Motosiklet tecrübem 1000 km vardır en fazla.
Kenardan köşeden her yere gidiyorum ama hiç 30-40 km den fazla yol gitmedim tek seferde.
Şu an daha motosiklet üstünde çok rahat hissetmiyorum kendimi

onun içinde açıkçası grup yada birkaç kişili sürüş yapınca dengem bozulur diye düşünüyorum. İlk başlarda dikkatimi kendime, motora ve trafiğe vermek daha doğru geliyor bana. Başka sürücü olduğunda bu sefer diğer sürücü (yada sürücüler) ne yapıyor onu mu kontrol edicem, dikkatim dağılır.
Onun için zaten hani vardır bazı ölüm virajları, macera diyarları gidip bulmayayım buradan danışayım dedim
Sığacık rotası arabamla sık gittiğim bir yer ama motosikletle sürüş açıkçası biraz farklı olunca danışmak en güzeli...
Kimse aksini demediğine göre iyi seçmişim herhalde, acemilik atmak için.
Yardımcı olan herkese teşekkürler bu arada.
Alpay