Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Doğrudur...
Ben 2014 Model icin ilan verdim. Takas da olur :p
Ben 600 CC den fazlasini düşünmüyorum artık ...
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
1000 km'yi tamamladım Motul 5100 düşünüyorum kullanan veya temin edebiliceğim bi yer bilen varsa yorum bekliyorum, tabi bide yağ filtresi lazım ikisini bir temin edebileceğim bi site lazım :)
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
87
hocam bi kere sen o kmreyi hiç kale bile alma tabiki herkes çok gezmek zorunda değil ama ben ilandan bile o laetin 31.000kmden en az 20 bin fazla olduğu çakabildim eski alet alıcaklar kmreye takılmasın aletin mevcut durumuna takılsın çünkü yüksek ihtimal sadece km re ile ruhunuzu rahatlatıyorsunuz :)

teşekkür ederim hocam ilgin için ...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Filtreyi Servisten almanizi tavsiye ederim...
Motul 5100 gercekten zor bulunuyor :D
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
v4 yada l2 yada v2 motor larda 5100 diğer sıralı 4 silindirlerde 7100 tam sentetik daha iyidir haberiniz olsun
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
184
Türkiye den 600rr grenaj vida seti bulabileceğimiz yer varmı arkadaşlar.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Valla bende 7100 - 10W40 siparişi verdim 4lt - 165tl, filtreyide servisten aldım 1ad. - 40 Tl :) İzlenimlerimi yazarım değişince :silent: Birde aklıma takılan bu 7100 serilerinde 2 tür var, birisi "7100 MA" diğeride "7100 MA2" olanı ikisi arasında fiyat farkı vardı bende 7100 MA olanını sipariş geçtimde diğerinide merak ettim değişik olan nedir aceba içeriğinde :silent:
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Motul koyuyorsunuz ama bence yanlış yapıyorsunuz. Bu yağlar genelde piste çıkan motor yağı oluyor. Ömürleri de çok kısa oluyor. Siz motul koyup 3-4bin kilometre yapıyorsunuz. Bence motora daha çok zarar veriyorsunuz.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Motul koyuyorsunuz ama bence yanlış yapıyorsunuz. Bu yağlar genelde piste çıkan motor yağı oluyor. Ömürleri de çok kısa oluyor. Siz motul koyup 3-4bin kilometre yapıyorsunuz. Bence motora daha çok zarar veriyorsunuz.

300v serisi pist için.5100,7100 gibi ürünler günlük kullanım motosikletler için

diye biliyorum
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
300v serisi pist için.5100,7100 gibi ürünler günlük kullanım motosikletler için

diye biliyorum
zaten öle hacım dediğin gibi böle markayı genelliyende varmış :D mercedes die bi marka var tırıda var kamyonuda var ama otomobilde ypaıyor aynı motul gibi ondada her çeşit yağ var :D
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Arkadaşlar yağ sitelerine girip motorunuz için kullanılması gereken yağı gösteriyo
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
31
Herkesin fikrine saygılıyım ancak 600RR da PC40 serisinde kullanılan motor bloğu moto2 de kullanılan blok (bkz. altın elbiseli adam 600RR) pistte kullanmasak bile makine zaten günlük kullanım makinesi değil. Yani bu aleti kullanıyorsam yağı 300V kullanırım. Motora zarar vereceğine inanmıyorum. :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben 1000 kmden beri Castrol 10/50 kullaniyorum. Max 3000 kmde bir yağ filtresiyle birlikte değişim yaparım. Herhangi bir sikayetim yok. Sadece denemek icin motul 5100 10/40 düşündüm ama gerek olmadigi kanisina vardim :)
6. Yag degisimim 18000 kmde olacak . Ben yağımdan memnunum :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Neyse ben sadece görüşlerimi yazıyorum; fabrikanın koyduğu yağ nedir bilemiyorum ama 1000 km ilk yağ değişimi sonrası motul 7100 ile vites geçişlerim yumuşacık oldu, bide sabah işe giderken ilk çalıştırmada motor soğukken baya gürültülü çalışıyodu (mekanik sesler) onlardada baya azalma var gerisinide ilerleyen zamanlarda aktarırım tecrübe edindikce...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------

Bu arada ben 7100 MA siparişi geçmiştim onlar 7100 MA2 göndermişler :p
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
4 silindir racinglerin arasında en uysal bu cihaz mı? performanslı kullanımda ortalama yakıtı nedir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst