- Katılım
- 11 Mar 2012
- Mesajlar
- 817
demiş arkadaş
fiyat konuşmaya girişmedik henüz, dük düşünebilirim dedi
kaçıncı sahibi olduğunu falan sordum onun cevabını bekliyorum.
fiyatı eder gibi ama emin de olamıyoum. benim dük '12 model 17k kmde. üzerine 1500 istesem uygun gibi geliyor.
kafamda deli sorular :sunny:
hızlıca elden çıkartmak gerekse nasıl olur sıkıtı çıkatır mı asıl mevzuu o. çünkü bu yaz yurtdışı için kasıyorum, olursa tez zamanda satıp gitmek icabedecek
KLX in piyasası biraz yavaştır. KLX250 zaten euro kuru yüzünden bir hayli zamlandı. Yaza bence aldığınız fiyata satabilirsiniz.