Teşekkürler. Resimleri yüklemek ve paylaşmak biraz zahmetli. Ufak bir dikkatsizlikten aynı işlemi iki defa yapmak zorunda kaldım. Ama zahmeti olmayan bir işin ne kadar keyfi olabilir ki?Valla bravo ellerinize sağlık,çok uğraş ve beceri gerektiren bir iş olduğu belli oluyor
Tek tek fotoğraflayıp,açıklamaları ile birlikte bizimle paylaşmanızda ayrı bir uğraş ve zaman gerektirmiştir
Elinize sağlık
Şu an motora herhangi bir uygulama yapmayı düşünmüyorum. Kap kaçak boyuyorum ancak. Epey bir tecrübe, el becerisi edinirsem bu konuda belki ondan sonra motor üzerinde bir şeyler deneyebilirim.şahsi fikrim air brush işinde usta değilseniz hiç bulaşmayın...
Sanat, Emek ve Ayrıntı... Tek kelime ile muhteşem, tebrik ederim...
Son halini ne zaman göreceğiz? Çok emek verilmiş. Tebrikler!
mesajım bulunsun. müsait zamanda okuyacam
çok titiz çalışmışsınız klavye ye sağlam salya akıttım,anlayamadığım bir nokta var şasede ki kaynakları kapatmak için macun olayına da el attım
demişsiniz,şase de ki fabrikasyon kaynakları mı kapattınız yoksa çamurluk olarak yorumladığımparçada ki kaynaklarımı kapattınız.
ellerinize sağlık.
Ellerine sağlık,tebrik ederim. belki hakkım yok ama kendi fikrimi demem lazım, affına sığınırımbence kasa kapağında ki gibi abartılı airbrush yapma..
sonucu merakla bekliyorum..
Üstad,Amartisorleri parlatma ve vernikleme diye bahsettiğin olayın detayı nedir?
bir sorum daha olacak motor bloğununda ki civataları loctite leyip takmışsınız fabrikada bu şekilde takıyor çıkardığınız civataları tekrar takmadan eski loctite kalıntılarını temizlediniz mi yoksa direk mi taktınız,temizlediyseniz ne ile temizlediniz,bunu şu sebepten soruyorum loctite nin arkasında uygulamadan önce yağ ve kalıntılardan uygulanacak yüzeyi arındırın yazıyor,fakat eski kalıntıları çıkarmak zahmetli,bunun bir sakıncası varmı(temizlemeden takmanın) teşekkürler.