ADANA [MT] Sezonun ilk kampında

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
selam arkadaşlar :)
maşallah her zamanki gibi keyfiniz bol.akşam hava soğuktu lastik yakan olmadımı :D yoksa yakacak lastik odun bulunamadımı

hepinize selamlar
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
tekerinize sağlık güzel muhabbet olmuş bell,..
bu arada kırmızı xmax ve bmw gt si olan abilerede ayrıca selamlar(sakarya da fest te tanışmıştık)
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
113
tekerinize sağlık güzel muhabbet olmuş bell,..
bu arada kırmızı xmax ve bmw gt si olan abilerede ayrıca selamlar(sakarya da fest te tanışmıştık)

Aleyküm selam Cihan nasılsın. İnşallah bu sene Sakarya festivalinde yine görüşürüz. Reşat abiye Hüseyine ve Özcana selamlarımı ilet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst