Honda Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
Merhaba arkadaşlar bü gün biraz gezinti yaptım 100 km kadar hız denemesi için videoya çektim youtube ye yükledim linki paylaşıyorum 3000-4000 km den sonra biraz daha gideceğini tahmin ediyorum. not: video hafif rampa aşağı çekilmiştir,bakalım beğenecek misiniz? :)

http://www.youtube.com/watch?v=E_GjqAyyJIs
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
323
Merhaba arkadaşlar bü gün biraz gezinti yaptım 100 km kadar hız denemesi için videoya çektim youtube ye yükledim linki paylaşıyorum 3000-4000 km den sonra biraz daha gideceğini tahmin ediyorum. not: video hafif rampa aşağı çekilmiştir,bakalım beğenecek misiniz? :)

http://www.youtube.com/watch?v=E_GjqAyyJIs

Hızın 100 km.nin üzerinde ve tek elle motosiklet sürüyorsun :pr: Bence zeki bir insanın yapacağı şey değil. :farao:
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
323
Sence motor kullanmak akıllı insan işi mi? Çirkinleşmeye gerek yok :thumleft:

Çirkinleştiğimi düşünüyorsan sana son defa cevap yazıyorum, bir daha da rahatsız etmeyeceğim. Akıllı insan motor kullanır, hem de uzuuun bir süre kullanmak için her türlü tedbiri alır. Kazasız iyi sürüşler dilerim.
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
Çirkinleştiğimi düşünüyorsan sana son defa cevap yazıyorum, bir daha da rahatsız etmeyeceğim. Akıllı insan motor kullanır, hem de uzuuun bir süre kullanmak için her türlü tedbiri alır. Kazasız iyi sürüşler dilerim.

Rahatsızlık olarak algılamadım. Zeki insanın yapacağı şey değil dersen gerizekalı gibi algılanır fakat akıllı insan işi değil dersen farklı anlamlar çıkar. Yazdıklarınıza biraz daha dikkat etmenizi isterim.Biz burada bilgi paylaşımı sağlıyoruz,amacımız saygı içerisinde dostluklarımızı devam ettirmek. Tanımadığımız birisinin bu şekilde cevap vermesi hoş olmadı biraz daha nazik ve kibarca uyarmanız daha iyi olurdu.
 
Katılım
4 Mar 2013
Mesajlar
55
Merhaba arkadaşlar,

Tecrübelerle kampana frenle disk fren (ön frenden bahsediyorum) arasında gidiş gelişler yapmanının tehlikeli olduğunu kanatine vardım.

Kampana frende dozajlamayla disk fren arasındaki dozajlamada büyük fark var. Disk frene alışan insanın el ayarı bozluyor ve ve disk frenlerde teker kaydırmalara neden oluyor. Kayan ön teker olunca da teklikeli vaziyetler alabiliyor. Benim başıma iki defa geldi.

Ben önlemimi alarak kampana ön frenli motorsiklet kullanmamaya karar verdim, yoksa öpeceğim yeri hafezenallah. Ace'nin sahibi de arkadaş da Nisan sonunda askerden dönüyor hayırlısıyla. Çok beğendiğim ACE defteri de bu şekilde kapanıyor benim için malesef.

Kampana teknolojisine diyeceğim hiç bir şey yok, bazı durumlarda avantajlı olduğunu bile düşünüyorum ama iki teknoloji arasında git gel kaçınılması gereken bir tehlike.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

Unutmadan son olarak başladığım ve yarım kalan yakıt sarfiyatı testini de tamamlamak istiyorum. Ondan sonra bitireyim bari binmeyi, işi yarım bırakmam olmaz şimdi ;)
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
Geriden gelip yokuş aşağı yardırmışsın :queen:

Geriden pek kaptırmadım ama rampa aşağı olduğunu baştan söyledim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------

Rodaj döneminde böyle yapmayaydın iyiydi :)

mrb;
rodaja dikkat ediyorum 500 km yi çok iyi geçirdiğimi düşünüyorum. Hani vardırya sağar açılmasın muhabbeti artık yavaş yavaş sıkıştırma zamanı geldi diye düşünüyorum. Bahsettiğim şıkıştırmalar maximum 1 km gibi fazla zorlamıyorum yani :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

motorunu satmayi dusunen var mi:)

Çok düşündük zorlanarak aldık çokta memnunum ve en az 10 sene binerim herhalde :)

Satmayı düşünen arkadaşlar illaki olacaktır.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Merhaba arkadaşlar,

Tecrübelerle kampana frenle disk fren (ön frenden bahsediyorum) arasında gidiş gelişler yapmanının tehlikeli olduğunu kanatine vardım.

Kampana frende dozajlamayla disk fren arasındaki dozajlamada büyük fark var. Disk frene alışan insanın el ayarı bozluyor ve ve disk frenlerde teker kaydırmalara neden oluyor. Kayan ön teker olunca da teklikeli vaziyetler alabiliyor. Benim başıma iki defa geldi.

Ben önlemimi alarak kampana ön frenli motorsiklet kullanmamaya karar verdim, yoksa öpeceğim yeri hafezenallah. Ace'nin sahibi de arkadaş da Nisan sonunda askerden dönüyor hayırlısıyla. Çok beğendiğim ACE defteri de bu şekilde kapanıyor benim için malesef.

Kampana teknolojisine diyeceğim hiç bir şey yok, bazı durumlarda avantajlı olduğunu bile düşünüyorum ama iki teknoloji arasında git gel kaçınılması gereken bir tehlike.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

Unutmadan son olarak başladığım ve yarım kalan yakıt sarfiyatı testini de tamamlamak istiyorum. Ondan sonra bitireyim bari binmeyi, işi yarım bırakmam olmaz şimdi ;)

ben de aynı fikirdeyim. benim bu motoru kullanmadan önceki tek tecrübem 3 günlük eğitimde kullandığım cbf 150'den ibaretti. ben de ilk mesajlarımda frenin dozlamasının farklı olduğundan yakınmıştım. o kısacık disk fren tecrübesi bile hemen alışkanlık yapıyor. kampana fren tutmasına tutuyor, ancak disk frene kıyasla manete abanmak gerekiyor. bu kez kampanaya alışmış durumdayım. nitekim sonradan bir kaç yüz metre kullandığım cbr250'de de bocalamıştım sen de hatırlarsın:)
bu motoru bu yaz kesin kullanacağım da, önümüzdeki senelerde motoru büyütürüm sanırım. frene alışmadan insan içine çıkmamak lazım. aklımızın bir köşesinde dursun bu:)
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
Arkadaşlar merhaba;

Sahibinden.com da test motorlarını satanlar var bayilikleri mi iptal oldu yoksa başka birşey mi var acaba
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Merhaba arkadaşlar,

Tecrübelerle kampana frenle disk fren (ön frenden bahsediyorum) arasında gidiş gelişler yapmanının tehlikeli olduğunu kanatine vardım.

Kampana frende dozajlamayla disk fren arasındaki dozajlamada büyük fark var. Disk frene alışan insanın el ayarı bozluyor ve ve disk frenlerde teker kaydırmalara neden oluyor. Kayan ön teker olunca da teklikeli vaziyetler alabiliyor. Benim başıma iki defa geldi.

Ben önlemimi alarak kampana ön frenli motorsiklet kullanmamaya karar verdim, yoksa öpeceğim yeri hafezenallah. Ace'nin sahibi de arkadaş da Nisan sonunda askerden dönüyor hayırlısıyla. Çok beğendiğim ACE defteri de bu şekilde kapanıyor benim için malesef.

Kampana teknolojisine diyeceğim hiç bir şey yok, bazı durumlarda avantajlı olduğunu bile düşünüyorum ama iki teknoloji arasında git gel kaçınılması gereken bir tehlike.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

Unutmadan son olarak başladığım ve yarım kalan yakıt sarfiyatı testini de tamamlamak istiyorum. Ondan sonra bitireyim bari binmeyi, işi yarım bırakmam olmaz şimdi ;)

Ön tekeri kilitlemeyi nasıl başardınız ? Ön teker mutlaka disk olmalı. Kampana ısındığı zaman yarı yarıya kayıba uğruyor, eğitimli bir motorcu asla kampana tercih etmez, ön tekere kampana koyanları adam öldürmeye teşebbüsten yargılamak lazım.
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
Benim merak ettiğim şey CB 125 E zaten var.Honda neden böyle bi şeyi piyasaya sürme gereği duydu.Hadi bunu 2000-2500 TL gibi bi fiyatla piayasaya sürse tamam ama CB125 e ile sadece 500 TL gibi bi fiyat farkı var 3100 TL yi veren biraz daha sıkar 3600 e CB 125 E yi alır.Bu CB 125 E nin kötü bir kopyası.Bu zamanda bu trafikte klasik motosikler hariç önde disk fren olamayan bir motosikleti kullanmak cidden Güven Özveri ve Tecrübe ister.Her şeyi geçtim şu civatanın üstüne damlamış boya lekesi de ne.Anacak bu kadar özensizlik olur.Ayrıca internet sitesinde neden CUB modellerin arasına konumuş bu?Bildiğimiz communeter bu.Honda Türkiye'nin hiç bu kadar çok saçmaladığını görmemiştim.

Çok eski bir mesajı cevaplıyorum ama o cıvatanın üzerine boya damlamamış. O birçok seri üretim yapan fabrikada olduğu gibi cıvatanın sıkıldığını ve uygun torkta olup olmadığının tork anahtarıyla kontrol edildiğinin göstergesidir. Çinli, merdiven altı montajlanmış diğer motorların cıvatalarının dökülmesinin ana sebeplerinden biriside budur. Sadece cıvataları sıkarlar, az ya da çok önemli değildir.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
evet test motosikletlerini satanlar var 50 60 kmde vede 500 750 tl aşşşağıya neden acaba bende yazın alıcamda 2. el düşünüyorum bakalım bulamazsam en uygununu almaya calıscam
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
4
Yaklaşık 1 ay önce aldım bu motoru ve ilk motorum :) Acemiliğimi bu motorla atıyorum yani ve şuana kadar Allaha şükür bi sorun çıkarmadı gayet memnunum.. Acemiler ve yeni başlayanlar için ideal bi motosiklet. :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst