- Katılım
- 10 Ocak 2013
- Mesajlar
- 609
- Motosikleti
- Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
Markası bile belli olmayan nylon lastik nasıl michelin'den daha iyi tutsun ?
Sen değiştirmişken takım olarak değiştir arkadaşım michelin iyidir, sava içinde iyi diyorlar fiyatıda biraz daha uygun. Arka lastikte özellikle virajlarda çok önemli, frenlemede de ön lastik tutuyor arka lastik tutmuyorsa ne olacak arka ile ön yer değiştiriverir ne olduğunu bile anlamazsınız Allah korusun.. İmkanınız varsa ikisinide değiştirin lastikler çok dandik, benim arazi lastiklerinin bile kuru asfaltta yol tutuşu orjinal lastiklerden çok daha iyi..
lastiğin hamuruyla ilgili olarak elbette michelinle kıyaslanmaz. ancak arkaya takılan lastiği michelin ÖN LASTİK olarak üretmiş. Yapısal olarak arka lastiğe uygun değil, onu kastettim. Yani michelinin arkaya taktığımız lastiği aslında daha büyük motorlar için üretilmiş olan ön lastik, o yüzden. Ama elbette daha yumuşak hamurlu arka lastik olarak üretileninden bulabilirseniz benim de haberim olsun.




