Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Arkadaşlar Lastik Basıncı Ön:29 olmalı. Arkada Tek kişi 30 çift kişi 33.
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
cbr125 kitapçığında yazılan değerler ;

So¤uk lastik bas›nc›
[Yaln›z sürücü]
Ön 175 kPa (1.75 kgf/cm2, 25 psi)
Arka 200 kPa (2.00 kgf/cm2, 29 psi)
[Sürücü ve yolcu]
Ön 175 kPa (1.75 kgf/cm2, 25 psi)
Arka 225 kPa (2.25 kgf/cm2, 33 psi)

Lastik boyutu:
Ön 100/80-17M/C 52P
Arka 130/70-17M/C 62P
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
cbr125 kitapçığında yazılan değerler ;

So¤uk lastik bas›nc›
[Yaln›z sürücü]
Ön 175 kPa (1.75 kgf/cm2, 25 psi)
Arka 200 kPa (2.00 kgf/cm2, 29 psi)
[Sürücü ve yolcu]
Ön 175 kPa (1.75 kgf/cm2, 25 psi)
Arka 225 kPa (2.25 kgf/cm2, 33 psi)

Lastik boyutu:
Ön 100/80-17M/C 52P
Arka 130/70-17M/C 62P
Kesinlikle bende kitapciktan bakip yadim...
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
54
bende aranıza dün katıldım.uzun zamandır istedigim motorumu sonunda aldım cok sükür.yanlız sigorta icin gittigimde 370 tl fiyat cektiler.istanbulda daha uygun bulabilecegim bir sigorta sirketi varmı?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bende aranıza dün katıldım.uzun zamandır istedigim motorumu sonunda aldım cok sükür.yanlız sigorta icin gittigimde 370 tl fiyat cektiler.istanbulda daha uygun bulabilecegim bir sigorta sirketi varmı?

her yere gidip sor..çok değşken bir piyasası var sigortacıların..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------



 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
cbr125 kitapçığında yazılan değerler ;

So¤uk lastik bas›nc›
[Yaln›z sürücü]
Ön 175 kPa (1.75 kgf/cm2, 25 psi)
Arka 200 kPa (2.00 kgf/cm2, 29 psi)
[Sürücü ve yolcu]
Ön 175 kPa (1.75 kgf/cm2, 25 psi)
Arka 225 kPa (2.25 kgf/cm2, 33 psi)

Lastik boyutu:
Ön 100/80-17M/C 52P
Arka 130/70-17M/C 62P

usta motorun sol arka çatalındada yazıyor lastik hava basıncı değerleri. Oradan Bakarmısnız? Bende 2008 cbr varken ordakı çatalda 29 a 33 yazıyor. Yanlıs bilgi vermedim bende o değerlere göre bilgi verdim.
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
usta motorun sol arka çatalındada yazıyor lastik hava basıncı değerleri. Oradan Bakarmısnız? Bende 2008 cbr varken ordakı çatalda 29 a 33 yazıyor. Yanlıs bilgi vermedim bende o değerlere göre bilgi verdim.

dostum herkes burada birbirine yardımcı olmaya çalışıyor, yanlış bilgi verdin demedim.sende doğru bildiğini yazdın. benim doğru bilgi kitapçığında yazandır. error88 arkadaşımız da ön 32-arka 34 yazmış. o da denemiş, test etmiş kendi doğrusunu yazmış.
QXgE3g.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 08:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------

hava basıncını göremedim çatalda, yanlış yeri mi çektim yoksa ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:59 ----------

bir ara 32-34 basıncını deneyeceğim, inş. beni düşürmezsin error88 :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
32 34 iyidir kilo 92 yanlız düşük kilo larda daha az olabilir değerler tabiki fabrika verileri en iyisidir ama bana göre uygun gelmedi agresif kullanım için değil herhalde o değerler
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Allah nasip ederse görüştük bu ara alacam Cbrmı.Bi sorum var acık havada gunes motora zarar verır mı? okula giderken veya bı cafede dursa rengıne bı sey olur mu? arabalar hep duruyo sonuçta?
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Allah nasip ederse görüştük bu ara alacam Cbrmı.Bi sorum var acık havada gunes motora zarar verır mı? okula giderken veya bı cafede dursa rengıne bı sey olur mu? arabalar hep duruyo sonuçta?

benım apache yı hep aynı yere park ederdım ıs yerınde ve bır tarafına hıc gunes gelmezdı motorun arka kuyruk kısmının rengı dıger tarafa gore solmustu 5 ay sonra sonra ters park etmeye basladım bende ama honda da bu sorun olacagını sanmam
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
benım apache yı hep aynı yere park ederdım ıs yerınde ve bır tarafına hıc gunes gelmezdı motorun arka kuyruk kısmının rengı dıger tarafa gore solmustu 5 ay sonra sonra ters park etmeye basladım bende ama honda da bu sorun olacagını sanmam

bu solma belırgın mıydı?
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
13
Selamün aleyküm arkadaşlar, bn de yıpranan ybr mi satıp bi cıbırcı oldum, istanbulda üniversite okuyorum ve motosikleti 2. El aldım.Cıbırın dilinden henüz çok anlamıyorum, 20 gün önce aldım ve sadece yağını değiştirdim.Motor zaten 2012 model ve 8700 km de aldım, şimdi 10550 civarı.Ama debriyaj tam ayırmıyor ve şöyle genel bi baktırmak istiyorum motosiklete, yani bildiğiniz düzgün ve bni yolmıycak bi usta var mı, beya aranızda anlayan arkadaşlardan biriyle de görüşebilirim motpra bakması için.Şimdiden yardımlarınız için sağolun.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
yok dıkkatlı bakman lazım dı ama dıger taraf ta aynı olunca rak edılmemeye basladı


m ozer hayırlı olsun motorun
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
54
bugun 4000 bakımana soktum.benden onceki sahibi zorlamıs heralde motoru kalkıslarda, zincir yeteri kadar gergin degilmiş.zincir takımına 280 tl fiyat söyledi zorlamadan biraz daha kullabilirsin dedi,bu konuda tecrübesi olan varmı ?
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
ARKADAŞLAR 26 VT 671 SATTIĞIM MOTORUM TEKRAR SATILMIŞ SANIRIM BİLEN GÖREN VARSA BANA ULAŞIRSA SEVİNİRİM 0 534 319 29 78
995697_10200734472657485_1140803970_n.jpg
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
Ben senn yerinde olsam kendim alirdim zincirimi kendim degistirirdim herhangi bir ustaya cunku benm cbf 250 istediler kendm 130 a maal ettm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst