- Katılım
- 10 Şub 2014
- Mesajlar
- 1,286
125 R Repsol'lerin Parçaları Söylendiği Kadar Pahalı'mı ? Bir Öğrenci Bu Motora Bine Bilir'mi ? Aslında CBR 125 İstiyorum Ama Cüsseme Uymuyor + Uzun Yolda Kişiyi Yorduğu + Yakıtının Fazla Olduğu + Parçalarının Pahalı Olduğu Söylenmekte. Doğrumu'dur Acaba ? CBR 125 Repsol İle CBF 150 Arasında Kalmış Durumdayım
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------
Biraz Daha Açayım Konuyu, Bu Sezon Sonu Bir Motosiklet Almaya Niyetliyim ve Bu Benim İlk Motorum Olacak. Bu Motor İle Büyük İhtimal Uzunca Bir Süre Bir Arada Olacağım ( Minimum 2 Yıl ) Uzun Yol Yapacağım - Şehir İçinde Takılacağım vs. Boyum 1.75 - 1.80 Kilom 70 - 75 Arası.
İlk Tercihim CBR 125 Repsol'dü Ama Piyasada Duyduğum Şeyler Beni CBF 150'ye İtti. Yoksa CBR Çok Etkiledi Açıkçası Beni 6 Vites Olması, Ön - Arka Disk Fren Olması, Sıvı Soğutmalı Olması vs. vs. Ancak Motorda 1 Adet Kask Bile Koyacak Bir Yer Olmaması Çok Kötü Bir Durum. Uzun Yollarda Oturuş Pozisyonu Nedeni İle Sıkıntı Yarattığı Söyleniyor Hele Artçı İle Uzun Yola Kesinlikle Çıkılmaması Sürücü - Artçı ve Motor'a Eziyet Oacağı Yönünde Söylemler Var'ki Motorun İnce Olmasından Dolayıda Haksız'da Değiller Gibi. EN Ama EN Önemli Problem Parça Fiyatları ? Motor Bir Sıkıntı Çıkardığında Öğrenci Başıma Halledemeye Bilirim, Bu Durumda Motor Ya Aylarca Yatar Yada Yok Parasına Satılır Böyle Bir Durumla Karşılaşmak İstemiyorum Açıkçası.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------
Biraz Daha Açayım Konuyu, Bu Sezon Sonu Bir Motosiklet Almaya Niyetliyim ve Bu Benim İlk Motorum Olacak. Bu Motor İle Büyük İhtimal Uzunca Bir Süre Bir Arada Olacağım ( Minimum 2 Yıl ) Uzun Yol Yapacağım - Şehir İçinde Takılacağım vs. Boyum 1.75 - 1.80 Kilom 70 - 75 Arası.
İlk Tercihim CBR 125 Repsol'dü Ama Piyasada Duyduğum Şeyler Beni CBF 150'ye İtti. Yoksa CBR Çok Etkiledi Açıkçası Beni 6 Vites Olması, Ön - Arka Disk Fren Olması, Sıvı Soğutmalı Olması vs. vs. Ancak Motorda 1 Adet Kask Bile Koyacak Bir Yer Olmaması Çok Kötü Bir Durum. Uzun Yollarda Oturuş Pozisyonu Nedeni İle Sıkıntı Yarattığı Söyleniyor Hele Artçı İle Uzun Yola Kesinlikle Çıkılmaması Sürücü - Artçı ve Motor'a Eziyet Oacağı Yönünde Söylemler Var'ki Motorun İnce Olmasından Dolayıda Haksız'da Değiller Gibi. EN Ama EN Önemli Problem Parça Fiyatları ? Motor Bir Sıkıntı Çıkardığında Öğrenci Başıma Halledemeye Bilirim, Bu Durumda Motor Ya Aylarca Yatar Yada Yok Parasına Satılır Böyle Bir Durumla Karşılaşmak İstemiyorum Açıkçası.