niye kurusun yahu![]()
............artık alternatif motor çoğaldı,
o sebeptendir'ki elinde olanlarda satıyor ve yeni modeller alıyor,,,
elbette ne zaman istersen,
VIALAND hangi taksiciye sorsan tarif ederler,
giriş caddesine gelince karşına mezarlık çıkacak,
veya gelince ara haberleşiriz,
benim garaj'a 5 dk mesafede...
0 535 939 20 86
istanbul'un ne girişinde ne çıkışında tabela bulamadım. şehirin bir başlangıcı yok
http://i.hizliresim.com/jJqb5m.jpg
arka lastik tubeless mi yoksa iç lastikli mi ? tubeless değilse nasıl yaptırabilirim maliyeti nedir?
fabrika çıkışı iç lastikli. 10liraya tubeless sibop takılıyor.
arkadaşlar dün ilk defa yağı full sentetik ile değiştirdim. çok memnunum. sürtünme azalmış olacakki motorun ısınma süresinin uzadığını farkettim. belki havaların soğumasıyla alakalıdır.vites geçişleri yumuşadı, devirlenmesi hızlandı gibi geliyor bana.
motoru aldığımdan beri 10 kere yağ değişimi yaptım. en uygununu bulabilmek için farklı marka ve kalitedeki yağları denedim. anladığım şudur ki, aman kaliteli yağ koyalım diye uğraşmayın, pek farketmiyor. son 7000km'dir 10liralık yağ kullanıyorum. en son yine 12liralık sentetik yağ ile değişim yaptım. yağa servet harcamayın![]()
hangi marka yag kullandınız bari onuda söyleseydiniz
ben petro ofisi maximoto 10-40 sentetik kullanıyorum, bulması rahat, litre fiyatı 18 lira civarı vs vs