Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
demiş arkadaş

fiyat konuşmaya girişmedik henüz, dük düşünebilirim dedi
kaçıncı sahibi olduğunu falan sordum onun cevabını bekliyorum.

fiyatı eder gibi ama emin de olamıyoum. benim dük '12 model 17k kmde. üzerine 1500 istesem uygun gibi geliyor.

kafamda deli sorular :sunny:
hızlıca elden çıkartmak gerekse nasıl olur sıkıtı çıkatır mı asıl mevzuu o. çünkü bu yaz yurtdışı için kasıyorum, olursa tez zamanda satıp gitmek icabedecek

KLX in piyasası biraz yavaştır. KLX250 zaten euro kuru yüzünden bir hayli zamlandı. Yaza bence aldığınız fiyata satabilirsiniz.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Klx in piyasası cidden yavaş. Duke de öyledir gerçi :D Bana yığınla takas teklifi geldi. Başka bi enduro arıyorum bulursam klx'i bi racingle filan takas ederim. Burada zaten çerez gibi gidiyor cadde motorları :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

1013842_293301197461453_8452196_n.jpg
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
dük de klx de hondanın daha ucuz alternetifler sunduğu motorlar olduğu için piyasaları böyle olmaya mahkum
bakalım hayırlısı olsun ne diyelim :) teşekkür ederim cevaplarınız için
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
direk bir alternatif değil ama geçen yaz için konuşuyorum, ikini el bir dük yerine 0km 250r çok daha tercih edilesi
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Ben sıfır km olayına takılmıyorum hiç. Olsa çok güzel olur ama şahsen imkanlar kısıtlıyken gidip temiz durumda bi ikinci el alma taraftarıyım. Misal Klx için söylüyorum sıfırı 13.500 lira para. Bi sene sonra ikinci elde şöyleydi böyleydi derken 9 bin liraya gidiyor :D

Şu ara sıfır alınası duran Tenere 660'lar var benim gözümde. Çok mantıklı ve güzel bi motor. Fiyat performans açısından çok iyi derim. Gereksiz teferruatlar yok motorda. Fiyatıda o yüzden makul gibi.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Oohoo başlık tamamen durmuş. KTM 640 Lc4 Enduro aldım. İstanbul'dan Hüseyin Abi sağolsun çok yardımcı oldu bana.

Klx i ve üzerindeki ekstraları satıyorum. Şunları ayrı vereceğim. İsteyen varsa fiyatları makul tutuyorum.


DİD marka 48 arka dişli ve zincir, iyi durumda. Daha çok götürür. Sıfırı 350 lira, 150 liraya vereceğim. Orjinali 42 dişli.

Fmf egsoz 400 lira,

Bering Yan Çanta ve Demirleri. Demirler bering çantalara birebir uyumlu. Çanta kozmetik olarak pek düzgün değil, normalde su geçirmez ama şu an su geçirir biraz. Takıp çıkarması baya pratik bişey. Herhangi bir yeri delmeye bişey yapmaya gerek yok. Bunuda 200 lira dedim.

Buradan birileri olursa fiyatları daha makul tutacağım.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Güle güle kullan:) Bir süre bekledik Yıldırım'la sen gel diye.

Oohoo başlık tamamen durmuş. KTM 640 Lc4 Enduro aldım. İstanbul'dan Hüseyin Abi sağolsun çok yardımcı oldu bana.

Klx i ve üzerindeki ekstraları satıyorum. Şunları ayrı vereceğim. İsteyen varsa fiyatları makul tutuyorum.


DİD marka 48 arka dişli ve zincir, iyi durumda. Daha çok götürür. Sıfırı 350 lira, 150 liraya vereceğim. Orjinali 42 dişli.

Fmf egsoz 400 lira,

Bering Yan Çanta ve Demirleri. Demirler bering çantalara birebir uyumlu. Çanta kozmetik olarak pek düzgün değil, normalde su geçirmez ama şu an su geçirir biraz. Takıp çıkarması baya pratik bişey. Herhangi bir yeri delmeye bişey yapmaya gerek yok. Bunuda 200 lira dedim.

Buradan birileri olursa fiyatları daha makul tutacağım.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Beyler bendeki YZ125'i acil satıyorum. YZ125 iki zamanlı, 2000 model. Motor komple söküldü, herşeyi elden geçti, şasi statik boya ile boyandı, lastikler yeni, acerbis elcik koruma, renthal gidon, herşeyi orjinal makina. Sadece rölanti tutmuyor krank keçelerinin değişmesi gerekli onlarında siparişini verdim. Orjinal parça olarak aldım. Beni bilen bilir motorlarım için asla masraftan kaçmam. Aklımdaki fiyat

7.000TL

Alanında lider 95KG yaklaşık 32-35bg gücünde. Tam bir efsane.

Satma sebebim yine 2 zamanlıda klasman yükseltmek.
 
Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
131
Güle güle kullan:) Bir süre bekledik Yıldırım'la sen gel diye.

Sağol abi:)

Bu arada abi bunun stop lambasını bulamadım :D Var mı orada biryerde?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

KTM'nin kickstart koluda solda dekompresyon teli kopuktu ben aldığımda, o halde bile alıştım 1 2 seferde çalıştırıyordum 640 cc motoru :D dün klx650r çalıştırmayı denedim sağda olunca basamadım bile.
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
12
merhaba arkadaşlar
klx 250 nin motoruna kaç litre yağ koymak gerekiyor
beni bilgilendirirseniz sevinirim.teşekkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst