Yamaha Yamaha WR 125 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 May 2014
Mesajlar
30
Merhaba arkadaşlar, bende WRX aldım şu an 350 km deyim. Motordan çok memnunum, sizlerle de tanışayım istedim. Selametle
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Merhaba arkadaşlar, bende WRX aldım şu an 350 km deyim. Motordan çok memnunum, sizlerle de tanışayım istedim. Selametle

Merhaba, WRX ile ilgili 350 km lik deneyiminizin özetini almak isterim. Bu motoru alternatif olarak düşünüyorum. X modeli degil mi? sizdeki. Çekişi hızlanması ve yol konforu nasıldır diye size sormak istedim. Teşekkürler,
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
333
merhabalar
wr 125 x 100km rede ne yakar ? son hızı ve şehir dışı kullanımlara gider mi ? sele rahat mı ? birde ben uzun boyluyum bana gider mi ?
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
30
newmoto76; kesinlikle mükemmel diyebilirim çok memnunum. Evet WR 125 X modeli daha 2 hafta oldu alalı. Henüz rodajı tamamlamadım ama çekişi hızlanması gayet iyi, henüz fazla zorlamadım, açıldıktan sonra daha iyi olacağını düşünüyorum. Yol konforu olarak arada ayağa kalkıyorum o şekilde sürüyorum şayet yol müsaitse :)

enesbingl; 15-17 kuruş arası yakıyor şu an itibariyle... Son hızı 106 gördüm. Henüz uzun yol yapmadım ama bu motor uzun yol için yetersiz hele benm gibi gideceğiniz yere varmakta sabırsızsanız...
Boyum 179, kilom 75 herhangi bi sıkıntım yok. Boyunuz daha uzunsa altınızda küçük kalabilir
 
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
92
Arkadaşlar Merhaba ,

Ben 2 ay önce 2011 model WR125R aldım. Şu ana kadar çok memnunum ama bir sıkıntım var. Öncelikle daha öncesinde ufak bir scooter kullanmıştım çok tecrübeli bir motor kullanıcısı değilim belki bu hatalar bundan kaynaklanıyor olabilir.
1-) Geçen ay zincir ve dişli takımını değiştirdim. Vites değiştirirken sorun yaşıyorum ama bu sorun zincir değiştirmeden öncede vardı. 1 den 2. vitese geçerken çok zorlanıyor bazı zamanlarda takılıyor ve bende bir daha 1 ve sonra 2 yapıyorum bu geçişler sırasında da baya bir ses geliyor. Aynı sorun vites küçültürkende oluyor. Vites geçişlerinde çok fazla "tak" diye ses geliyor. Bu motorlarda hep aynımıdır yoksa benim motoruma has bir şeymidir bilmiyorum daha öncesinde başka bir motor kullanmadığım yada başka bir WR kullanmadığım için karşılaştıramıyorum.

2-) Motorun üzerinde arazi lastikleri var bu lastiklerle durmak gerçekten zor oluyor. Ben yol lastiği taktırmak istiyorum. Benim bu lastik değiştirirken sadece lastiği değiştirmem yeterlimidir yoksa cant ve lastiği komple değiştirmemmi gerekiyor. Bunu daha önceden yapan arkadaşlar varsa ne kullandıklarını paylaşırlarsa (lastik markası ve boyutları gibi) çok sevinirim.

Herkese şimdiden çok teşekkür ederim.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
30
Merhaba endoramax;

Hayırlı olsun, Rabbim kazasız binmeyi nasib etsin. Bende tecrübeli değilim ama henüz senin yaşadığın tarz bi sorun yaşamadım, sadece durduktan sonra 1'e alırkan zorlanıyorum, sebebini bilmiyorum, bakıma gidince öğreneceğim. Senin sorununu da motorcuya sorar iletirim sana inşallah.

Lastik mevzusu; ölçülerine bakıp aynı ölçüde düz yol lastiği bulabilirsin internetten,heidenau lastiklerinden almayı düşünüyorum sende bi göz atabilirsin.

Selametle
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
92
Merhaba Otomano ,

Allah hepimize kazasız belasız süremeyi nasip eylesin. Cevap için çok teşekkür ederim. Birde bazı kişiler şöyle yorumlar yapmıştı bu lastik konusunda ya süspansiyon ayarlarını değiştirmen lazım, bazı kişilerde bu jant'ların değişmesi lazım gibi ama senin dediğinden anladığım kadarıyla bu şekilde bir değişiklik yapmaya gerek yok. Üzerindeki lastikler şu anda Heidenau. Eğer sen bulup alırsan banada haber verirsen çok sevinirim.
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
1
motorun hayırlı olsun. bendede wr125r var ben öyle bi sorun yaşamadım belki vites geçişlerini kötü yapıyorsundur yada motorunda ufak bir sorun olabilir. servise götürsen yararlı olabilir. lastik için bu siteye bakabilirsin yararlı olur inşallah http://www.motosikletaksesuarlari.com/Motosiklet-Lastigi/Enduro-Lastikleri-246
 
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
92
Size bir sorum var kusura bakmayın belki saçma bir soru olacaktır ama vites konusunu doğru anlamaya çalışıyorum. Vites arttırırken ayağımızla vites'i nasıl yapmamız lazım yani ayağımızı vites geçene kadar yukarımı kaldırmalıyız (temas halinde) yoksa vites'e ufak bir ayağımızın üstü ile vurmamız mı lazım bunun dışında vites düşürürkende nasıl olmalıdır. Umarım sorumu anlatabilmişimdir.
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
267
Sahibinden e ikinci el wr125x ilanı koyan arkadaşlara sesleniyorum. Sıfır alıp kaç ay kullanıp sonra da 9000 tl civarı fiyat koyuyorsunuz ya. Bu motorun sıfır fiyatı o kadar zaten. Sizin totonuzda bizim bilmediğimiz bişey mi var? Binince değerleniyo mu? Motordan soğuttunuz
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
Arkadaşlar Merhaba ,

Ben 2 ay önce 2011 model WR125R aldım. Şu ana kadar çok memnunum ama bir sıkıntım var. Öncelikle daha öncesinde ufak bir scooter kullanmıştım çok tecrübeli bir motor kullanıcısı değilim belki bu hatalar bundan kaynaklanıyor olabilir.
1-) Geçen ay zincir ve dişli takımını değiştirdim. Vites değiştirirken sorun yaşıyorum ama bu sorun zincir değiştirmeden öncede vardı. 1 den 2. vitese geçerken çok zorlanıyor bazı zamanlarda takılıyor ve bende bir daha 1 ve sonra 2 yapıyorum bu geçişler sırasında da baya bir ses geliyor. Aynı sorun vites küçültürkende oluyor. Vites geçişlerinde çok fazla "tak" diye ses geliyor. Bu motorlarda hep aynımıdır yoksa benim motoruma has bir şeymidir bilmiyorum daha öncesinde başka bir motor kullanmadığım yada başka bir WR kullanmadığım için karşılaştıramıyorum.

2-) Motorun üzerinde arazi lastikleri var bu lastiklerle durmak gerçekten zor oluyor. Ben yol lastiği taktırmak istiyorum. Benim bu lastik değiştirirken sadece lastiği değiştirmem yeterlimidir yoksa cant ve lastiği komple değiştirmemmi gerekiyor. Bunu daha önceden yapan arkadaşlar varsa ne kullandıklarını paylaşırlarsa (lastik markası ve boyutları gibi) çok sevinirim.

Herkese şimdiden çok teşekkür ederim.

vitesiniz zor geçiyorsa,
ya vites kolunuz eğri motora sürtüyor bakarak anlayabilirsiniz

yada debriyaj ayarınız çok dipte kavrıyor tam kavrayamadan elciğe çarpıyor ve vites geçişi sağlanamıyor.

başka bir ihtimal yok ikisinden birisi
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
44
arkadaşlar boyum 1.70 bu motorda ayağım yere tam basarmı veya parmak ucuylamı basarım ? :D
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Boyum 183 ayağım yere tam basamadı. Sizin parmak ucunda bile duramama ihtimaliniz var. Ama Kilo da önemli bi etken.
Klx 150 yi de boydan dolayı değerlendirin bence. Biraz daha alçak.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
3
Merhaba Arkadaslar, bende A2 ehliyetimi alinca arkadasin gazi ile WR125X aldim, ilk motorum ve daha once deneyimim yok, su anda Mersinde tenha yollarda kendi kendime gidip geliyorum.

Ilk gun 3 kere dusurdum (acemilik iste) ve hemen debriyaj kolunun ucunu kirdim, umarim baska ve buyuk kaza gelmez basima.

Daha once motor deneyimim olmadigi icin baska motorlarla kiyaslayamam ama cok guzel ve seri bir motor.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
30
Merhaba Onur kardeş :))

Hayırlı olsun kazasız belasız binersin inşa Allah. :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------

Merhaba Efesafa kardeş

Arkadaşım 175 boyunda benm motora bindi ve ayaklarının ucu yere değiyordu :) Sanıyorum ki senin ayaklar yere değmez... Ama denemende fayda var yolda belde görürsen durdur :] ya da bi motor dükkanında

Selametle:cat:
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
240
arkadaşlar bende wr 125 x almaya niyetliyim biz iki kiş bincez toplam 150 kg kadar gelrz bide arada çeşme kuşadası falan yapma planımız var sizce motor bu yükü kaldırabiirmi

Bende yeni yükü motor her türlü kaldirir ama sizin popo bu yükü kaldiramaz okadar uzun yol ben istanbul bursa arasi sele maf etti motoru getirirken seleye çözüm bulan arkadaş varmi ?
 
Katılım
25 Eyl 2009
Mesajlar
16
Arkadaslar bir sorum olacak haftaya pztesi motoru otobusle nakledecegim sofor benzin olmasin depoda dedi bugun biraz inceledim ama 2. El aldigim icin klavuz yok hortumu bulamadim en pratik otobuse yuklemeden benzini nasil bosaltirim bilen arkadas varsa cevaplarsa cok sevinirim simdiden Teşekkürler
 
Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
1
Herkese merhaba ben de yeni wr125r aldım bu hafta henüz rodajdayım km yapmak için tekirdağ-istanbul günübirlik 300 km kadar denedim üstüne sağnak yagmur dolayısıyla baya bir suyla haşır neşir olup ıslandık ama hakkını vereyim mücadeleci her koşulda kullanılabilecek motor olduğunu kanıtladı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst