- Katılım
- 22 Ağu 2013
- Mesajlar
- 1,073
arkadaşlar bayileri aradım kimsede kalmamış cbr125 adamlar 2014 modeli bekliyoruz dediler.subat sonu mart bası gelır dedıler.acaba kasa degısıklıgıne gıttıler mı renk falan bılgınız var mıdır yoksa 2.el 3.800km de 2013 model beyaz bı adam satıyorda onunla ılgılenecem kasa degısıklıgıne gıdılmedıyse bılgısı olan var mıdır acaaba
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
çok teşekkürler usta k.bakma görmemişim
)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
hayrlı olsun kardeşim, daha nicem motorlarına hayırlı olsun diyeceğiz insallah rahat ol![]()
çok teşekkürler usta k.bakma görmemişim
