Kesinlikle bende kitapciktan bakip yadim...cbr125 kitapçığında yazılan değerler ;
So¤uk lastik basnc
[Yalnz sürücü]
Ön 175 kPa (1.75 kgf/cm2, 25 psi)
Arka 200 kPa (2.00 kgf/cm2, 29 psi)
[Sürücü ve yolcu]
Ön 175 kPa (1.75 kgf/cm2, 25 psi)
Arka 225 kPa (2.25 kgf/cm2, 33 psi)
Lastik boyutu:
Ön 100/80-17M/C 52P
Arka 130/70-17M/C 62P
bende aranıza dün katıldım.uzun zamandır istedigim motorumu sonunda aldım cok sükür.yanlız sigorta icin gittigimde 370 tl fiyat cektiler.istanbulda daha uygun bulabilecegim bir sigorta sirketi varmı?


cbr125 kitapçığında yazılan değerler ;
So¤uk lastik basnc
[Yalnz sürücü]
Ön 175 kPa (1.75 kgf/cm2, 25 psi)
Arka 200 kPa (2.00 kgf/cm2, 29 psi)
[Sürücü ve yolcu]
Ön 175 kPa (1.75 kgf/cm2, 25 psi)
Arka 225 kPa (2.25 kgf/cm2, 33 psi)
Lastik boyutu:
Ön 100/80-17M/C 52P
Arka 130/70-17M/C 62P
usta motorun sol arka çatalındada yazıyor lastik hava basıncı değerleri. Oradan Bakarmısnız? Bende 2008 cbr varken ordakı çatalda 29 a 33 yazıyor. Yanlıs bilgi vermedim bende o değerlere göre bilgi verdim.
resimler yukarıııher yere gidip sor..çok değşken bir piyasası var sigortacıların..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/rLYPDa.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/p4vr3o.jpg[/url]
Allah nasip ederse görüştük bu ara alacam Cbrmı.Bi sorum var acık havada gunes motora zarar verır mı? okula giderken veya bı cafede dursa rengıne bı sey olur mu? arabalar hep duruyo sonuçta?
benım apache yı hep aynı yere park ederdım ıs yerınde ve bır tarafına hıc gunes gelmezdı motorun arka kuyruk kısmının rengı dıger tarafa gore solmustu 5 ay sonra sonra ters park etmeye basladım bende ama honda da bu sorun olacagını sanmam
yok dıkkatlı bakman lazım dı ama dıger taraf ta aynı olunca rak edılmemeye basladı
m ozer hayırlı olsun motorun