Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
benzin ibresi yanıp sönmeye başladığında(yedek depo) deneme yaptım sıfırladım sayacı
tam 70 km gitti daha da gidiyor tahminim bi 15-20 km daha gider 100 km ye yakın gidiyor.
benzin biteceği zaman zaten haber veriyor 2.viteste gazı birden verin teklemeye giriyor motor stop falan etmiyor düşük devirlerde her türlü gidiyor.
bende birde tiger egzoz ve kn hava filtresi var.
merak eden arkadaşlara yazayım dedim.
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
55
arkadaşlar 10000 km ye yaklaştım fabrikada takılan lastikleri kullanıyorum sizce değiştirmem gerekir mi? siz hangi marka lastikleri kullanıyorsunuz? biliyorsunuz fabrika çıkışı takılan lastiklerin yol tutuşu berbat. Michelin Pilot Sporty düşünüyorum 500-550 tl arası maliyeti var. ne dersiniz?
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
arkadaşlar 10000 km ye yaklaştım fabrikada takılan lastikleri kullanıyorum sizce değiştirmem gerekir mi? siz hangi marka lastikleri kullanıyorsunuz? biliyorsunuz fabrika çıkışı takılan lastiklerin yol tutuşu berbat. Michelin Pilot Sporty düşünüyorum 500-550 tl arası maliyeti var. ne dersiniz?

benim 14 500 km de hala orjinal lastikler takılı
bende o lastikle değiştirmeyi düşünüyorum
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
atmam atmam :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------





 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
güzelde olsa sinyaller kapattıgında kapanıyor bu sıkıntıyı çözmelisin .sinyalleri kapanır pilakalıgın ön baglantı vidavına parca ekleyerek takarsan sinyaller sabit kalır kapanmaz .bu yüzden sıkıntı çekmezsin .
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
zaten kapalı gezdıgım zaman kısıtlı en fazla 3 dakıka sonra tekrar acıyoruz onda da serıt degısmeyız ufak sınyal aldım 4tane ama hıc begenmedım orjınallerı daha stabıl calısıyor sallanmıyor oynamıyor vs vs her yonden orjınal ıyıdır koydum koseye duruyor takmam onları
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
zaten kapalı gezdıgım zaman kısıtlı en fazla 3 dakıka sonra tekrar acıyoruz onda da serıt degısmeyız ufak sınyal aldım 4tane ama hıc begenmedım orjınallerı daha stabıl calısıyor sallanmıyor oynamıyor vs vs her yonden orjınal ıyıdır koydum koseye duruyor takmam onları
akıllıca sinyallere ben çözüm düşünürüm yakından göreyim yeter...
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
benım boy da 1,85 gayet memnunum

doğrudur. hani dedim ya daha iyisi şamda kayısı :)

iyi sürüşler

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------

atmam atmam :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/xB78ZQ.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/wzonAO.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/w1ONkY.jpg[/url]

dostum güzel olmuş güle güle kullan ..

kaça maal olduğunu birde senin şu arka sepha fiyatını yazarsan çok memnun olurum ..
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Selam arkadaşlar, bizim motora bu branda olur mu ? m beden büyük gelmez sanırım.

http://www.hepsiburada.com/liste/tex-260-su-gecirmez-ruzgara-ve-kara-dayanikli-branda-/productDetails.aspx?productId=ottex260&categoryId=20029256#Gorseller
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
100
mehaba arkadaşlar ilgilenen olursa givi marka arka çanta demiri var elimde givi sr1103 çiziksiz 120 tl
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
arka canta demırı 100 tl palaka lık 40 lıra fuardan
 
Katılım
6 Mar 2014
Mesajlar
11
Merhaba,

Honda CBR 125R almaya karar verdim ve kısmet olursa ilk motorum olacak. motor hakkında hiç bir bilgim yok nette araştırdığım kadar var, sizlerden motor alırken nelere dikkat etmem gerektiği konusunda yardım talep edecektim beni aydınlatırsanız çok mutlu olurum. ilk motorum olacak bu yüzden kandırılmak istemiyorum ve parasını cok zor buldum bu bakımdan baya korkuyorum nasıl olacak diye. yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

Saygılarımla
Erhan ALBAYRAK

İST / BAŞAKŞEHİR

Kazasız Belasız Sürüşler İnşallah
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
konu baya aşşağılara düşmüş ..olmaz... yanlış ters nerde bu eroll... nerde yeşil elbiseli adam...

dün yıkadım mis gibi oldu ama bu gün yağmurlu...




 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
valla kardo tank pad branda felan aldım dun onlarla oylandım bıraz bakalım bı kontrol edıcem bırazdan yıne bu brandadan da kedı gırerse yandık valla dunyanın parasını verdım yoksa koltukcuya verıcez koltukta baya bı cızık olustu yırtacak namussuz kedı sedat ne yaptı degıstımı camı
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
valla kardo tank pad branda felan aldım dun onlarla oylandım bıraz bakalım bı kontrol edıcem bırazdan yıne bu brandadan da kedı gırerse yandık valla dunyanın parasını verdım yoksa koltukcuya verıcez koltukta baya bı cızık olustu yırtacak namussuz kedı sedat ne yaptı degıstımı camı

sedat daha camı değiştirmedi... eli kulağında ama her an değiştire bilir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst