[İzmir - MT]

Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
82
Sürüş konusunda acemiyim.
Uzun yol alıştırması yapmak için Balçova, Güzelbahçe - Seferihisar, Sığacık rotası uygun mudur?
Acemi için olmaz çok sıkıntılı, çok tehlikeli dermisiniz?
Balçova'da oturuyorum başka rota öneriniz varsa değelendirebilirim, gidiş-dönüş 150 km civarlarını geçmezse iyi olur tabi :)
Alpay
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Simdi ne derece acemisini bilemiyorum ve degerlendiremiyorum ama otobandan kusadasi diyicem uzun ve yorucu gelebilir.

Sığacık rotasi gayet guzel :)
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
100
Sürüş konusunda acemiyim.
Uzun yol alıştırması yapmak için Balçova, Güzelbahçe - Seferihisar, Sığacık rotası uygun mudur?
Acemi için olmaz çok sıkıntılı, çok tehlikeli dermisiniz?
Balçova'da oturuyorum başka rota öneriniz varsa değelendirebilirim, gidiş-dönüş 150 km civarlarını geçmezse iyi olur tabi :)
Alpay
ben haftasonu, yağmur olursa yağmurun bittiği bi gün sığacık tarafına gidicem gidişte sana eşlik edebilirim istersen
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
82
Motosiklet tecrübem 1000 km vardır en fazla.
Kenardan köşeden her yere gidiyorum ama hiç 30-40 km den fazla yol gitmedim tek seferde.
Şu an daha motosiklet üstünde çok rahat hissetmiyorum kendimi :( onun içinde açıkçası grup yada birkaç kişili sürüş yapınca dengem bozulur diye düşünüyorum. İlk başlarda dikkatimi kendime, motora ve trafiğe vermek daha doğru geliyor bana. Başka sürücü olduğunda bu sefer diğer sürücü (yada sürücüler) ne yapıyor onu mu kontrol edicem, dikkatim dağılır.
Onun için zaten hani vardır bazı ölüm virajları, macera diyarları gidip bulmayayım buradan danışayım dedim :)
Sığacık rotası arabamla sık gittiğim bir yer ama motosikletle sürüş açıkçası biraz farklı olunca danışmak en güzeli...
Kimse aksini demediğine göre iyi seçmişim herhalde, acemilik atmak için.
Yardımcı olan herkese teşekkürler bu arada.

Alpay
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Ben izmire ilk geldiğim zamanlarda bana özbek köyünü önermişlerdi urladan gidiliyor orasıda fena değil tavsiye ederim git gel 100 km tutuyor balçovadan. Bende ozamanlar balçovada oturuyordum. Çok da güzel balık yapıyorlar emine ablanın yerini tavsiye ederim. hatta @abecimotoru tavsiye etmişti. sığla tarafını bilmiyorum ama gezme fırsatım olmadı.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Ben izmire ilk geldiğim zamanlarda bana özbek köyünü önermişlerdi urladan gidiliyor orasıda fena değil tavsiye ederim git gel 100 km tutuyor balçovadan. Bende ozamanlar balçovada oturuyordum. Çok da güzel balık yapıyorlar emine ablanın yerini tavsiye ederim. hatta @abecimotoru tavsiye etmişti. sığla tarafını bilmiyorum ama gezme fırsatım olmadı.
benim de ilk uzun mesafeli gittiğim biyerdi orası kemal, özbek köyü :) balıkları güzel, huzurlu bir kaçamak için birebir, gece gitmiştim gece köpekler saldırıyo yalnız gündüz gitmeli :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
benim de ilk uzun mesafeli gittiğim biyerdi orası kemal, özbek köyü :) balıkları güzel, huzurlu bir kaçamak için birebir, gece gitmiştim gece köpekler saldırıyo yalnız gündüz gitmeli :)


valla bende gündüz gitmiştim dönerken akşama kalmıştım ama güneş batarken denize sıfır oturmak süperdi bide evimde yediğimden beri o kadar güzel balık yememiştim. Ondan beride yemedim zaten :mrgreen: beraber gidelim gene çok huzurlu bir yer
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
valla bende gündüz gitmiştim dönerken akşama kalmıştım ama güneş batarken denize sıfır oturmak süperdi bide evimde yediğimden beri o kadar güzel balık yememiştim. Ondan beride yemedim zaten :mrgreen: beraber gidelim gene çok huzurlu bir yer
aynen gidelim kardeşim, tekrarlamak gerek bazı yerleri:) mevsimidir
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
valla bana uyar cem cumartesi gidip gelebiliriz yada pazar gideceksek (ki öle olur) ordan biraz daha devam ederiz doğaçlama falan takılırız olmadı :cherry:
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
100
Motosiklet tecrübem 1000 km vardır en fazla.
Kenardan köşeden her yere gidiyorum ama hiç 30-40 km den fazla yol gitmedim tek seferde.
Şu an daha motosiklet üstünde çok rahat hissetmiyorum kendimi :( onun içinde açıkçası grup yada birkaç kişili sürüş yapınca dengem bozulur diye düşünüyorum. İlk başlarda dikkatimi kendime, motora ve trafiğe vermek daha doğru geliyor bana. Başka sürücü olduğunda bu sefer diğer sürücü (yada sürücüler) ne yapıyor onu mu kontrol edicem, dikkatim dağılır.
Onun için zaten hani vardır bazı ölüm virajları, macera diyarları gidip bulmayayım buradan danışayım dedim :)
Sığacık rotası arabamla sık gittiğim bir yer ama motosikletle sürüş açıkçası biraz farklı olunca danışmak en güzeli...
Kimse aksini demediğine göre iyi seçmişim herhalde, acemilik atmak için.
Yardımcı olan herkese teşekkürler bu arada.

Alpay

Sen bilirsin kardeşim teklif var, ısrar yok :)

Özbek koyune etkinlik kokusu aliyorum :)

Özbek köyünün methini duymuştum çok güzel olabilir aslında ama şimdi balıkta rakısız gitmez ya :)
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
107
Başkan'ım ben de gelirim Vallah. Ancak cmt. sabah 11.de annemi yolcu etmem lazım.onun dışında hiddetli:cyclopsan yağmur yoksa ((yağmur yağdığında üstüm başım , yerler su oluyor canım sıkılıyor , niye diye soruyorum Yaradana niye gerekli yerlere yağdırmıyorsun da benim üstüme , yola vs. yağdırıyorsun kişiler ıslanıyor yollar kayganlaşıyor taşıtlar birbirine daha çok degiyor..eccik susayım looo :) ))cmt. pazar gelebilirim.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Başkan'ım ben de gelirim Vallah. Ancak cmt. sabah 11.de annemi yolcu etmem lazım.onun dışında hiddetli:cyclopsan yağmur yoksa ((yağmur yağdığında üstüm başım , yerler su oluyor canım sıkılıyor , niye diye soruyorum Yaradana niye gerekli yerlere yağdırmıyorsun da benim üstüme , yola vs. yağdırıyorsun kişiler ıslanıyor yollar kayganlaşıyor taşıtlar birbirine daha çok degiyor..eccik susayım looo :) ))cmt. pazar gelebilirim.
Abi seni özledik yahu
en kısa zamanda sahalara geri dönmeni umuyoruz :)
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
107
Sağol gurban ben de ekibi özledim. Şartlar müsait olmayınca katılamıyorum.Havalarda iyi değildi bu ara malumunuz..Gerçi ekip te bu ara Miami yollarında kaybolmadı , Niagara şelalesinde de ıslanmadı, hele etna yanardağının etrafına da adrenalin olsun diye gezi yapmadı :p. Yav bana sabahları bi şey oluyor çenem düşüyo .Herhalde YÖB olmadığımdan :flower:sabahları daha neşeli oluyorum.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Ahahaha :)

Vallaha pazar iyi olursa gidelim derim baskanlar ozbek köyüne :)

Simdi denize karsi balik ekmek ne iyi gider....
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
image.png


Özbek köyünü bilmeyenler için rotayı paylaşalım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst