Bakım ve onarım. Kawasaki VN800 (Düzeltildi)

Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Muazzam bir işçilik ALLAH tan anlamıyosunuz birde anlasanız. :) Elinize sağlık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlk mesaj düzenlendi.
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Valla bravo ellerinize sağlık,çok uğraş ve beceri gerektiren bir iş olduğu belli oluyor
Tek tek fotoğraflayıp,açıklamaları ile birlikte bizimle paylaşmanızda ayrı bir uğraş ve zaman gerektirmiştir

Elinize sağlık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla bravo ellerinize sağlık,çok uğraş ve beceri gerektiren bir iş olduğu belli oluyor
Tek tek fotoğraflayıp,açıklamaları ile birlikte bizimle paylaşmanızda ayrı bir uğraş ve zaman gerektirmiştir

Elinize sağlık
Teşekkürler. Resimleri yüklemek ve paylaşmak biraz zahmetli. Ufak bir dikkatsizlikten aynı işlemi iki defa yapmak zorunda kaldım. Ama zahmeti olmayan bir işin ne kadar keyfi olabilir ki?

şahsi fikrim air brush işinde usta değilseniz hiç bulaşmayın...
Şu an motora herhangi bir uygulama yapmayı düşünmüyorum. Kap kaçak boyuyorum ancak. Epey bir tecrübe, el becerisi edinirsem bu konuda belki ondan sonra motor üzerinde bir şeyler deneyebilirim.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
çok titiz çalışmışsınız klavye ye sağlam salya akıttım,anlayamadığım bir nokta var şasede ki kaynakları kapatmak için macun olayına da el attım

demişsiniz,şase de ki fabrikasyon kaynakları mı kapattınız yoksa çamurluk olarak yorumladığım :) parçada ki kaynaklarımı kapattınız.

ellerinize sağlık.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
244
Sanat, Emek ve Ayrıntı... Tek kelime ile muhteşem, tebrik ederim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanat, Emek ve Ayrıntı... Tek kelime ile muhteşem, tebrik ederim...

Eyvallah. Teşekkürler.

Son halini ne zaman göreceğiz? Çok emek verilmiş. Tebrikler!

Teşekkür ederim. Eğer bir aksilik çıkmazsa tahmini 1 ay gibi bir süresi var diye düşünüyorum.

mesajım bulunsun. müsait zamanda okuyacam

Tamam yerimiz bol bekleriz :)

çok titiz çalışmışsınız klavye ye sağlam salya akıttım,anlayamadığım bir nokta var şasede ki kaynakları kapatmak için macun olayına da el attım

demişsiniz,şase de ki fabrikasyon kaynakları mı kapattınız yoksa çamurluk olarak yorumladığım :) parçada ki kaynaklarımı kapattınız.

ellerinize sağlık.

Şasedeki fabrikasyon kaynaklar. Çoğu kısmı görünmüyor ama bazı görünen yerleri olduğu gibi bırakınca boya altından oldukça sırıtıyor. Yapabildiğim kadar üzerini kapatıp düzeltmeye çalıştım.
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Ellerine sağlık,tebrik ederim. belki hakkım yok ama kendi fikrimi demem lazım, affına sığınırım :) bence kasa kapağında ki gibi abartılı airbrush yapma..

sonucu merakla bekliyorum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ellerine sağlık,tebrik ederim. belki hakkım yok ama kendi fikrimi demem lazım, affına sığınırım :) bence kasa kapağında ki gibi abartılı airbrush yapma..

sonucu merakla bekliyorum..

Teşekkürler ve rica ederim. Herkesin fikrine ihtiyacımız var. O abartılı kısım sadece el pratiği yaptığım için oluşuyor. Bir sonrakinde üzerine tekrar boya yapıyorum. Şu an motora bir airbrush yapma düşüncem yok, o kadar usta değilim. Belki önümüzdeki kış.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Üstad,Amartisorleri parlatma ve vernikleme diye bahsettiğin olayın detayı nedir?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üstad,Amartisorleri parlatma ve vernikleme diye bahsettiğin olayın detayı nedir?

Amortisör millerinin içinde çalıştığı kovanlar var. Alüminyum. Dış yüzeyi bariz fabrikasyon alüminyum gibi duruyordu. Alüminyumu krom kaplamak pek işime gelmedi. Malum taş toz toprak gibi dış etkenlere çok maruz kalan bir bölge. Taş çarpmalarında krom kolay dökülür diye düşündüm. Bende alüminyumun o mat kısımlarını zımpara ve keçe ile parlattım ve o parlak yüzeyin uzun süre dayanması için vernikledim. Zamanla vernikli yüzey bozulsa da verniği söker tekrar vernik atarım diye düşündüm.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
bir sorum daha olacak motor bloğununda ki civataları loctite leyip takmışsınız fabrikada bu şekilde takıyor çıkardığınız civataları tekrar takmadan eski loctite kalıntılarını temizlediniz mi yoksa direk mi taktınız,temizlediyseniz ne ile temizlediniz,bunu şu sebepten soruyorum loctite nin arkasında uygulamadan önce yağ ve kalıntılardan uygulanacak yüzeyi arındırın yazıyor,fakat eski kalıntıları çıkarmak zahmetli,bunun bir sakıncası varmı(temizlemeden takmanın) teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir sorum daha olacak motor bloğununda ki civataları loctite leyip takmışsınız fabrikada bu şekilde takıyor çıkardığınız civataları tekrar takmadan eski loctite kalıntılarını temizlediniz mi yoksa direk mi taktınız,temizlediyseniz ne ile temizlediniz,bunu şu sebepten soruyorum loctite nin arkasında uygulamadan önce yağ ve kalıntılardan uygulanacak yüzeyi arındırın yazıyor,fakat eski kalıntıları çıkarmak zahmetli,bunun bir sakıncası varmı(temizlemeden takmanın) teşekkürler.

Loctite ile sıkılmış cıvatayı söktüğünüzde büyük oranda dişlerdeki kalıntı sökerken dökülerek çıkıyor. Tekrar sıkarken çok fazla teferruata girmenize gerek yok varsa hava ile temizleyip, temiz bezle silin Loctite sürün ve sıkın, yeterli olacaktır. Ama bariz yağlı görünen bir cıvataya da uygulamayın. Tam emin olmak isterseniz benzin tiner gibi bir şeyle cıvatayı temizleyebilirsiniz.
 

esc

Katılım
20 Kas 2013
Mesajlar
200
Sizde de ne sabır varmış birader. Tebrik ediyorum.:rendeer: Ben olsam çoktan yakmıştım o motoru. Motor bloğunu parlatırken verdiğiniz işçiliğe bayıldım. Palisajdan farksız duruyor.:cat:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Yakında olaydınız gelip bende bir elimi yağa bulamak makineyi biraz mıncıklamak isterdim.
Elinize sağlık güzel çalışma.
Ayrıca konu içinde ayrıca emek vermişsiniz , bunada jüri özel teşekkürü benden.
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Mükemmel bir emek ama konunun yarım kalması canımı sıktı kaptırmış gidiyordum fotolar bitince üzüldüm :salut: Sabırsızlıkla son halini bekliyorum elinizi çabuk tutun lütfen :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst