hocam bi kere sen o kmreyi hiç kale bile alma tabiki herkes çok gezmek zorunda değil ama ben ilandan bile o laetin 31.000kmden en az 20 bin fazla olduğu çakabildim eski alet alıcaklar kmreye takılmasın aletin mevcut durumuna takılsın çünkü yüksek ihtimal sadece km re ile ruhunuzu rahatlatıyorsunuz![]()
1000 km'yi tamamladım Motul 5100 düşünüyorum kullanan veya temin edebiliceğim bi yer bilen varsa yorum bekliyorum, tabi bide yağ filtresi lazım ikisini bir temin edebileceğim bi site lazım![]()
v4 yada l2 yada v2 motor larda 5100 diğer sıralı 4 silindirlerde 7100 tam sentetik daha iyidir haberiniz olsun
Türkiye den 600rr grenaj vida seti bulabileceğimiz yer varmı arkadaşlar.
Tşk'ler bide 7100 lerin fiyatını araştırıyım artık duruma göre...
abi sen petrol ofisi bile koysan sana çok fark etmez(makara yaptım) max 3000km gidiyosun zaten ama castrol motosiklette öle zirvelere oynıyan bi marka değilYine bildigimden caymayip 10/50 castrola devam etme karari aldim...
Motul koyuyorsunuz ama bence yanlış yapıyorsunuz. Bu yağlar genelde piste çıkan motor yağı oluyor. Ömürleri de çok kısa oluyor. Siz motul koyup 3-4bin kilometre yapıyorsunuz. Bence motora daha çok zarar veriyorsunuz.
zaten öle hacım dediğin gibi böle markayı genelliyende varmış300v serisi pist için.5100,7100 gibi ürünler günlük kullanım motosikletler için
diye biliyorum