MOTOSİKLET ALICAM ACİL YARDIMMM!!!

Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
Baban üzerine alirsn skinti olmaz
Mahalle arasında trafik polisi gezmez diğer polisler kolay kolay cevirmez .ehliyet alcam calisiyoum dersim vize dedikleri gibi muayene...Allah korusun birine çarparsn başın beladan kurtulamaz tek sorun bu...
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben a2 yeni eklettim dosya duruyo çıkartıcam ama hiç kasma kendini kaskını tak adam gibi kullanınca çevirmezler zaten gezici polislerden korkma uygulamaya girme yeter

Kardeşim bizim mahallede hiç çevirme felan kesinlikle olmaz ümraniye civarında sadece devriye polisleri gezer ben sürersem ekipman full sürcem motorda düzgün sıfır gibi sorun olurmu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------

Baban üzerine alirsn skinti olmaz
Mahalle arasında trafik polisi gezmez diğer polisler kolay kolay cevirmez .ehliyet alcam calisiyoum dersim vize dedikleri gibi muayene...Allah korusun birine çarparsn başın beladan kurtulamaz tek sorun bu...

Kardeşim o dediğinin aynısı oldu ehliyetsiz bi çocuk burda adama çarptı ama adamda hasar yoktu parayla ikna etti polis çağrılmadı aralarında anlaştılar :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst