Motosikletlerdeki ÖTV kaldırılsın! [İmza Kampanyası]

Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
59
Daha etkili olabilmek için BİMER e direk dilekçe ile mesajınızı yollarsanız iyi olur.

Bimer’in resmi sitesi: http://www.bimer.gov.tr

http://www.bimer.gov.tr/Forms/pgApplication.aspx

https://www.turkiye.gov.tr/bimer-basvuru (e-devlet şifresiyle)


Geçen hafta yolladığım dilekçeye cevap geldi.

eqqlp4.jpg
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
59
örnek bir dilekçe biri yazabilir mi kabiliyetim yok hep beraber bimere de başvuralım


Sayın Yetkili;

Motosiklet gerek yakıt gerekse maliyet açısından en hesaplı ulaşım aracıdır. Bu sebeple lüks ürünlere uygulanan ÖTV vergisi motosikletlerden kaldırılmalıdır. Bu şekilde hem trafik yoğunluğu hem de yakıt tüketimi azalacaktır. İstanbul gibi otomobil trafiğinin çok yoğun olduğu şehirlerimizde iş gücü ve zaman kaybı ciddi ölçüde azalacak ve tüm Türkiye kazanacaktır.

Motosikletlerdeki ÖTV’nin kaldırılmasını talep ediyoruz.

Saygılarımla,
İSİM SOYİSİM



Buna benzer bir dilekçe gönderdim. Sizde sonda bulunan isim kısmını değiştirip gönderebilirsiniz. E-Devlet ile başvuru yapmıştım.
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
< güncel >
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
371
türkiye gayri medeni bi ülke tanzanyadan farkı yok haklı yada haksız ol bişey yapmak için zorbalık yapman gerekiyor bende imza gönderdim ama devlet alacağından feragat etmez devletinde trafik sıkışıklığı yakıt tüketimi falan umrunda olduğunu düşünmüyorum
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
Bu kadar imza toplandığını gören hükümet vay be amma motorcu varmış, ÖTV ye zam yapalım derse şaşırmayın.
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
269
Bu kadar imza toplandığını gören hükümet vay be amma motorcu varmış, ÖTV ye zam yapalım derse şaşırmayın.

Ben şaşırırım. Zira trafikte kaç motosiklet olduğunu hükümet zaten biliyor. ÖTV'yi kaldırınca satışların ne kadar artacağını da tahmin edebiliyor olmaları gerekir. Dolayısıyla aslında bu durum biz tüketicinin sorunu olmaktan çok distribütör/satıcının sorunu olmalı. Ama burada biz yırtınıyoruz.

Aslında boykot etsek amacımıza ulaşma ihtimalimiz daha yüksek. Yani mesela 1 yıl hiç motosiklet almasak bakın distribütörlerin paçası nasıl tutuşuyor, nasıl hükümete baskı yapmaya başlıyorlar.

Var mısınız boykota?
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
Ben şaşırırım. Zira trafikte kaç motosiklet olduğunu hükümet zaten biliyor. ÖTV'yi kaldırınca satışların ne kadar artacağını da tahmin edebiliyor olmaları gerekir. Dolayısıyla aslında bu durum biz tüketicinin sorunu olmaktan çok distribütör/satıcının sorunu olmalı. Ama burada biz yırtınıyoruz.

Aslında boykot etsek amacımıza ulaşma ihtimalimiz daha yüksek. Yani mesela 1 yıl hiç motosiklet almasak bakın distribütörlerin paçası nasıl tutuşuyor, nasıl hükümete baskı yapmaya başlıyorlar.

Var mısınız boykota?
Başarısız olunur illaki.
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konu üstte..
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
Ben şaşırırım. Zira trafikte kaç motosiklet olduğunu hükümet zaten biliyor. ÖTV'yi kaldırınca satışların ne kadar artacağını da tahmin edebiliyor olmaları gerekir. Dolayısıyla aslında bu durum biz tüketicinin sorunu olmaktan çok distribütör/satıcının sorunu olmalı. Ama burada biz yırtınıyoruz.

Aslında boykot etsek amacımıza ulaşma ihtimalimiz daha yüksek. Yani mesela 1 yıl hiç motosiklet almasak bakın distribütörlerin paçası nasıl tutuşuyor, nasıl hükümete baskı yapmaya başlıyorlar.

Var mısınız boykota?

bir yıl değil yüz yıl boykot yapsan başımızda bu hükümet olduğu sürece hiç bişey olmaz. adamların kendi ceplerini doldurmak dışında hiç birşey umurlarında bile değil.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
vatandaş bu ötv den memnunmudur nedir. bir türlü 10.000 imzaya ulaşamadık. nasrettin hocanın fil hikayesi gibi...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Beyler anlamadığımdan soruyorum mesela şu tabloda 200 deki ÖTV nin %30 karı nerdedir :silent:

Devlet +%30 daha alsa (standart+250cc ötv si) 390' dan daha pahalı bi motosiklet mi şimdi bu Duke 200 :silent:

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst