takendy Katılım 16 May 2007 Mesajlar 3,088 9 May 2014 #21 Her zamanki gibi güzel bir etkinlik, Tebrikler
demirgursel Katılım 29 Ocak 2007 Mesajlar 4,992 10 May 2014 #22 selam arkadaşlar maşallah her zamanki gibi keyfiniz bol.akşam hava soğuktu lastik yakan olmadımı yoksa yakacak lastik odun bulunamadımı hepinize selamlar
selam arkadaşlar maşallah her zamanki gibi keyfiniz bol.akşam hava soğuktu lastik yakan olmadımı yoksa yakacak lastik odun bulunamadımı hepinize selamlar
F54 Katılım 25 Haz 2010 Mesajlar 14,951 10 May 2014 #23 tekerinize sağlık güzel muhabbet olmuş bell,.. bu arada kırmızı xmax ve bmw gt si olan abilerede ayrıca selamlar(sakarya da fest te tanışmıştık)
tekerinize sağlık güzel muhabbet olmuş bell,.. bu arada kırmızı xmax ve bmw gt si olan abilerede ayrıca selamlar(sakarya da fest te tanışmıştık)
33mersin33 Katılım 22 Nis 2008 Mesajlar 113 11 May 2014 #24 F54' Alıntı: tekerinize sağlık güzel muhabbet olmuş bell,.. bu arada kırmızı xmax ve bmw gt si olan abilerede ayrıca selamlar(sakarya da fest te tanışmıştık) Genişletmek için tıkla ... Aleyküm selam Cihan nasılsın. İnşallah bu sene Sakarya festivalinde yine görüşürüz. Reşat abiye Hüseyine ve Özcana selamlarımı ilet.
F54' Alıntı: tekerinize sağlık güzel muhabbet olmuş bell,.. bu arada kırmızı xmax ve bmw gt si olan abilerede ayrıca selamlar(sakarya da fest te tanışmıştık) Genişletmek için tıkla ... Aleyküm selam Cihan nasılsın. İnşallah bu sene Sakarya festivalinde yine görüşürüz. Reşat abiye Hüseyine ve Özcana selamlarımı ilet.