benzin ibresi yanıp sönmeye başladığında(yedek depo) deneme yaptım sıfırladım sayacı
tam 70 km gitti daha da gidiyor tahminim bi 15-20 km daha gider 100 km ye yakın gidiyor.
benzin biteceği zaman zaten haber veriyor 2.viteste gazı birden verin teklemeye giriyor motor stop falan etmiyor düşük devirlerde her türlü gidiyor.
bende birde tiger egzoz ve kn hava filtresi var.
merak eden arkadaşlara yazayım dedim.
tam 70 km gitti daha da gidiyor tahminim bi 15-20 km daha gider 100 km ye yakın gidiyor.
benzin biteceği zaman zaten haber veriyor 2.viteste gazı birden verin teklemeye giriyor motor stop falan etmiyor düşük devirlerde her türlü gidiyor.
bende birde tiger egzoz ve kn hava filtresi var.
merak eden arkadaşlara yazayım dedim.







