Hepinizin fikirleri için tek tek teşekkür ediyorum,bende 2 aydır pulsar ı bekliyordum,hyosung u düşünmemin sebebi çift silindir 29 beygir ve iri yapılı olması idi bende iri yapılı biriyim,honda düşünmemin sebebi daha evvel 125e aldım 0 km 11 bin km kullandım motor yükselteceğim için satmaya karar verdim ilanı koydum ilan bir gün durdukdan sonra ertesi gün satıldı,bu da bende acil nakit ihtiyacı durumunda güven verdi insanlık hali ne zaman ne olacağı belli değil,ayrıca kuryelik yapıyorum ve cbf150 kullanıyorum istanbul içinde yeterli bir motor ve cb125 den sonra binince mercedes kadar konforlu ayrıca arkamda 20-30 kg yük taşıdığım halde basa bas kullandığım halde hem bayırlarda 125 lik kadar bayılma yapmıyor hemde yakıt olarak 150 kr harcıyor,ve motor 50 binde,honda bu yüzden ağır bastı fakat tip olarak düşününce hyusung ,pulsar,yamaha ybr250,ondan sonra twister ve cbf250 geliyor,bir yandan 125 likden sonra 200-250 cc olsun istiyorum yoksa cbf 150 bana yeterde artar aslında fakat görüntü ve düz yolda 110-140 aralığı kullanmış olduğum 20 km ye yakın e-6 süratinde yetersiz ve tehlikeli olduğunu düşünüyorum çünkü devamlı en sağ şerid de veya emniyet şeridinde seyretmek durumda kalıyorum hatalı sağlama yapan apachi lerin altında kalmak istemiyorum,türkiye birincisi rally ci renç koçibey de hatalı sollama yaparken hayatını kaybetmişti zamanında,(allah rahmet eylesin)pulsar a güvenim tam 0 km olması,enjeksiyonlu,2 yıl garantili,tipi,marka olarak diğer ülkelerdeki tutulurluğu bana göre yeterli,pulsar ile ilgili sıkıntım 2 ci el satışında yaşayabileceğim sıkıntı ve bütün gün motor kullandıkdan sonra akşam eve giderken 30 km daha o sert sele ile nasıl yapacağım düşüncesi,yoksa hergün 60 km yapacak biri olarak yakıt ekonomisi sayesinde günde 5 tl fark atacağım bir motor diğerlerine göre yılda 300 gon 5 tl den 1500 tl büyük para sizinde görüşlerinize inanarak pulsar diyorum ve 6 hazirana kadar beklemeyi göze alıyorum hepinizin fikirleri için tekrar teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152158272134163&set=o.845615162123317&type=2&theater
BAJAJ SHOW TV DE