200ns-cbf250-cbx250-gt250 arasında kaldım yardımcı olun lütfen.

Katılım
17 May 2014
Mesajlar
44
Merhaba arkadaşlar,pulsar ile hyosung gt 250 arasında kaldım,araya honda cbx ve cbf 250 de giriyor isminden dolayı bu 4 motor arasında hangisini önerirsiniz,
a-o km pulsar 7350+plaka-3 - 3.5 lt / 100 km
b-2007 20binde 4750 gt 250+alımsatım-3.4 – 4.0
lt / 100 km
c-2007 30binde 5500 cbf 250+alımsatım-2.9 – 3.62
lt / 100 km.
d-2004 40binde 5250 cbx 250+alımsatım-3.03 – 3.33
lt / 100 km.
lütfen dürüst ve tarafsız karşılaştırın,sonuçta pulsar 200cc 50 cc lik bir dez avantaj ile başlıyor
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Pulsar 23,5 hp lik gücü ile 50 cc farkı kapatıyor.
Ayrıca 40 bindeki hoşaf olmuş motoru almaktansa 0 km motor tercihimdir. Ama o Honda demeyin. Pulsar ı canlı canlı görün test edin derim.
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
114
Merhaba arkadaşlar,pulsar ile hyosung gt 250 arasında kaldım,araya honda cbx ve cbf 250 de giriyor isminden dolayı bu 4 motor arasında hangisini önerirsiniz,
a-o km pulsar 7350+plaka-3 - 3.5 lt / 100 km
b-2007 20binde 4750 gt 250+alımsatım-3.4 – 4.0
lt / 100 km
c-2007 30binde 5500 cbf 250+alımsatım-2.9 – 3.62
lt / 100 km.
d-2004 40binde 5250 cbx 250+alımsatım-3.03 – 3.33
lt / 100 km.
lütfen dürüst ve tarafsız karşılaştırın,sonuçta pulsar 200cc 50 cc lik bir dez avantaj ile başlıyor



Kolay gelsin , ortalama pilaka masrafı ile 8.000 tl yi bulan Pulsarı seçenek olarak gösterdiğine göre alabileceğin varsayımıyla hareket ediyorum. Diğer saydıgın motorlar 2 nci el vede en az 20.000 km ila 40.000 km arasında değişiyor. İşte buda bu motorların kullanıcılarını yani sana satıcılarını önemli kılıyor. Ben asla , sıfır motorbisiklet almaya gücüm yetiyorsa 2 nci ele bu kilometreler arasında sıcak bakmıyorum. Sadece çevremde tanıdık ve bildiğim bi satıcı olursa güvenebileceğim o zaman belki alabilirim diye düşünüyorum.
Pulsarın çinli değil hintli olması , KTM yi üreten fabrika tarafından üretilmesi , karbüratörlü değil 3 bujili enjeksiyonlu yepyeni bir motorla gelmesi , dijital ekrana bununda sahip olması , arka fireninin disk olması ve arka lastik ebatının tatmin edici derecede geniş olması ve en önemliside sıfır alabilecek olman bana kesinlikle pulsar dedirtiyor. Sonuçta 23.5 beygir gücü var , bu güç seviyesinin seni üzmeyeceğine inanıyorum. Ayrıca ben kasaya motorun duruşunada önem veren bi kullanıcıyım sadece kaliteli diye görüntüde takoz olan bi motora binmek bana zevk vermez. Motorumla ilgide çekmek isterim . Ben pulsarın bu kasasının duruşunda hafiften bi agresiflikte hissediyorum , buda bana albenili olarak gözükmesine sebep oluyor , saygılarımla , kolay gelsin.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Ben olsam pulsar alırdım ayrıca 2007 model motor 20000 de olması imkansız, normal binilen bir motor yılda en az 10000km yapar , 0 motorlar enaz 50000 dir benden söylemesi daha fazla olma ihtimalide büyük.Sıfır ne olursa olsun her zaman en mantıklısıdır. Ama 6-7000 olduğu kesin bilinen bir ikinci elde mantıklı olur, servis kitapçığındaki kayıtlardan km si anlaşılır, ben servise gitmedim ayakları varsa uzak durmak lazım.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
al pulsarı bak işine nede olsa sıfır.
yazdığın yakıt tüketimleri pulsan hariç diyerlerini nerden ve kim söyledi bilmiyorum ama hepsi yalan GT250 CBF-CBX250 4.00 ile 5.5 lt.\100 km.tüketir hepsini biizaat kulandım biliyom.o yazdığın rakamlara ulaşman için 60 km.sabit hızla gidersen ozaman doğuru olur.
pulsarın yakıtı 80km.yi keçme 2.6 givarı 100 ile gidişlerde 3.3 maksimum yükarsıysa artık 3.5 ten 4.5 kadar ulaşır.
umarım yardımcı olmuşumdur.:cat:
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
44
Hepinizin fikirleri için tek tek teşekkür ediyorum,bende 2 aydır pulsar ı bekliyordum,hyosung u düşünmemin sebebi çift silindir 29 beygir ve iri yapılı olması idi bende iri yapılı biriyim,honda düşünmemin sebebi daha evvel 125e aldım 0 km 11 bin km kullandım motor yükselteceğim için satmaya karar verdim ilanı koydum ilan bir gün durdukdan sonra ertesi gün satıldı,bu da bende acil nakit ihtiyacı durumunda güven verdi insanlık hali ne zaman ne olacağı belli değil,ayrıca kuryelik yapıyorum ve cbf150 kullanıyorum istanbul içinde yeterli bir motor ve cb125 den sonra binince mercedes kadar konforlu ayrıca arkamda 20-30 kg yük taşıdığım halde basa bas kullandığım halde hem bayırlarda 125 lik kadar bayılma yapmıyor hemde yakıt olarak 150 kr harcıyor,ve motor 50 binde,honda bu yüzden ağır bastı fakat tip olarak düşününce hyusung ,pulsar,yamaha ybr250,ondan sonra twister ve cbf250 geliyor,bir yandan 125 likden sonra 200-250 cc olsun istiyorum yoksa cbf 150 bana yeterde artar aslında fakat görüntü ve düz yolda 110-140 aralığı kullanmış olduğum 20 km ye yakın e-6 süratinde yetersiz ve tehlikeli olduğunu düşünüyorum çünkü devamlı en sağ şerid de veya emniyet şeridinde seyretmek durumda kalıyorum hatalı sağlama yapan apachi lerin altında kalmak istemiyorum,türkiye birincisi rally ci renç koçibey de hatalı sollama yaparken hayatını kaybetmişti zamanında,(allah rahmet eylesin)pulsar a güvenim tam 0 km olması,enjeksiyonlu,2 yıl garantili,tipi,marka olarak diğer ülkelerdeki tutulurluğu bana göre yeterli,pulsar ile ilgili sıkıntım 2 ci el satışında yaşayabileceğim sıkıntı ve bütün gün motor kullandıkdan sonra akşam eve giderken 30 km daha o sert sele ile nasıl yapacağım düşüncesi,yoksa hergün 60 km yapacak biri olarak yakıt ekonomisi sayesinde günde 5 tl fark atacağım bir motor diğerlerine göre yılda 300 gon 5 tl den 1500 tl büyük para sizinde görüşlerinize inanarak pulsar diyorum ve 6 hazirana kadar beklemeyi göze alıyorum hepinizin fikirleri için tekrar teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152158272134163&set=o.845615162123317&type=2&theater

BAJAJ SHOW TV DE
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Sana nokta atışı yapıyım bütçene uyar mı bilmiyorum ama sahibindende bi tane VTR 250 var bi incele istersen
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Pulsar dışındakileri bedava verseler alıp binmem. Hele CBX resmen çöp sayılır. 10 yıllık motorun 40 bin km'de olması mümkün değil, keza CBF de öyle. Al pulsarı geç veya ikinci el SYM Wolf bak.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Vuuu... Pulsar da Pulsar.

Kullanan - test eden - tadına varan adamın bu segmentte bu fiyata başka düşünebileceği motosiklet yok. Yamaha mt25 i 10 bin liradan getirdi de biz mi almadık. 125 liğini bile pulsardan pahalı getirecek demişti dersiniz.

Ama yamaha bu 125 likte olsa demeyin. Honda cbr 125 kullanıcısı adam pulsarda test sürüşü yaptıktan sonra motorundan soğudu :)

Cbr 250 ile kıyasını yaptık zaten.

Vesselam denemeden karar vermeyin.
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
99
7 bin tl ye sıfır motor bulmuşssun sıfır km daha ne kurcalıyorsun bilader alacaksın keyfini çıkaracaksın ikinciel 5 ci el 40 bin km 20 bin km ile ugrasma kafana kurt düşmesin gozunu kapat git bitane pulsar al yada sym al ama sym nın sıfırı bıraz tuzlu :)
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Pulsar dışındakileri bedava verseler alıp binmem. Hele CBX resmen çöp sayılır. 10 yıllık motorun 40 bin km'de olması mümkün değil, keza CBF de öyle. Al pulsarı geç veya ikinci el SYM Wolf bak.

sıfır alıp 10 sene kullanmış olsaydım olurdu herhalde
2014 başında motoru aldım km 1600 de şuan

arabayla 1 senede 8.000 civarı km yaptım
sıfır almış olsaydım 9 senede 72 binde olurdu

rebel punto 8-9 sene kullandığı punto ile toplamda 65-70 bin km yaptı

nadir de olsa mümkün

altın elbiseli bazı motorlar için 30-35 binde takılır diyordu o durum da olabilir tabi
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
280
Bu pulsar benim fizy 125 scooterle ayni benzinle ayni kilometreyimi yapiyo moralim bozuldu şuan:S
Ayrıca cbf 250 hakkında bi kuryeden 150 binde sattigi motoru 30 binde sahibindende gördüğünü duydum
 
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
199
Kesinlikle pulsar diyorum.Ayrıca yakıt olarak pulsar yazdığın o rakamların yanına bile yaklaşmaz...
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
280
Arkadaş seçimini yapmış coktan biz hala pulsar dıyoruz :) resim beklıyoruz efesice
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
44
En kısa zamanda fotoğrafları yükleyeceğim,aklımda kalan tek motor pulsar ama 2012 gt250 4000km de 7250 ye aldım biraz bakımsız kalmış sahibi satacağı için ilgilenmemiş motorla,eve gelirken biraz bastım gidişi dengesi sesi görüntüsü tam istediğim gibi biraz ilgiye hasret sadece o ilgiyide görünce ilişkimiz ne kadar sürecek hep beraber göreceğiz.

a_503190db2ec77.jpg


Temsili fotoğraf koyuyorum yıkadıkdan sonra fotoğraf çekeceğim.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hayırlı olsun, güzel motor. Kazası yoksa bakımla kendine gelir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst