Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
125 R Repsol'lerin Parçaları Söylendiği Kadar Pahalı'mı ? Bir Öğrenci Bu Motora Bine Bilir'mi ? Aslında CBR 125 İstiyorum Ama Cüsseme Uymuyor + Uzun Yolda Kişiyi Yorduğu + Yakıtının Fazla Olduğu + Parçalarının Pahalı Olduğu Söylenmekte. Doğrumu'dur Acaba ? CBR 125 Repsol İle CBF 150 Arasında Kalmış Durumdayım

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------

Biraz Daha Açayım Konuyu, Bu Sezon Sonu Bir Motosiklet Almaya Niyetliyim ve Bu Benim İlk Motorum Olacak. Bu Motor İle Büyük İhtimal Uzunca Bir Süre Bir Arada Olacağım ( Minimum 2 Yıl ) Uzun Yol Yapacağım - Şehir İçinde Takılacağım vs. Boyum 1.75 - 1.80 Kilom 70 - 75 Arası.

İlk Tercihim CBR 125 Repsol'dü Ama Piyasada Duyduğum Şeyler Beni CBF 150'ye İtti. Yoksa CBR Çok Etkiledi Açıkçası Beni 6 Vites Olması, Ön - Arka Disk Fren Olması, Sıvı Soğutmalı Olması vs. vs. Ancak Motorda 1 Adet Kask Bile Koyacak Bir Yer Olmaması Çok Kötü Bir Durum. Uzun Yollarda Oturuş Pozisyonu Nedeni İle Sıkıntı Yarattığı Söyleniyor Hele Artçı İle Uzun Yola Kesinlikle Çıkılmaması Sürücü - Artçı ve Motor'a Eziyet Oacağı Yönünde Söylemler Var'ki Motorun İnce Olmasından Dolayıda Haksız'da Değiller Gibi. EN Ama EN Önemli Problem Parça Fiyatları ? Motor Bir Sıkıntı Çıkardığında Öğrenci Başıma Halledemeye Bilirim, Bu Durumda Motor Ya Aylarca Yatar Yada Yok Parasına Satılır Böyle Bir Durumla Karşılaşmak İstemiyorum Açıkçası.
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
125 R Repsol'lerin Parçaları Söylendiği Kadar Pahalı'mı ? Bir Öğrenci Bu Motora Bine Bilir'mi ? Aslında CBR 125 İstiyorum Ama Cüsseme Uymuyor + Uzun Yolda Kişiyi Yorduğu + Yakıtının Fazla Olduğu + Parçalarının Pahalı Olduğu Söylenmekte. Doğrumu'dur Acaba ? CBR 125 Repsol İle CBF 150 Arasında Kalmış Durumdayım

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------

Biraz Daha Açayım Konuyu, Bu Sezon Sonu Bir Motosiklet Almaya Niyetliyim ve Bu Benim İlk Motorum Olacak. Bu Motor İle Büyük İhtimal Uzunca Bir Süre Bir Arada Olacağım ( Minimum 2 Yıl ) Uzun Yol Yapacağım - Şehir İçinde Takılacağım vs. Boyum 1.75 - 1.80 Kilom 70 - 75 Arası.

İlk Tercihim CBR 125 Repsol'dü Ama Piyasada Duyduğum Şeyler Beni CBF 150'ye İtti. Yoksa CBR Çok Etkiledi Açıkçası Beni 6 Vites Olması, Ön - Arka Disk Fren Olması, Sıvı Soğutmalı Olması vs. vs. Ancak Motorda 1 Adet Kask Bile Koyacak Bir Yer Olmaması Çok Kötü Bir Durum. Uzun Yollarda Oturuş Pozisyonu Nedeni İle Sıkıntı Yarattığı Söyleniyor Hele Artçı İle Uzun Yola Kesinlikle Çıkılmaması Sürücü - Artçı ve Motor'a Eziyet Oacağı Yönünde Söylemler Var'ki Motorun İnce Olmasından Dolayıda Haksız'da Değiller Gibi. EN Ama EN Önemli Problem Parça Fiyatları ? Motor Bir Sıkıntı Çıkardığında Öğrenci Başıma Halledemeye Bilirim, Bu Durumda Motor Ya Aylarca Yatar Yada Yok Parasına Satılır Böyle Bir Durumla Karşılaşmak İstemiyorum Açıkçası.
cbr yeni kasa daha yüksek ve kalıplı .bide arkaya çanta takılabiliyor. bende ki 2 kaskı rahat alıyor .uzun yolda sıkıntılı oldugu söylenemez .ben 600 km yol gidip geldim ki gelişte 400 km ye kadar durmadan bindim benzini koyup 20 dakikalık molayla 200 kmyide bitirdim sorun yok hatta oturuş pozusyonu istedigin şekilde ayarlıyabiliyorsun yatabilirsin dik durabilirsin .2 kişiyle arkadaki için pek rahat deyil fakat uzun yol 200 km sorun olmadan artcıya gidilebilir molalarla çok uzun mesafeler gidilir .yakıtı azdır bakımları zamanında yapılırsa sorunsuz binilir.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
cbr yeni kasa daha yüksek ve kalıplı .bide arkaya çanta takılabiliyor. bende ki 2 kaskı rahat alıyor .uzun yolda sıkıntılı oldugu söylenemez .ben 600 km yol gidip geldim ki gelişte 400 km ye kadar durmadan bindim benzini koyup 20 dakikalık molayla 200 kmyide bitirdim sorun yok hatta oturuş pozusyonu istedigin şekilde ayarlıyabiliyorsun yatabilirsin dik durabilirsin .2 kişiyle arkadaki için pek rahat deyil fakat uzun yol 200 km sorun olmadan artcıya gidilebilir molalarla çok uzun mesafeler gidilir .yakıtı azdır bakımları zamanında yapılırsa sorunsuz binilir.

Yeni Kasalar Ne Yazık'ki Bütçemi Aşmakta o Sebepten Eski Kasa İle İlgilenmekteyim. Bilgilendirdiğiniz İçin Teşekkürler :)
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
Yeni Kasalar Ne Yazık'ki Bütçemi Aşmakta o Sebepten Eski Kasa İle İlgilenmekteyim. Bilgilendirdiğiniz İçin Teşekkürler :)

eski kasa olanını 2008 de bi arkadaştan aldım bi tur atayım diye 200 metre gidememiştim çok ince olmasına karşın deposu sıkıntılı geldi bana sakat kalmayım diye bıraktım ve yeni kasa çıkmasaydı bu motoru almazdım .genede deneyerek aldım yeni kasasını tavsiye ederim .
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
aynen bende eskı kasasını kullandım kesınlıkle almazdım kalıtelıdır ama benım beden olculerıme gore deıl ıkı kısı mevzusuna gelınce bence hayır derım tek kısı ıcın yapılmıs bu motor arkaya canta takılır kı bende var
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Bugun oturduk konustuk babamla.istersen ilk basta 2 3binlik bi sey alak onla piş sonra iyi al dedi.apacheye falan baktik.oyle mondial falan istemiyorum.babam gene bana birakiyo istersen al parayi sen biriktirdin dedi.icime kusku dustu sizce napmaliyim?
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
eski kasa olanını 2008 de bi arkadaştan aldım bi tur atayım diye 200 metre gidememiştim çok ince olmasına karşın deposu sıkıntılı geldi bana sakat kalmayım diye bıraktım ve yeni kasa çıkmasaydı bu motoru almazdım .genede deneyerek aldım yeni kasasını tavsiye ederim .

aynen bende eskı kasasını kullandım kesınlıkle almazdım kalıtelıdır ama benım beden olculerıme gore deıl ıkı kısı mevzusuna gelınce bence hayır derım tek kısı ıcın yapılmıs bu motor arkaya canta takılır kı bende var

o Zaman CBF 150'ye Yönelmeliyim, Ancak Yinede Aklımın Bir Köşesinde CBR :pale:

Boyum 1.75 - 1.80 Kilom 70 - 75 Arası Acaba Benim Cüssemi Aşar'mı Bu Motor ?
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
yenı kasa cbr uygundur senın ıcın bu arada apache de guzel olur senın ıcın 3000 e 2012 model rahatlıkla bulabılırsın
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Onlarıda Düşünmüyorum Değil CBR 125 - CBF 150 - TVS Apache - Mondial Drift Listemde.

CBR 125 R motosikletim var 2008 model. Hatta Araba çarpması sonucu kazadan sonra 4/4lük topladıqım motorum halen bende.
2 senedir motosiklet bende.

Motosikletin parçaları pahalı. Sanki 600 RR parçası alıyormusuz gibi. Mesela Grenajlar cok Pahalı ama dökmesini yapan var 75-100 tl adeti dökme olunca.

Motor Yeni Kasaya göre cılız duruyor tabi ama yenı kasa ile aman aman çok büyük bir güç farkı filan yok.
2010 öncesi cbr 125ler enjeksiyona sahip değiller. Orta Kasa 2010 model zaten. Ayrıca 2010 kasasında ıse iki değişiliklik var. ( KAFA GRENAJI ve Enjeksiyon) Başka hiç bi değişiklik yok eski kasası ile.
Motorun Hızı konusunda ise benım altımdakı 125 2008 model düz yolda (175 boy -78 kilo) 120 ye cıkıyor. rampa olursa 140 a kadar gidiyor(Gördüğüm rakamları söylüyorum).
Canı alınmamıs motor bulursan uzun süre binersın. Yakıt konusunda deli gibi filan yakmıyor. 10 litre deposu var.
Daha aklıma bişi gelmıyor ama bu motorla alakalı cok tecrübe edindim sormak ıstersen yardımcı olurum bildiğim kadar.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
CBR 125 R motosikletim var 2008 model. Hatta Araba çarpması sonucu kazadan sonra 4/4lük topladıqım motorum halen bende.
2 senedir motosiklet bende.

Motosikletin parçaları pahalı. Sanki 600 RR parçası alıyormusuz gibi. Mesela Grenajlar cok Pahalı ama dökmesini yapan var 75-100 tl adeti dökme olunca.

Motor Yeni Kasaya göre cılız duruyor tabi ama yenı kasa ile aman aman çok büyük bir güç farkı filan yok.
2010 öncesi cbr 125ler enjeksiyona sahip değiller. Orta Kasa 2010 model zaten. Ayrıca 2010 kasasında ıse iki değişiliklik var. ( KAFA GRENAJI ve Enjeksiyon) Başka hiç bi değişiklik yok eski kasası ile.
Motorun Hızı konusunda ise benım altımdakı 125 2008 model düz yolda (175 boy -78 kilo) 120 ye cıkıyor. rampa olursa 140 a kadar gidiyor(Gördüğüm rakamları söylüyorum).
Canı alınmamıs motor bulursan uzun süre binersın. Yakıt konusunda deli gibi filan yakmıyor. 10 litre deposu var.
Daha aklıma bişi gelmıyor ama bu motorla alakalı cok tecrübe edindim sormak ıstersen yardımcı olurum bildiğim kadar.

Bilgiler İçin Çok Teşekkür Ederim Her Şeyi İle Mükemmel Bir Motor Olsa'da Ne Yazık'ki Parça Fiyatları Nedeni İle Vaz Geçeceğim Bu Motordan, Grenajları Zaten Parçalayacak Büyüklükte Bir Kaza Yaparsam Muhtemelen Bende Ölürüm Zaten, Ama Diğer Parçaları o Kadar Pahalı Gözükmüyor ( Yürüyen Aksam - Motor vs. ) Olsun Fiyatları Orta Seviyede. Ben Yinede Başlangıç Motorum Olacağı İçin TVS'yi Tercih Edeceğim Ama Elbet Bir Gün Yolumuz CBR İle Kesişecek :)
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
yav bu cbr nin yedek parça listesi var mıdır fiuat olarak çok merak ettim? ilk motor olursa dusup kırar mıyız kı ılla grenajı:sunny::pale:
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
9
evet arkadaşlar bende aranıza katıldım 18.02.2014 itibari ile. Herkese selamın aleyküm... nasıpse motorumu yarın alacağım 2012 model 14000 de. bu 5. motorum ama ilk kez honda kullanıcısı olacağım için heyecanlıyım açıkçası son motorum TVS idi. bu arada izmirden katılıyorum aranıza ... deneyimlerimi paylaşacağım sizlerden de tavsiyeler bekliyorum tekrar herkese merhaba...
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
evet arkadaşlar bende aranıza katıldım 18.02.2014 itibari ile. Herkese selamın aleyküm... nasıpse motorumu yarın alacağım 2012 model 14000 de. bu 5. motorum ama ilk kez honda kullanıcısı olacağım için heyecanlıyım açıkçası son motorum TVS idi. bu arada izmirden katılıyorum aranıza ... deneyimlerimi paylaşacağım sizlerden de tavsiyeler bekliyorum tekrar herkese merhaba...
ne kadara aldin usta ayiptir sormasi bende almayi dusunuyorum kazik yemiyim
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
o Zaman CBF 150'ye Yönelmeliyim, Ancak Yinede Aklımın Bir Köşesinde CBR :pale:

Boyum 1.75 - 1.80 Kilom 70 - 75 Arası Acaba Benim Cüssemi Aşar'mı Bu Motor ?

Ne cbr125 ne de cbf150 cussenizi asmaz dert etmeyin. Benim boyum az daha kisa size gore ama 250r i ve cbf150 yi rahat kullaniyorum. Sele yukseklikleri her iki ayagi da yere koymak icin cok uygun.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
yav bu cbr nin yedek parça listesi var mıdır fiuat olarak çok merak ettim? ilk motor olursa dusup kırar mıyız kı ılla grenajı:sunny::pale:

merak etme cok ucuz hatta çinli parasına depo hariç sadece depo 1160 tl idi en sanırım.arka kuyruk grenajı 35 tl boyatıp tamır ettırsenız daha pahalı olur....arka stop 100 tl kafa yan 55 tl yan büyük grenaj 110 tl idi ayna tanesi 75 tl arka tutacak demır 45 tl ön kafa panel 60 tl kafa demiri 60-80 arası bir şeydi tam hatırlayamadım şimdi ..eski kasanın cıkma KUYRUK GRENAJINI SORSANIZ EN AZ 300 tl derler.ön cam internette renklı olanlar var yurt dısından double alın 38 tl : )) vs vs
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
merak etme cok ucuz hatta çinli parasına depo hariç sadece depo 1160 tl idi en sanırım.arka kuyruk grenajı 35 tl boyatıp tamır ettırsenız daha pahalı olur....arka stop 100 tl kafa yan 55 tl yan büyük grenaj 110 tl idi ayna tanesi 75 tl arka tutacak demır 45 tl ön kafa panel 60 tl kafa demiri 60-80 arası bir şeydi tam hatırlayamadım şimdi ..eski kasanın cıkma KUYRUK GRENAJINI SORSANIZ EN AZ 300 tl derler.ön cam internette renklı olanlar var yurt dısından double alın 38 tl : )) vs vs

Ucuz mu pahalı mi anlamadım :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

Zonguldaktaki kuryecilere savas aciyoruz sayin cibircilar ailesi.hepsi ona o kadar verilir mi diyo.cildiricammm.toplanin abilerim kardeslerimm nedir bu ya.degmez mi..
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
denemelik tiger tri 780 tüpünü söktüm sadece ara borusu kaldı o ne bir ses öyle 600 lükler yanında halt yemiş :D
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
9
kardeşim benim motor 2012 model 14000 binde çiziği falan yok temiz motor 6250 fiyat çekmiş sahibinden de pazarlıkla zar zor 5500 e aldım bugün :)
çok hoşuma gitti sürüşü valla TVS den sonra baya bi fark var açıkçası. paranın hakkını veriyor yani bide sabahtan beri geziyorum benzin öyle yerinde duruyor alla alla eğer böyleyse bu motorun yakıtı benden çekeceği var yeminle çok gezerim çooookkk:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------

şimdi arkadaşlar en önce bi bağaj almam lazım motora bağajsız olmaz. demirini buldum 100 liraya bide güzel küçük bi çanta fazla göze batmayan bimodel buldum mu o da tamam sonra sıra eksozdaaaa :cherry: şimdiden bekliyorum eksoz önerilerinizi arkadaşlar herkese slm izmirden....
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
kardeşim benim motor 2012 model 14000 binde çiziği falan yok temiz motor 6250 fiyat çekmiş sahibinden de pazarlıkla zar zor 5500 e aldım bugün :)
çok hoşuma gitti sürüşü valla TVS den sonra baya bi fark var açıkçası. paranın hakkını veriyor yani bide sabahtan beri geziyorum benzin öyle yerinde duruyor alla alla eğer böyleyse bu motorun yakıtı benden çekeceği var yeminle çok gezerim çooookkk:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------

şimdi arkadaşlar en önce bi bağaj almam lazım motora bağajsız olmaz. demirini buldum 100 liraya bide güzel küçük bi çanta fazla göze batmayan bimodel buldum mu o da tamam sonra sıra eksozdaaaa :cherry: şimdiden bekliyorum eksoz önerilerinizi arkadaşlar herkese slm izmirden....

hayırlı olsun çantayı şhat45 çok güzel ben taktım hem ufak duruyor hemde yanlama konuldugunda 2 kaskı rahat alıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst