Bakım ve onarım. Kawasaki VN800 (Düzeltildi)

Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
391
Abi eline koluna sağlıl canı gönülden tebrik ediyorum,basarilarinin devamini dilerim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Egzantrik gergisi ayarı sübapları daha limite gelmemiştir

Egzantrik gergisine dokunmayı gerektirecek bir şey yok. O yaylı bir parça ayar gerektirmiyor. Ama egzantrik zincirin limite gelmiş olabilir. Uzun km değişmediyse değiştir.(İki pistonu birden)Ben geçen yaz egzantrik zinciri kopardım. İhmal edip değişmemiştim(paraya kıymayıp). O sıra subab kesti. Yeni subabları düzgün alıştıramadım. Şu an motoru söktüm subabları alıştırdım. Geri topluyorum. Tam sente ayarındayım şu an.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:55 ----------

Abi eline koluna sağlıl canı gönülden tebrik ediyorum,basarilarinin devamini dilerim :)

Sağol sanada başarılar :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Abi motor daha 34000 de 3000 km de yağını değiştiriyorum motoru ilk aldığım da usta demir çubuk sokup marş basarak ayar yapmıştı

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

Hee abi bunun elektrik sistemi nasıl manuelden birşey anlamadım nettekilerden sargıdan kaç kablo konjektöre gidiyor renkleri ne ve okuyucunun kabloları ne renk çekme belgeli vn 800 aldık onu topluyorum da çalışmadı. Cdi dan 0.3 küsür ohm görüyorum ama tuhaf yaa ateşleme de güzel
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi motor daha 34000 de 3000 km de yağını değiştiriyorum motoru ilk aldığım da usta demir çubuk sokup marş basarak ayar yapmıştı

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

Hee abi bunun elektrik sistemi nasıl manuelden birşey anlamadım nettekilerden sargıdan kaç kablo konjektöre gidiyor renkleri ne ve okuyucunun kabloları ne renk çekme belgeli vn 800 aldık onu topluyorum da çalışmadı. Cdi dan 0.3 küsür ohm görüyorum ama tuhaf yaa ateşleme de güzel

Çubukla neyi ayarladığını anlamadım. Elektrikten anlamıyorum. Arızayı yapıyorum ama anlamıyorum. Tuhaf bişey. Statörden iki ayrı kablo çıkması lazım. İnce olan mavi soketli ve konjektore giden daha kalın kablo. Statörden kanojektöre gidiyor. Diğer mavı soketlinin yine mavi soket karşılığı var zaten.
 
Katılım
19 Ara 2016
Mesajlar
2
Merhaba Kawasaki dostu..
Ben bu forumu geç bulduğum için yazını ve paylaşımlarını dikkatle ve heyecanla okuyup takip ettim..Anlattığın bittikten sonraki halini çok merak ediyorum, bikaç resim ekler misin buraya?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Epey zaman oldu. Fırsat bulsam boya için tekrar sökmek istiyorum. Elimde kısa süre önce çektiğim bir bu resim var. Yakın çektiklerimi bulabilirsem eklerim.

6rXjMW.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
22 Haz 2015
Mesajlar
91
Merhaba Sevgili Taner..
Hakikaten hepimizin hayal ettiği bir şeyi gerçekleştirmişsin.. Anlatımlarını ve fotoğraflarını incelerken, kendimi hayal ettim.. :)

Bendede 1994 vulcan 750 var.. Çalışma alanım müsait fakat vida sıkmayı bilmem.. birlikte çalıştığımız boyacı tornacı filan işten fırsat buldukça el atıyor..

Birazdan motor blok parlatma işlemi yapacağım.. geçen hafta boyasını attırdım gayet güzel oldu. depo ya airbrush yaptıracağım yada benzeri bir şey..

Allah kaza bela vermesin.. Ankarada olsanız sizi rahatsız ederdim. gelirseniz de beklerim..
Tebrik ederim tekrar. saygılarımla...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba Sevgili Taner..
Hakikaten hepimizin hayal ettiği bir şeyi gerçekleştirmişsin.. Anlatımlarını ve fotoğraflarını incelerken, kendimi hayal ettim.. :)

Bendede 1994 vulcan 750 var.. Çalışma alanım müsait fakat vida sıkmayı bilmem.. birlikte çalıştığımız boyacı tornacı filan işten fırsat buldukça el atıyor..

Birazdan motor blok parlatma işlemi yapacağım.. geçen hafta boyasını attırdım gayet güzel oldu. depo ya airbrush yaptıracağım yada benzeri bir şey..

Allah kaza bela vermesin.. Ankarada olsanız sizi rahatsız ederdim. gelirseniz de beklerim..
Tebrik ederim tekrar. saygılarımla...

Merhaba. Teşekkürler. Blok parlatma işine girmeni tavsiye etmem :) Motosikletin için eklediğim linkteki videolar işine yarar sanıyorum.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst