Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
arkadaşlar bayileri aradım kimsede kalmamış cbr125 adamlar 2014 modeli bekliyoruz dediler.subat sonu mart bası gelır dedıler.acaba kasa degısıklıgıne gıttıler mı renk falan bılgınız var mıdır yoksa 2.el 3.800km de 2013 model beyaz bı adam satıyorda onunla ılgılenecem kasa degısıklıgıne gıdılmedıyse bılgısı olan var mıdır acaaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

hayrlı olsun kardeşim, daha nicem motorlarına hayırlı olsun diyeceğiz insallah rahat ol :)

çok teşekkürler usta k.bakma görmemişim :))
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
272
arkadaşlar bayileri aradım kimsede kalmamış cbr125 adamlar 2014 modeli bekliyoruz dediler.subat sonu mart bası gelır dedıler.acaba kasa degısıklıgıne gıttıler mı renk falan bılgınız var mıdır yoksa 2.el 3.800km de 2013 model beyaz bı adam satıyorda onunla ılgılenecem kasa degısıklıgıne gıdılmedıyse bılgısı olan var mıdır acaaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------



çok teşekkürler usta k.bakma görmemişim :))


Kasa değişikliği olmayacak.

Bahsettiğin motor Samsun da mı?
 
Katılım
8 Şub 2014
Mesajlar
6
Beyler merhaba.. Ben de aranıza bir cbr sahibi olarak katılmak için sabirsizlaniyorum. Danışmak istediğim bi durum var, 4000 tl ye yakın param var. 2006 2007 model 30bini geçmemiş bi cbr düşünüyorum. Bu konudaki tavsiyeleriniz ne olur? (Al alma alırsan şuna dikkat et gibi...)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaşlar bayileri aradım kimsede kalmamış cbr125 adamlar 2014 modeli bekliyoruz dediler.subat sonu mart bası gelır dedıler.acaba kasa degısıklıgıne gıttıler mı renk falan bılgınız var mıdır yoksa 2.el 3.800km de 2013 model beyaz bı adam satıyorda onunla ılgılenecem kasa degısıklıgıne gıdılmedıyse bılgısı olan var mıdır acaaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------



çok teşekkürler usta k.bakma görmemişim :))


kasa değişikliği yok ama etiket değişikliği yada renk değişikliği söz konusu olabilir...

benim motorada bir kaç haftadır talipliler çıkıyor... satma taraftarı olmadığımdan bi fiyat belirledim aşşağı inmiyorum.. tok satıcı olmak çok güzel bir duygu.. ama ben alıcı olsam 2014 modele yazılıp 2-3 ay beklermiydim hayır beklemezdim çünkü sabırsızım... bu arada km de 1800 küsür olmuş binmediğim halde....

benim gibi sabırsızlık derdin yoksa 2014 modeli bekle... ama piyasa baya dalgalı ve eminim fuardan hemen sonra bir zam söz konusu eğer alacaksanda elini çabuk tutmalısın yapılan her zam ile 2. el satanlar vijdansızlaşıyor ... :p
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Beyler merhaba.. Ben de aranıza bir cbr sahibi olarak katılmak için sabirsizlaniyorum. Danışmak istediğim bi durum var, 4000 tl ye yakın param var. 2006 2007 model 30bini geçmemiş bi cbr düşünüyorum. Bu konudaki tavsiyeleriniz ne olur? (Al alma alırsan şuna dikkat et gibi...)

2008 model 24000 Kmdekı cbr 125 r motosikletimi satiyorum. Siyah renk. Detaylı bilgi için özel mesajla iletişime geçebilirsiniz.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
kasa değişikliği yok ama etiket değişikliği yada renk değişikliği söz konusu olabilir...

benim motorada bir kaç haftadır talipliler çıkıyor... satma taraftarı olmadığımdan bi fiyat belirledim aşşağı inmiyorum.. tok satıcı olmak çok güzel bir duygu.. ama ben alıcı olsam 2014 modele yazılıp 2-3 ay beklermiydim hayır beklemezdim çünkü sabırsızım... bu arada km de 1800 küsür olmuş binmediğim halde....




bide resim atalım....
benim gibi sabırsızlık derdin yoksa 2014 modeli bekle... ama piyasa baya dalgalı ve eminim fuardan hemen sonra bir zam söz konusu eğer alacaksanda elini çabuk tutmalısın yapılan her zam ile 2. el satanlar vijdansızlaşıyor ... :p


arka sayfalara düşmüş yaw....

 
Katılım
8 Şub 2014
Mesajlar
6
Beyler merhaba.. Ben de aranıza bir cbr sahibi olarak katılmak için sabirsizlaniyorum. Danışmak istediğim bi durum var, 4000 tl ye yakın param var. 2006 2007 model 30bini geçmemiş bi cbr düşünüyorum. Bu konudaki tavsiyeleriniz ne olur? (Al alma alırsan şuna dikkat et gibi...)

Görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
2006 cok eskı degılmı ya bence 2010 felan bak sen cbr a kolay kolay bısı olmaz da ıllakı yorulmus olucaktır
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
valla dostum motor sılındır pıston ıster lastık ıster bujı ıster debrıaj ıster ıster oglu ıster yenı yenıdır arada ucurum yok yanı sen lımıtı yukselt bıraz bence yenı kasa almaya calıs eskı kasa da alıyosan 2010 dan asasına bakma derım ben temızını bulmak zor o yuzden yenı model daha mantıklıdır
 
Katılım
8 Şub 2014
Mesajlar
6
valla dostum motor sılındır pıston ıster lastık ıster bujı ıster debrıaj ıster ıster oglu ıster yenı yenıdır arada ucurum yok yanı sen lımıtı yukselt bıraz bence yenı kasa almaya calıs eskı kasa da alıyosan 2010 dan asasına bakma derım ben temızını bulmak zor o yuzden yenı model daha mantıklıdır

Kardeş limitlerdeyim ne yazık ki :/ 2009 buldum bi tane ama umarım idare eder.. bi de bişey sorucam motoru alirken nelere dikkat etmeliyim ustaya falan baktirmaya gotureyim mi?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
valla dostum motor sılındır pıston ıster lastık ıster bujı ıster debrıaj ıster ıster oglu ıster yenı yenıdır arada ucurum yok yanı sen lımıtı yukselt bıraz bence yenı kasa almaya calıs eskı kasa da alıyosan 2010 dan asasına bakma derım ben temızını bulmak zor o yuzden yenı model daha mantıklıdır

katılıyorum...
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
ramazan sorun cozuldu problem benzınden mıs :queen::flower:::eek:uups:: tekere bıle gelmıyordu bıraz denedım bugun 43 de teker yere ınıyor ıyımı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst