Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Nis 2013
Mesajlar
60
çok teşekkür ederim abilerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------

salcanom için uzun siperlik camını nereden bulabilirim İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum bir yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Motosikletin ön farı yanmıyor.. Ampul patlaga hiç benzemiyor.. ışıl ışıl.. :) Merak ettim niye yanmıyor diye..
1- Sigorta koltuğun altındaydı galiba? sigortadan kaynaklanabilir mi diycem ama diğer lambaların hepsi çalışıyor..
2- Ampulü nasıl çıkartırız. Nasıl sökeriz.. bi yakından kontrol edeyim.. belki u fak bi temassızlık sözkonusu olabilir.. Olmadı serviste kontrolünü yaptıracağım..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Kafa granajları tamamen Sökmen lazım. Biraz zordur. Beceremem dersen servise yaptır.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ölmüş topic, gömen yok :pr:

He valla Allahtan havalar serin gidiyo yoksa kokcak :mrgreen:

Motosikletin ön farı yanmıyor.. Ampul patlaga hiç benzemiyor.. ışıl ışıl.. :) Merak ettim niye yanmıyor diye..
1- Sigorta koltuğun altındaydı galiba? sigortadan kaynaklanabilir mi diycem ama diğer lambaların hepsi çalışıyor..

Sökmeye başlamadan önce far düğmesi açıkken şöyle esaslı bir iki şamar at fara :cherry: benimkinde işe yaramıştı 15-20 gün şamarla idare ettirmiştim benim kısa farı.. :wiinkk:



2- Ampulü nasıl çıkartırız. Nasıl sökeriz.. bi yakından kontrol edeyim.. belki u fak bi temassızlık sözkonusu olabilir.. Olmadı serviste kontrolünü yaptıracağım..
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ABİLERİM SALCANO İÇİN LASTİK HAVALARI NEDİR BİR YARDIMCI OLURSANIZ

Tek kişi için ön25-arka28 İki kişi için ön28-arka35

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

@ Salih_T :İkisidemi yanmıyor yani uzun kısa.Ön kafayı sökmek biraz alengirikli :)önce sağ ve soldaki parçaları sonra yine sağ ve soldaki (içte kalan)toplam 4 vidayı sök,sağ ve solda ön kafayı tutan birer tane kurşun kalem kalınlığında dik durumda parça var bir tornavidayla bu parçalara geçen yuvaları yukarı kaldır ve çıkar.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Tek kişi için ön25-arka28 İki kişi için ön28-arka35


@ Salih_T :İkisidemi yanmıyor yani uzun kısa.Ön kafayı sökmek biraz alengirikli :)önce sağ ve soldaki parçaları sonra yine sağ ve soldaki (içte kalan)toplam 4 vidayı sök,sağ ve solda ön kafayı tutan birer tane kurşun kalem kalınlığında dik durumda parça var bir tornavidayla bu parçalara geçen yuvaları yukarı kaldır ve çıkar.

egelim in tokat işi, işe yararmı bilinmez ama bi deneyelim :) geçici çözüm olur belki...

Lastik havalarını nerde okudum bilemiyorum ama ön 28 arka 30 olarak ayarladım ben, tek kişi kullanıyorum..

Motosikletin 511 km de ilk bakımını yaptırmıştım. kitapçığa kaşe vurulmamıştı.. onu halletmek için servise gidicem.. orada bi göstereyim.. En azından usta ampulü değiştirirken nasıl yaptığınıda öğrenmiş olurum.. 5-10 liradan kaçıp.. motosikletime zarar vermeyeyim dimi ama :)

Bu arada dün Ankarada Çevre yolunda rüzgarlı bi hava vardı.. Şeritte düzgün gitmek pek mümkün olmuyordu..Kelebek gibi bir sağa bir sola gidiyordum valla... Hakikaten rüzgarda uzun süreli kullanım insanı baya yorar.

Bu arada ilk bakım sonrası rodaja max 6.000 deviri geçmeden devam ediyorum.. 5.vites 6.000 devirde, düz yolda 75-80 km aralığında bir sürat yapıyor bilginize...
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
89
selamın aleykum herkese ıyı forumlar benım salkanoyu bugun 3000 km bakımını yaptırdım yagı degişti direksiyonda hafif boşluk vardı o halledildi zincir yaglandı vs vs ön dişliyi degiştirdim 14 olan orjinal dişliyi 15 yaptırdım ustaya 15 lıra vererek ilk izlenimlerim biraz daha seri kalkıyor motor bıraz daha rahatladı düşük devirde daha hızlı tam gaz yapamadım daha ama bi ara E5 de bastım 6250 devirde 80 km görüyor önceden 7200 lerde görüyodu 1000 devir avantajım oldu hem yakıt danda biraz kar ederiz acaba 16 dişli taksam bi zararı olurmu sürat için degil ortalama 80 km hızlarda kullanıyorum motoru daha rahat daha keyifli olsun diye süratle işim pek yok hem biraz daha düşer yakıt görüşlerini bekliyorum ...
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Motosikletin Far yanmıyordu. Servise götürdüm.. Ampulden kaynaklı imiş.. Daha önce yanıyordu ama şu an patlak olmamasına rağmen cam kısmı baya gevşek sallanıyordu..Metal kısmına atılan uyduruk puntadan kaynaklı ampul mefta olmuş.. Yenisi 5 TL imiş, 5 TL de el emeği verdim..(Bu arada ampul nasıl değiştirilir.. Ön kafa nasıl çıkartılır uygulamalı olarak görmüş oldum.. :) )

Zincir için nasıl bi temizlik yapıyorsunuz? Hangi yağı kullanıyorsunuz? Salcano kullanıcıları...

Temizlik için WD40 var elimde, yarında Castrol yada Motul yağ alayım diyorum.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Neyse WD 40 ile zinciri temizleyip güzzelceeee zinciri yağladım.. En iyisi motul dediler. Acımadım paraya 400ml sprey motul zincir yağı aldım. (35 TL)

Bu arada Ankara da çogu Petrol Ofisi istasyonunda gaz yağı var.(1 lt/3.81 TL) Bi ara gidip 1-2 Lt alayım bulunsun.. :)

200ml WD40 ı 8.50 TL ye almıştım kenarda bekletirim. WD40 her yere kullanılıyor nede olsa :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar.Kısmetse bu seneki Kuşadası festivaline gideceğim,nette festivalle ilgili bilgi bulamadım Adem Festival giriş ücreti çadırla günlük konaklama ücreti v.s. hakkında bilgin varmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:51 ----------

Vay be Salcano forum bitmiş:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst