feysbuk sayfasının isminide vereydin iyiydi..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------
Bu arada dün itibariyle 511 km olan motosikletimin ilk bakımını yaptırdım..
Motosikletin kurulumunu ve lastiklerini değiştirttiğim 2-3 defa yanına gittiğim.. sorularıma cevap vermeyen motordan çok cüzdanıma bakan ustadan kurtuldum çok şükür..
ve yine çok şükür motosiklete gereken özeni gösteren bir usta buldum...
Rüzgar Mehmet in Yeri, Mehmet Beyin oğlu, Aydın Usta...
Yağı değişti, Tüm civatalar sıkıldı, zincir gerildi. Debriyaj ayarlandı gresle yağlandı. ayaklıklar yağlandı. Frenler kontrol edildi. Vites pedalı motora çok yakındı onu ayarladı. Motosikletle ilgili ilk ustanın yapması gereken ama yapmadığı kullanım şekli ve dikkat edilmesi gereken herşey anlatıldı. yaptığı herşeyi bana anlatarak nasıl olması gerektiğini söyleyerek yaptı.. 1 saat ilgilendi. Saat 20:00 da yanından ayrıldım.. Bir daha ki sefere daha vakitli gelde iyice bi bakım yapalım dedi. Ücret 40 TL Helali hoş olsun.. Aldığını fazlası ile hak etti.