Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
not dream özelden mesaj at paslaşalım dün şileye kaçtık,mangal yaptık yüzdük falan seni de dahil edelim :thumright

Bu da Carbon çalışmam :) el emeği göz nuru

[url]http://i.hizliresim.com/vzNROR.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/lYN9al.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/Vpz6qq.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/nPN281.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/vzNR1O.jpg[/url]

Bu aralar bişeyler yapayım diyodum motora aklıma karbon kaplamak geldi nasıl olur dıyodum ama bence gayet guzel olmuş kaplama ile ilgili taktik alabilirmiyim :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
106
Ayni olay benim cbr125 basima geldi on masa yamulmustu vidalari gevsetip duzeltip sıktıgımda duzelmisti . Dururken yana yatmasiyla onun olmasini beklemezdim
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Karbon kaplama kimileri için çok kolayken kimileri kafayi yiyor ugrasirken :) bir adet fon makinesi yardimiyla daha kolay kaplayabilirsin ya da müsait bi zamanda yardimci olurm istersen
 
Katılım
17 Tem 2013
Mesajlar
266
Ayni olay benim cbr125 basima geldi on masa yamulmustu vidalari gevsetip duzeltip sıktıgımda duzelmisti . Dururken yana yatmasiyla onun olmasini beklemezdim

Kardeş benim motoruda mahallenin veletleri düşürdü , gidon hafif bi göbekten dönük gibi geliyor , hangi vidaları gevşetip düzelttin , bi analtıver de bende düzelteyim...
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
78
Kardeş benim motoruda mahallenin veletleri düşürdü , gidon hafif bi göbekten dönük gibi geliyor , hangi vidaları gevşetip düzelttin , bi analtıver de bende düzelteyim...

Maşa üzerinde 2 birer adet 8 yada 10 kafa somun var. Onları gevşetip ayarlayacaksın ;) Bu arada tam sağ ve tam sol yaparak elciklerin depona olan mesafesinin 2 taraftan da aynı olup olmadığını kontrol et. büyük ihtimal düştüğü taraf depoya doğru kapanmıştır. onu kalın bir borunun içine sokarak düzelteceksin ya da 40tl parça 40 tl işçilik ile 15 dk da serviste değiştirteceksin ;) Geçmiş olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------

Tekerlek düz iken anahtar göbeği göstergedeki 2 ayar düğmesinin arasını gösteriyosa düzdür. Kolay gelsin
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Forumdan 600f aynası veya kısa ayna takan olmuşmuydu olduysa görüş açısı nasıldı ?
evet ben takmıstım üst tarafda resim mevcut.gecen sayfadaydı sanırım.benım nıckıme tıkla ordan yazdıgım mesajların içerisinde detaylı resım mevcut hocam.görünüşte fena değil tanesi 125-130 tl aynaya gore ıdare eder çokda kötü değildi
 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
242
benim için önemli yardımcı olursanız sevinirim 12 bin bakıma az kaldı pazar günü marmara ereğlisine gittim malum hava ısındı gideceğim yere geldiğimde 1. Vitesten boşa atmak istediğimde boşu atlayıp 2 ye geçiyo.. 2 den de 1 e biraz uğraşmam gerekiyor 12 bin bakım yaklaştı vites geçişleri kemikli bi hal almaya başladı (çat çut) özellikle 1 ve 2 çok fena ayrıca yaz geldiği için 15w50 yağ atsam nasıl olur öneren varmi ?
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
65
Arkadaşlar kendi motorumun rengini değiştirmek için yaptığım araştırmalarda cast folyo kaplama denen bir şey öğrendim.
Motorda renk değişikliği, dekoratif değişiklikler vs isteyenler bu siteye bakabilirler, yaptıkları arabalar da çok guzel olmuş.
Arayıp konuştum motosikleti herşey dahil komple 300tl'ye kaplarız, aynı gün biter dediler.

http://www.folyoarackaplama.com/
 
Katılım
27 May 2014
Mesajlar
34
merhaba arkadaşlar bende aranıza ankaradan katılıyorum bundan 3 ay önce motorsiklet tutkum ortaya çıktı ve uzun araştırmamın sonucu bir honda pcx aldım 3 ay bindim ve sürmeyi ögrendigimi düşünüyorum 1500 km den sonra :)geçen haftada pcx imi satmış bulunmaktayım 600 tl zararım oldu hem ögrendim hem işimi gördüm işe gittim gezdim gördüm filan :) sattıgım gün hemen ankara efe ye gidip cbr 250 varmı diye sordum haftaya getirecegini söyledi ama tek kırmızı rengi kalmış bende hemen oturdum pazarlıga ama 13.000 diyor başka bişey demiyorlar :) neyse verdik 13.000 artık sonuçta honda yani şimdide oturmuş motorumun gelmesi bekliyorum ve çok sıkılıyorum :) yan granaj korumaları tank pad filan hep aldım :)
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
86
ikinci el fiyatları konusuna ben hiç anlam veremedim zaten. 2012 10bin 11 bin TL rakamlara bu aralar motor satan oldu mu hiç? yani samimi soruyorum etrafınızda alan satan varsa biz de bilelim de istediğimiz fiyatta direnelim. ben kendi motorumu ilana koydum. plaka açık, kaza bela boya yok 9600 istedim. ama yok. ne teklifler geldi inanmazsınız. taunusla takas teklif eden mi 7bin veren mi? 3 hafta oldu hala net bir müşteri yok. satmak isteyen arkadaşlara belki bir fikir verir.
 
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
6
Merhaba Arkadaşlar;
CBR 250 mi satıyorum.
Motorum Garaj motoru NC750 X almak için satıyorum.
Forumdan ilgilenen arkadaşlar olursa linki aşağıda paylaşıyorum.
Fiyatı da gayet uygun yazdım diye düşünüyorum. Ancak sizlerin yorumunuz nedir?
Fiyat olarak 9550 TL yazdım motor şu an 16200 km de.
Satılık CBR 250 R

İlan numarası :165431292
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
78
Merhaba arkadaşlar ben de yaklaşık iki hafta önce CBR 250'mi aldım. 2011 model ve şu an 24200 km oldu. Benden önce alan adam bujileri falan değiştirip bakımını yaptırmış. Ama sen yine de alınca motoru bir bakıma sok demişti ama zaman bulamadım servise gidecek. 24 bin bakımında neler değişiyor, bakım ne kadar tutuyor fikri olan var mı?
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
Bende egzoz koruma demirine kaplamistim ama cok isindigi icin zamanla atti bende söktum...
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
2013 trafiğe cikisli 8500 km ciziksiz kazasiz bugün 9500 e verdm piyasaya gore bedava. Saticak olan arkadaşlar olursa 15000 km yi gcmemis motorlara alici olurum
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
28
yaklaşık 3 hafta önce aldığım motosikletimin fotoğraflarını bugün çekme imkanım oldu.
birkaç kere trafiğe çıktım onun dışında hep trafiğe kapalı alanda deneme sürüşleri yaptım.
trafiğe çıkmak için ise ehliyeti bekliyorum.

Motoru çaldıran arkadaşlara geçmiş olsun diyorum, motoruyla sahile akanlara da imreniyorum :)

dul9.jpg

i004a.jpg

6c5r.jpg
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
yaklaşık 3 hafta önce aldığım motosikletimin fotoğraflarını bugün çekme imkanım oldu.
birkaç kere trafiğe çıktım onun dışında hep trafiğe kapalı alanda deneme sürüşleri yaptım.
trafiğe çıkmak için ise ehliyeti bekliyorum.

Motoru çaldıran arkadaşlara geçmiş olsun diyorum, motoruyla sahile akanlara da imreniyorum :)

http://imageshack.com/a/img836/1354/dul9.jpg
http://imageshack.com/a/img843/1011/i004a.jpg
http://imageshack.com/a/img836/9153/6c5r.jpg

Hayırlı olsun siyahtan sonra en güzel renk repsol ;)
Maşallah :)
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
yaklaşık 3 hafta önce aldığım motosikletimin fotoğraflarını bugün çekme imkanım oldu.
birkaç kere trafiğe çıktım onun dışında hep trafiğe kapalı alanda deneme sürüşleri yaptım.
trafiğe çıkmak için ise ehliyeti bekliyorum.

Motoru çaldıran arkadaşlara geçmiş olsun diyorum, motoruyla sahile akanlara da imreniyorum :)

http://imageshack.com/a/img836/1354/dul9.jpg
http://imageshack.com/a/img843/1011/i004a.jpg
http://imageshack.com/a/img836/9153/6c5r.jpg

repsol hoşuma gitmemişti ama burda görünce cidden çok beğendim hayırlı olsun
yalnız güzel bi koruma takozu taktır ne olur ne olmaz
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
2013 trafiğe cikisli 8500 km ciziksiz kazasiz bugün 9500 e verdm piyasaya gore bedava. Saticak olan arkadaşlar olursa 15000 km yi gcmemis motorlara alici olurum


şaşırdım sende uyguna vermişsin :) senin motorun hakkı 10 idi bence. 2013 çıkışlı 2012 galiba neyse hayırlısı olsun alanada satana da :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst