- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler bu yaza ehliyetimi alıyorum ama şuanda çok güzel bi cbf150 buldum ve bu motosikleti kaçırmak istemiyorum. O yüzden motosikleti babamın üstüne almayı planlıyom ama babamın a2 ehliyeti yok sizce alabilirmiyim? alırsam zaten ben ehliyetimi alana kadar yatar motor. 2. olarak bu motosiklet vizesi nedir ya çok merak ettiğim bi konu? bide şimdi motor garajda yatcakya benimde aklıma şeytan girer ben bi kaç turluğuna illaki çıkarırım :cherry: sadece mahalle içinde ehliyetsiz bi kaç tur atarım güzel ve güvenli sürdüğüm sürece polis beni çevirirmi? yani polis ne gibilerini çevirir tipine kullanımına motora felanmı bakar yoksa kafasına göremi çevirir? Abilerim bide o değilde harbi harbi çevrilirsem nasıl kurtulurum yani polise ne desem bırakır beni ya biraz taktik verin gözünüzü sevim siz biliyosunuz bu işleri :cherry:
Not: Kalıbım var yani motosikletin üzerinde çocuk gibi durmam boyum: 1.81 kilo:65-70 arası.
Not: Kalıbım var yani motosikletin üzerinde çocuk gibi durmam boyum: 1.81 kilo:65-70 arası.