada 45 dişli var ön dişliye bakamadım henüz.
1 ve 2. viteslerde kesiciye giriyor 3. viteste 9 bin devire kadar çıkıyor belki biraz daha zorlasam kesiciye girebilir(bu arada kesici 10-11 bin devirde)4-5-6. viteslerde 8 bindevirden yukarısına çıkamıyor makina ve son hız olarak 110-115 km yapabildim. bu dişli farklarındanmıdır bilemiyorum ama dişlileri orjinal haline getirip birde böyle deneyeceğim umarım son hızı sizlerinde ölçtüğünüz hızlara çıkarabilirim inşallah. bende takıntı bu hız konusu malesef
süspansiyonu mükemmel bana göre lastik havalarının 32 bar olmasına rağmen.
bu arada yakıt ölçümünüde yaptım shell den aldım 2 defa ilk depoyu fullettim ekranda fuel yazısını görünce 29 tl aldı
mersine gittim dönüşte tekrar aldım 98 km de bu sefer 19 tl aldı litreye çevirecek olursak 100km/3.7 lt gibi bi rakam çıkıyor ortaya
Dip Not: bu 98 km'nin 50 km'si kadarını dip gazda gitti
malum makinanın son hızını ölçeceğiz ya...
Hakan ÖCAL Adanada ikamet etmekteyim ve mersinde çalışmaktayım
irt. no 0542 638 11 00
Dün sabah itibari ile Kawasaki KLX250s 2010 model 27000 km de bir canavar sahibi oldum 8000 tl ye yanındada zincir, ön-arka pirelli enduro lastik(yumuşaklıkları gayet iyi), yağ filitresi, ucu yamulmu debriyaj kolu(iş görür), ön-arka dişli seti(orjinal dişlileri sanırım).
İlk izlenimlerim
sabah motoru teslim aldım noter satışından sonra
Adana'dan Mersine gittim iş yerime motorun uzun yol deneyimi mükemmel geldi bana resimlerde küçücük görünen KLX canlı olarak baya iri geldi bana
motorda azıcık yağ yakma sorunu var sanırım çünkü boşta dip gaz yaptığımda egsozdan azıcık siyah duman atıyor dip gazda sadece.
dişlilerinin değiştiğini söyledi satan abimiz şuan arkada 45 dişli var ön dişliye bakamadım henüz.
1 ve 2. viteslerde kesiciye giriyor 3. viteste 9 bin devire kadar çıkıyor belki biraz daha zorlasam kesiciye girebilir(bu arada kesici 10-11 bin devirde)4-5-6. viteslerde 8 bindevirden yukarısına çıkamıyor makina ve son hız olarak 110-115 km yapabildim. bu dişli farklarındanmıdır bilemiyorum ama dişlileri orjinal haline getirip birde böyle deneyeceğim umarım son hızı sizlerinde ölçtüğünüz hızlara çıkarabilirim inşallah. bende takıntı bu hız konusu malesef
süspansiyonu mükemmel bana göre lastik havalarının 32 bar olmasına rağmen.
bu arada yakıt ölçümünüde yaptım shell den aldım 2 defa ilk depoyu fullettim ekranda fuel yazısını görünce 29 tl aldı
mersine gittim dönüşte tekrar aldım 98 km de bu sefer 19 tl aldı litreye çevirecek olursak 100km/3.7 lt gibi bi rakam çıkıyor ortaya
Dip Not: bu 98 km'nin 50 km'si kadarını dip gazda gitti


