Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
48
Herkese merhaba, 3 Mart 00:25 Bursa Kültür Park

xBdym9.jpg
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
aramıza yeni katılan arkadaşlar hoş geldiniz ve motorunuz hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin .

bende işlerin yoğunluğu sebebi ile uzun süredir giremedim yeni uye olmuş gibi hissettim birden :)

ee arakdaşlar ben bi halt ettim giremedim fuara girenlerden havadisleri bekliyoruz ... mümkünse bol bol resim :D
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
Merhaba arkadaşlar

motorumu satıyorum düşünenler için ilan linki burada



http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-satilik-sifir-ayarinda-155868447/detay/
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
4
hepinize iyi akşamlar motorun ön arka dişli ve zinciri değişmesi gerekiyor istanbul içinde önerebileceğiniz neresi vardır bugün ümraniye honda da sordum 350tl gibi bir fiyat söylediler
 
Katılım
25 Ara 2013
Mesajlar
184
Ben bu motora ilk hayal kurdugum zaman 7000 liraydı gittikce zorlastırıyolar neyse 2. el yolu gözüktü 6000-7500 arasında 2. elleride ama genelde o 2. ellerde motor hep garaj motoru bırakın kazayı yana bile yatmamış (!) :D temizini bulup almak lazım artık.Birde şu konuya değineyim boyum 185 kilom 70 ne zamandan beri küçük kalır altımda falan dıye dusunuyodum Gecen hafta motosiklet fuarı vardı gittim orada gorme ımkanım oldu motoru üzerine bindim benim ve benim boyutlarımdakı bırısı ıcın bence hiç sıkıntı değil arkadaslarımda iyi durdugunu söyledi ki bilmeyen kişilerde değil.Eğer aklınızda cbr 125 var ve boyunuz kafanızı karıstırıyorsa karıstırmasın gidin bi üzerine oturun %100 emin olucaksınız.Saygılar.
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Selam arkadaşlar, Hyosung gv250 cruiser modeline niyetlendim aylarca bu sabah 2013 cbr125 almış bulundum.. bi kaç aylık pratikten sonra buluşmalarınız varsa katılmak isterim..

bu arada 2.el aldım,940 km de 2013/10. ay trafiğe çıkışlı.6900 verdim.
 
Katılım
15 Eki 2012
Mesajlar
33
Arkadaşlar merhaba şu olayı arkadaşlar yapmış mavi olanlardan bahsediyorum :D onu nasıl yaparız nerde yaptırırız ne kadar tutar bilgi verebilecek bizi aydınlatabilecek olan var mı arkadaşlar cidden hoş bir görüntü olmuş şimdiden cevaplayacak arkadaşlara teşekkürler. :)

nb0p.jpg
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Arkadaşlar merhaba şu olayı arkadaşlar yapmış mavi olanlardan bahsediyorum :D onu nasıl yaparız nerde yaptırırız ne kadar tutar bilgi verebilecek bizi aydınlatabilecek olan var mı arkadaşlar cidden hoş bir görüntü olmuş şimdiden cevaplayacak arkadaşlara teşekkürler. :)

http://imageshack.com/a/img69/5584/nb0p.jpg
forumdan bir arakadaşındı mercek farı ebaydan almıstı buradada bulunabılır ama fıyatı bayagı pahalı olur ebayda xenon fiyatına 39-55 dolar arası mercek xenon beyni dahil hatta bende almayı düşünüyorum ama uygulamasına üşeniyorum.burada forumda aratırsan yapım aşaması mevcut idi sanırım.
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
671
Merhaba arkadaslar , bir sey merak ediyorum. Cbr125 ve cbr250 nin surucu ve artci koltuk olculeri aynimi? Ebayde cbr250 icin cok sekil koltuk kaplama lari var. Acaba alsam cbr125e olurmu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:44 ----------

Koltuk kaplama nin linkide bu

m.ebay.com/itm?itemId=390624789083
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Merhaba arkadaslar , bir sey merak ediyorum. Cbr125 ve cbr250 nin surucu ve artci koltuk olculeri aynimi? Ebayde cbr250 icin cok sekil koltuk kaplama lari var. Acaba alsam cbr125e olurmu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:44 ----------

Koltuk kaplama nin linkide bu

m.ebay.com/itm?itemId=390624789083
217 dolarmı : )) yuh ben eskı cbr125 arka koltugunu 10 tl ye yaptırmıstım hatta adam istediğin renk model şekil varsa getir onuda dikerim demişti.işin iyi ustası uygun fıyata istediğiniz şekil ve desenlerde dikebilir hatta adınızı bıle yazabılır : )
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Yeni alan arkadaş hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin. Bu aralar bende satayım diyorum sonra vazgeciyorum. Ama piyasa şuan tavan yaptı.
 
Katılım
8 Şub 2014
Mesajlar
6
Arkadaşlar ben de 2011 model siyah cbr alarak aranıza katılmış bulunmaktayim. Herkese kazasiz belasiz sürüşler :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
katlanır plaka kervanına katıldım bende fuardan aldım bı oncam alamadım ama fuardan kımsede yok yahuu bı kısı de var oda 130 dedı nette zaten 120 almadım fatıh kılıclıdan alıcam gıdıp taktırıcam bıde tank pad ıvır zıvır bakarım artık cumartesı gunune
 

C&T

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
135
Ben bu motora ilk hayal kurdugum zaman 7000 liraydı gittikce zorlastırıyolar neyse 2. el yolu gözüktü 6000-7500 arasında 2. elleride ama genelde o 2. ellerde motor hep garaj motoru bırakın kazayı yana bile yatmamış (!) :D temizini bulup almak lazım artık.Birde şu konuya değineyim boyum 185 kilom 70 ne zamandan beri küçük kalır altımda falan dıye dusunuyodum Gecen hafta motosiklet fuarı vardı gittim orada gorme ımkanım oldu motoru üzerine bindim benim ve benim boyutlarımdakı bırısı ıcın bence hiç sıkıntı değil arkadaslarımda iyi durdugunu söyledi ki bilmeyen kişilerde değil.Eğer aklınızda cbr 125 var ve boyunuz kafanızı karıstırıyorsa karıstırmasın gidin bi üzerine oturun %100 emin olucaksınız.Saygılar.

valla benım boyda 1.83 eh bence biraz küçük gibi kalıyor diye düşünüyorum ama idare eder




daha iyisi şamda kayısı :)(600rr)


bu arada yeni alan arkadaşlar hayırlı uğurlu olsun aramıza hoşgeldiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst