- Katılım
- 11 Tem 2013
- Mesajlar
- 238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
not dream özelden mesaj at paslaşalım dün şileye kaçtık,mangal yaptık yüzdük falan seni de dahil edelim :thumright
Bu da Carbon çalışmamel emeği göz nuru
[url]http://i.hizliresim.com/vzNROR.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/lYN9al.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Vpz6qq.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/nPN281.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/vzNR1O.jpg[/url]
Bu aralar bişeyler yapayım diyodum motora aklıma karbon kaplamak geldi nasıl olur dıyodum ama bence gayet guzel olmuş kaplama ile ilgili taktik alabilirmiyim