TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
benim onla hiç işim olmadı ama akünün arka kısmındaydı sanki. selenin alt kısmında. değilse de kafa grenajının ordadır:) napcan le flaşörü

abi kafada yok ledli sinyal ampülü aldımda hızlı yanıp sönüyor onun için lede uygun flaşörle değiştiricem:)
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
Lastik alacak arkadaşlar kaçırmasın
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-metzeler-me-22-3.25-18-3.00-17-takim-lastik-kampanya-151874198/detay

ben arkayı 3.50 aldım bu arada 110luk gibi mi durur??

evet ayrıca vites geçişlerde gaz vererek değiştirince rahat geçiyor ben iyi alıştım ona pamuk gibi hiç sıkıntı yaşamıyorum ama yağ olarak ne önerirsiniz?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Lastik alacak arkadaşlar kaçırmasın
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-metzeler-me-22-3.25-18-3.00-17-takim-lastik-kampanya-151874198/detay

ben arkayı 3.50 aldım bu arada 110luk gibi mi durur??

evet ayrıca vites geçişlerde gaz vererek değiştirince rahat geçiyor ben iyi alıştım ona pamuk gibi hiç sıkıntı yaşamıyorum ama yağ olarak ne önerirsiniz?

sabri abiyle ben castrol kullnıyoruz bizde motora bişey olmadıysa demekki castrol yeterli geliyor:)
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Lastik alacak arkadaşlar kaçırmasın
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-metzeler-me-22-3.25-18-3.00-17-takim-lastik-kampanya-151874198/detay

ben arkayı 3.50 aldım bu arada 110luk gibi mi durur??

evet ayrıca vites geçişlerde gaz vererek değiştirince rahat geçiyor ben iyi alıştım ona pamuk gibi hiç sıkıntı yaşamıyorum ama yağ olarak ne önerirsiniz?
3.50 dediğiniz ilandaki mi yoksa satıcıyla görüşüp 3.50 mi dediniz bende alacağımı da biraz kalın olsun diyorum
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
3.50 dediğiniz ilandaki mi yoksa satıcıyla görüşüp 3.50 mi dediniz bende alacağımı da biraz kalın olsun diyorum

ben aldım lastiği fakat başka ildeyim 10 15 gün sonra takacağım nasıl durduğu konusunda o zaman yorum yaparım
ben biraz acele ettim başka biryerden aldım benimki biraz daha pahalıya patladım ben aldıktan bı ıkı gun sonra gördüm bu linki.. fiyat uygun bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------

sabri abiyle ben castrol kullnıyoruz bizde motora bişey olmadıysa demekki castrol yeterli geliyor:)

castrolun hangi modeliydi actevo gördüm geçen gün tvs bayisinde fiyatı ne kadar? bana şöyle 20 30 lira arası olsa süper olur bıktım valla.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ben aldım lastiği fakat başka ildeyim 10 15 gün sonra takacağım nasıl durduğu konusunda o zaman yorum yaparım
ben biraz acele ettim başka biryerden aldım benimki biraz daha pahalıya patladım ben aldıktan bı ıkı gun sonra gördüm bu linki.. fiyat uygun bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------



castrolun hangi modeliydi actevo gördüm geçen gün tvs bayisinde fiyatı ne kadar? bana şöyle 20 30 lira arası olsa süper olur bıktım valla.

power1 10w50 actevo scooter yağı olması lazım
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
böyle yapınca amörtisörleri en yüksek hale getirmek gerekiyormuş arkaya biri oturunca veya kasislerde sürtüyormuş.

böyle orjinalin çok dışına çıkmayı sevmem aslında lastik alırken düşündüm birazda sırf arka teker bile bütçemi aştı dedim metzeller olsun kafam rahat olsun inşallah pişman olmam.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Arkadaşlar bugun yeni kasa tvs apache aldm 1500 kmde. şimdi farkettm yarım grenajcıklar hafif sağa sola oynuyor. Yeni kasa kullanan arkadaşlarda durum nedir? Bırde bagajı actım tam kapanmadı sanırım 2 tırnak gırıyo ama altta hafıf bosluk olustu. Ne yapmak lazm?
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
grenajlar öyle malesef esneme payı mı bırakmışlar bende bilemedim.bagajı kapatırken sivri uzun demiri oturt üstüne tokat veya yumruk at oturuyor nazikçe vurunca oturmuyor
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
hocam tşk ettim. Bide bugun jiklesiz calıstırdım yolda istop etti. Benzin tek diş kalmıştı. sonra jikleyle denedim calısmadı. Daha sonra gaz vere vere calıstırdım sıkıntısı olmadı yedektemiydi ana depodamı anlayamadım ama bu jikleyi cekip mi motoru calıstırmak lazm motor calısırken mi çekmek lazm? Motor calısırken çektim istop etti anlayamadım
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
arkadaşlar ben depo vanasını hep açıkta kullanıyorum.yedek depoya geçtiğinde göstergedeki benzin ışığı yanar dimi ?
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
bu yedek deponun çektiği yer daha alttaymış normal açığa göre galba bi nevi uyarı bize yani hep yedekte kullansak motor deponun içindeki son benzine kadar çalışır.. yanlışsam düzeltin
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
yedekte yokuş aşağı inmeyinde ben indim yokuş uzun olunca karbüratörde benzin kalmadı stop etti motor:)
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
illa son damlasına kadar kullanacan yani:cherry:

yok ya benzinin bitmesini beklemem.motora zararlı...o ışık yandığında benzini alırım. öğrenciyim,cepte para yoksa son damlasına kadarda kullanabilirim belli olmaz :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------

Sarıda bir başka oluyor yavvv :flower:






 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst