Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
190
Merhabalar
Hakan ÖCAL Adanada ikamet etmekteyim ve mersinde çalışmaktayım
irt. no 0542 638 11 00

Dün sabah itibari ile Kawasaki KLX250s 2010 model 27000 km de bir canavar sahibi oldum 8000 tl ye yanındada zincir, ön-arka pirelli enduro lastik(yumuşaklıkları gayet iyi), yağ filitresi, ucu yamulmu debriyaj kolu(iş görür), ön-arka dişli seti(orjinal dişlileri sanırım).

İlk izlenimlerim

sabah motoru teslim aldım noter satışından sonra
Adana'dan Mersine gittim iş yerime motorun uzun yol deneyimi mükemmel geldi bana resimlerde küçücük görünen KLX canlı olarak baya iri geldi bana
motorda azıcık yağ yakma sorunu var sanırım çünkü boşta dip gaz yaptığımda egsozdan azıcık siyah duman atıyor dip gazda sadece.
dişlilerinin değiştiğini söyledi satan abimiz şuan arkada 45 dişli var ön dişliye bakamadım henüz.
1 ve 2. viteslerde kesiciye giriyor 3. viteste 9 bin devire kadar çıkıyor belki biraz daha zorlasam kesiciye girebilir(bu arada kesici 10-11 bin devirde)4-5-6. viteslerde 8 bindevirden yukarısına çıkamıyor makina ve son hız olarak 110-115 km yapabildim. bu dişli farklarındanmıdır bilemiyorum ama dişlileri orjinal haline getirip birde böyle deneyeceğim umarım son hızı sizlerinde ölçtüğünüz hızlara çıkarabilirim inşallah. bende takıntı bu hız konusu malesef
süspansiyonu mükemmel bana göre lastik havalarının 32 bar olmasına rağmen.
bu arada yakıt ölçümünüde yaptım shell den aldım 2 defa ilk depoyu fullettim ekranda fuel yazısını görünce 29 tl aldı
mersine gittim dönüşte tekrar aldım 98 km de bu sefer 19 tl aldı litreye çevirecek olursak 100km/3.7 lt gibi bi rakam çıkıyor ortaya
Dip Not: bu 98 km'nin 50 km'si kadarını dip gazda gitti :) malum makinanın son hızını ölçeceğiz ya...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Hayırlı olsun Hakan abi. X-treme max ile süper arazi fotoğrafların vardı. Klx ile kim bilir neler gelecek. Bekliyoruz :)
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
190
merhabalar
dün bir ustayla görüştüm motorda bir fişi sökünce devirde 1000 devir kadar artma oluyormuş kendi motorunda denemiş (KLX250s i var) hızlanması artmış. bununla ilgili bilgisi olan varmıdır acaba.
 
Katılım
1 May 2014
Mesajlar
99
devirkesici iptali motorunuzu seviyorsanız yapmayın.
hayırlı uğulu ola. lastiğin modeli ne acaba mt60 mı?
 
Katılım
1 Tem 2014
Mesajlar
1
hayırlı olsun aynı yolu 1 ay önce yapmıştım. benim memleket adana ev mersinde olunca daha çok giderim diye hesaplamaya çalışmıştım. tam 100 km. etmişti benzin sarfiyatı tam hesaplamadım ama bende daha az sanırım. 15 tl yaktı diye hesaplamıştım 130 km gördüm. 70-75 dakika civarı sürdü. 2012 klx bendeki 5000 km yi bulmadı henüz
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1
Oohoo başlık tamamen durmuş. KTM 640 Lc4 Enduro aldım. İstanbul'dan Hüseyin Abi sağolsun çok yardımcı oldu bana.

Klx i ve üzerindeki ekstraları satıyorum. Şunları ayrı vereceğim. İsteyen varsa fiyatları makul tutuyorum.


DİD marka 48 arka dişli ve zincir, iyi durumda. Daha çok götürür. Sıfırı 350 lira, 150 liraya vereceğim. Orjinali 42 dişli.

Fmf egsoz 400 lira,

Bering Yan Çanta ve Demirleri. Demirler bering çantalara birebir uyumlu. Çanta kozmetik olarak pek düzgün değil, normalde su geçirmez ama şu an su geçirir biraz. Takıp çıkarması baya pratik bişey. Herhangi bir yeri delmeye bişey yapmaya gerek yok. Bunuda 200 lira dedim.

Buradan birileri olursa fiyatları daha makul kaa
Kaanaca eksoz ile dişliler ne olur. Ben aranıza yeni katıldım 2012 yeşil 14000 km de
 
Katılım
21 Şub 2012
Mesajlar
47
2011 klx im var ve bu aralar egsoz bakınıyorum telefon numaranızı verirseniz egsoz için konuşalım
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Merhaba, bayadır foruma girmiyordum. Klx'imi ve diğer aksesuarlarını sattım. Ama egsoz olarak FMF'i şiddetle tavsiye ediyorum. Güç olarak ufak tefek bi faydası oluyordu. Ses olarak tartışılmaz çok iyiydi. Klx'ten sonra Husaberg, Apachi 27, KTM, Honda CRF 450R kullandım, Honda ve KTM'de FMF var yine. Klx'in sesi hepsinden çok iyiydi.


Klx'teki egsozun tam olarak modelini bilmiyorum ama Q4 olmaması lazım. Diğerlerine nazaran daha küçük bi tüptü çünkü.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arkadaşlar sizin egzantrik zincirinin kodunu vs, bilen var mı? ebay'den aratıyorum hep 2000 öncesi KLX modellerinin çıkıyor. Gerçi 128 bakla gibi görünüyor hem yeni hem eski klx ler. O yüzden uyar mı bilemedim, sorayım dedim.

Kısaca egzantrik zinciri lazım, DID veya Wiseco gibi markalar düşünüyoruz. Çin malı düşünmüyoruz. Yardımcı olabilecek olan var mı ??
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Arkadaşlar sizin egzantrik zincirinin kodunu vs, bilen var mı? ebay'den aratıyorum hep 2000 öncesi KLX modellerinin çıkıyor. Gerçi 128 bakla gibi görünüyor hem yeni hem eski klx ler. O yüzden uyar mı bilemedim, sorayım dedim.

Kısaca egzantrik zinciri lazım, DID veya Wiseco gibi markalar düşünüyoruz. Çin malı düşünmüyoruz. Yardımcı olabilecek olan var mı ??

http://www.kawasaki.com/kawasakinew...tingID=584&ModelYear=2014&ModelCode=KLX250TEF

-> Parts Diagrams
-> KLX250TEF

Bu ABD modeli gerçi ama çok farklılık olduğunu sanmıyorum. Umarım işine yarar.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Klx kullanan arkadaşlardan ses çıkmıyor nicedir ? Araziden fırsatınız olmuyor herhalde :)
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
267


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------

 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Atılgan'ın Selçuk'la imtihanı (endurocuların yüzkarası) :mrgreen:
Üstteki foto alıntı alttaki gerçektir :mrgreen:

post-1-0-87765200-1411483019.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------

Kısa gezintiler :) Anadolu Kavağı ...

post-1-0-12510400-1411485478.jpg


Alemdağ ormanını ilk keşif :)

post-1-0-28721100-1411485658.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------

Artık araziye ısınmanın zamanı geldi.
Uydu görüntülerinden bizim oralarda gezebileceğim parkurların araştırmalarını yaptım biraz.
Orman yoluna girişler hep kapatılmıştı ama mesire alanından bir çıkış bulabildim. Bisiklet parkuru demişler bisikletin girebileceği bir aralık bırakmamışlar :)

post-1-0-66962000-1411564535.jpg


Yağmurun sürüklediği taşlar toprak yolu iyice kayganlaştırmış. Su kanallarına takılmadan ilerlemek mümkün değil. Yokuşu çıkmaya çalışırken atılgan patinaja düşüyor, benim de acemiliğim sayesinde ikimiz de yere yatmaktan kurtulamıyoruz :) Neymiş : Çamura, kanala yaklaşmayacaksın, önceden görüp kaçacaksın. Arazi acımasızdır, herkes yapamaz adamım :)

post-1-0-85768600-1411564535.jpg


Debriyaj maneti ağırlık nedeniyle dışa büküldü (kırılmaması için böyle yapıldığını da bu sayede öğrenmiş oldum) ve elcik korumanın gerekliliğini daha iyi anladım. :)

post-1-0-05249900-1411564536.jpg


Hişş yolunu mu kaybettin birader ? :)

Orman genel müdürlüğü girişleri çıkışları kapatmış olması nedeniyle ilginç giriş çıkışlar keşfettim. Baya dolaşılır buralarda
Bu gidişle ara toprak yollardan Karadeniz'e kadar çıkarım ben. :)

post-1-0-26532100-1411564536.jpg
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Mümkün değil diye bir şey söz konusu değil. Bizim efsana babek vardı. Bir de onun kardeşi var adam klx nerelere çıkmadı nerelerden uçmadı :D Fotoğraflara bakıyorumda gezdiğiniz yerler Level 1 bile değil henüz. Zamanla iyileştikçe sizde anlayacaksınız :)
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Mümkün değil diye bir şey söz konusu değil. Bizim efsana babek vardı. Bir de onun kardeşi var adam klx nerelere çıkmadı nerelerden uçmadı :D Fotoğraflara bakıyorumda gezdiğiniz yerler Level 1 bile değil henüz. Zamanla iyileştikçe sizde anlayacaksınız :)

Kesinlikle. :cat: KLX sağlam, her yerine özenmişler, kullandıkça hiç bir şeyin boşuna yapılmadığını ve iyi düşünüldüğünü farkediyorum. Zamanla ... :wiinkk:
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Bu sefer de Taşdelen ormanındayım.

Şurdan aşağı dümdüz kaptırsam FSM'deyim :)

post-1-0-99052300-1411566143.jpg


Mangalcılar burada olmalıydı :)

post-1-0-19421400-1411566144.jpg


Rotaya bak hizaya gel :) (34 km)

post-1-0-54522000-1411566143.jpg
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
267
Arkadaşlar motorumun 10.000 bakımı geldi. Yağ filtresini hava filtresini ve bujiyi kendim almak istiyorum. Ama klx olarak internette bulamadım. Acaba hangi motorların filtreleri ve bujileri klxe uyar veya standart mıdır bilgisi olan daha önce yapan var mı?
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Çıkarıp üzerindeki kodlara göre nette arayabilirsiniz. Yahut manuelini indirip ordan bakabilirsiniz.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Arkadaşlar motorumun 10.000 bakımı geldi. Yağ filtresini hava filtresini ve bujiyi kendim almak istiyorum. Ama klx olarak internette bulamadım. Acaba hangi motorların filtreleri ve bujileri klxe uyar veya standart mıdır bilgisi olan daha önce yapan var mı?

Klx'in bakım periyodu 12.000 km'de bir. Hava filtresini senede bir temizleyin, ikinci senede değiştirin yazıyor. Kendim hiç değiştirmedim hava filtresinin hangisi uyar bilmiyorum. Bujisi NGK CR8E diye geçiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst