- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler yaklaşık 2-3 hafta önce motorumu satıp elektrikliye döndüm ve seneye ninja 250r almaya karar verdim, ama bazı arkadaşlarım yine yapıcağını yaptı ehliyetsiz ve altında güzel bir scooter motoru olan bi çocuk resmen bana kafayı taktı hep benle uğraşıyo hep dalga geçiyo motoru almadan öncede aynısını yapıyodu sattıktan sonra da aynısını yapmaya başladı sizce buna ne yapılır? ihbar etcem sonra arkadaşdır ya boşver diyip vazgeçiyorum, zaten motorunda plaka yok ayrıca kullandığı motorun egzozu patlak, şimdi size soruyorum ben yine ehliyetim yok diye elektrikliye döndüm ehliyetimi alıcam ama çok az kaldı fakat motoru önümüzdeki sezon alıcam, siz hep bana bunları takma etme dediniz hep dinledim sizi bi ara iyice canıma tak etti gittim motor aldım ama siz hiç hoş karşılamadığınız için yine tedirgin oldum sattım, şimdi lütfen yardım edin yoksa en sonunda kavga çıkarcam hastanede biticek sonu kötü olucak, ben böyle olsun istemiyorum çok sabrettim, hepiniz abilerimsiniz siz bu yollardan geçtiniz daha önce size saygısızlığım olduysa çok özür dilerim beni hep bunlar delirtiyo, siz ne diyosunuz ne yapim sizce?