MOTOSİKLET ALICAM ACİL YARDIMMM!!!

Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler bu yaza ehliyetimi alıyorum ama şuanda çok güzel bi cbf150 buldum ve bu motosikleti kaçırmak istemiyorum. O yüzden motosikleti babamın üstüne almayı planlıyom ama babamın a2 ehliyeti yok sizce alabilirmiyim? alırsam zaten ben ehliyetimi alana kadar yatar motor. 2. olarak bu motosiklet vizesi nedir ya çok merak ettiğim bi konu? bide şimdi motor garajda yatcakya benimde aklıma şeytan girer ben bi kaç turluğuna illaki çıkarırım :cherry: sadece mahalle içinde ehliyetsiz bi kaç tur atarım güzel ve güvenli sürdüğüm sürece polis beni çevirirmi? yani polis ne gibilerini çevirir tipine kullanımına motora felanmı bakar yoksa kafasına göremi çevirir? Abilerim bide o değilde harbi harbi çevrilirsem nasıl kurtulurum yani polise ne desem bırakır beni ya biraz taktik verin gözünüzü sevim siz biliyosunuz bu işleri :cherry:

Not: Kalıbım var yani motosikletin üzerinde çocuk gibi durmam boyum: 1.81 kilo:65-70 arası.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
1- Ehliyet olmadan üzerine alabilir.

2- Vize=Muayane.

3- Polis işi, şans... 3.000TL hesabında dursun çevirmeye karşı.

4- Hiç bir şeye bakmaz. Çevirirse öpmeden bırakmaz... Eskidendi ağlayınca hadi toz ol demeleri.
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
249
Ehliyetinin olması gerekmez motosikleti alırken yaş tutsun yeterli, kask takarsan güzel kullanırsan trafik polisi çevirmeye bilir. eğer ki çevirirse ceza verir mi vermez mi bilemem, ama verirse ruhsat baban da olursa ikiniz de ceza alırsınız, kendi üzerine almanı tavsiye ederim.
 
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
285
Motoru gider paşa paşa alırsınız ondan yana sıkıntı yokta senin yaş mı tutmuyor ki babanın üzerine alıyorsun onu anlamadım ?
Bu arada '' tr_select '' poliste o ağlama nelere kadir bana adam 700 küsür ve 6 ayı kitlerken zil zurna sarhoş bi scooter'e 4 kişi binmiş adamları çevirip yolladılar . Ben buna şahit oldum ya valla kim ne derse desin adam bir şey derse de ver eline 100 lira en kötü he almadı mı uygulayacağı işlemi yine uygular yani bir problem olmaz .

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:58 ----------

Ehliyetinin olması gerekmez motosikleti alırken yaş tutsun yeterli, kask takarsan güzel kullanırsan trafik polisi çevirmeye bilir. eğer ki çevirirse ceza verir mi vermez mi bilemem, ama verirse ruhsat baban da olursa ikiniz de ceza alırsınız, kendi üzerine almanı tavsiye ederim.

Bu arada polise sorduğumda evet dediğin gibi ruhsat sahibine de ceza kesiyorlarmış ama haberi varsa sahibinin bir problem olmuyor diye iddia eden de olmuştu , öyle bir şey var mı acaba ?
- Bu arada mahallede aşırı derece apaçi falan yoksa ve sessiz sakinse kolay kolayda polis çevirmez orda polisin işi ne yahuu :)))
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
249
burakaga O kadarını bilmiyorum, şöyle göz önün de bulundurursak babanın haberi olduğu halde trafiğe çıkmasına izin vermesi daha yanlış olur.

emo123 biraz daha sabredip ehliyetini alınca bin yada mahalle araların da gez :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Burak, istisnai durumlar hariç mi yazmam gerek anlamak için ? Genele yaymanın mantığı yok. Elbet işini doğru düzgün yapmayanlar çıkacaktır...
İstanbul genelinde son zamanlarda hiç bir polis göz yummuyor kolay kolay.

Polis rüşvet kabul edince görevini yapmıyor olur. Ehliyetsiz yakalayıp kitleyince kayırıyor olur. Bu muhabbetin sonu gelmez, selametle...
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Babasının haberi var olur mu ?

Hem ruhsat sahibine, hemde üzerinde bulunan ehliyetsiz kişiye ayrı ayrı cezai işlem uygulanır. Sürücü 18 yaşından küçükse ceza mecburen babaya kalıyor. 2 kat ödüyor yani.

100 lira para için hayatını çizecek adam varmıdır? Ben olsam, motoru bana devretsen, yine yazardım o cezayı.
 
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
285
vay arkadaş ! yine fırça yedik. :) bunu bana söyleyen bir polis son zamanlarda evet öyle cezayı yapıştırıyorlar ama rüşvet yemeyenide dikiyorlarmış 8 yollu bir kavşağa sen geç sen dur diyormuş. Yeter ki sen kızma bana :) Selamın yerinde merak etme :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
vay arkadaş ! yine fırça yedik. :) bunu bana söyleyen bir polis son zamanlarda evet öyle cezayı yapıştırıyorlar ama rüşvet yemeyenide dikiyorlarmış 8 yollu bir kavşağa sen geç sen dur diyormuş. Yeter ki sen kızma bana :) Selamın yerinde merak etme :)

Burak ömrümü çürüttün:mrgreen:
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
341
Beyler bu yaza ehliyetimi alıyorum ama şuanda çok güzel bi cbf150 buldum ve bu motosikleti kaçırmak istemiyorum. O yüzden motosikleti babamın üstüne almayı planlıyom ama babamın a2 ehliyeti yok sizce alabilirmiyim? alırsam zaten ben ehliyetimi alana kadar yatar motor. 2. olarak bu motosiklet vizesi nedir ya çok merak ettiğim bi konu? bide şimdi motor garajda yatcakya benimde aklıma şeytan girer ben bi kaç turluğuna illaki çıkarırım :cherry: sadece mahalle içinde ehliyetsiz bi kaç tur atarım güzel ve güvenli sürdüğüm sürece polis beni çevirirmi? yani polis ne gibilerini çevirir tipine kullanımına motora felanmı bakar yoksa kafasına göremi çevirir? Abilerim bide o değilde harbi harbi çevrilirsem nasıl kurtulurum yani polise ne desem bırakır beni ya biraz taktik verin gözünüzü sevim siz biliyosunuz bu işleri :cherry:

Not: Kalıbım var yani motosikletin üzerinde çocuk gibi durmam boyum: 1.81 kilo:65-70 arası.

Yunus polislere denk gelip kaçmaya çalışırsan vuruyomuş tekmeyi duyduğuma göre ama bilmiyorum yani tam olarak :mrgreen:
 
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
285
o motorla sakın yunus veya şahinlerden kaçmaya çalışma gözle kaş arasında yanında olurlar yeter ki yakalmaak istesinlerr haha :D
 
Katılım
11 Ağu 2006
Mesajlar
109
Ehliyetsiz kullanmanın cezası 1.401 TL. ona göre akıllı ol derim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------

Artı olarak "Bir aydan iki aya kadar, tekrarı halinde iki aydan üç aya kadar hafif hapis cezası vardır".
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler çok teşekkür ederim, Bizim mahallede ehliyetsiz süren bi dünya mal var ama biri kaza yapmasına rağmen hiç ceza yediğine şahit olmadım. Mahallen nasıl dersen hiç trafik veya yunus polisi yok sadece normal ekip akşama kadar turluyolar ve ehliyetsiz süreni görmelerine rağmen hiç umursamıyolar ve mahallede esrar eroin gibi maddelerde içen çok yani tehlikeli biyer o yüzden polis herkeze bulaşmaz burda ama ben bi gün umursayanına denk gelirim diye korkuyorum :cherry: babamda eski teşkilatçı emekli başkomiser, ama bazı polisler baban milletvekili bile olsa affetmiyor işte :(
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
Motosikleti kendi üstüne alman en mantıklısı yaşın tutmasa bile alabilirsin üstüne
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
4
sen en iyisi ehliyeti almadan binme.birincisi yakalanırsan cezası baya ağır.ikincisi yakalanmaktan ziyade ehliyet seni yasal olarak korur.o halde bir kaza yapıp ciddi sıkıntılara yol açabilirsin
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen en iyisi ehliyeti almadan binme.birincisi yakalanırsan cezası baya ağır.ikincisi yakalanmaktan ziyade ehliyet seni yasal olarak korur.o halde bir kaza yapıp ciddi sıkıntılara yol açabilirsin

Kaza felan yaparsam direk motorun plakasını alır topallaya topallaya kaçarım ya o kadar cezayımı ödüycem bide :cherry: :cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
77
Babanın adına alıp ehliyetsiz sürersen 2800 tlyi gözden çıkarın. Yakalandığın an 1400 sana ehlıyetsızsın dıye 1400de babana ehliyetsız bırıne motor verdı dıye
Kendi adına al ruhsatı en azından 1400 gelır :) ben yaklaşık 3 sene ehlıyetsız kullandım ama kasksız bir kez surmedım.bana hep geç geç işareti yapıyolardı da (yasadığım korku anlatılmaz tabı :) ) Kaskı fılan taktında motorunda düzgün görünüyorsa pek oralı olmuyorlar
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
313
ben a2 yeni eklettim dosya duruyo çıkartıcam ama hiç kasma kendini kaskını tak adam gibi kullanınca çevirmezler zaten gezici polislerden korkma uygulamaya girme yeter
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst