Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Öncelikle hayırlısı olsun şimdiden. Motor orjinal karbüratörlü ve ABS'li. aslında karbüratörlü olması dezavantaj değil avantaj. tamiri çok kolay, ayarı çok kolay, fazla elektronik aksamı yok. Dolayısıyla fazla masraf çıkarmıyor. Gaz tepkisi süper bu makinaların. Fotoğraflardan gördüğüm kadarı ile biraz hor kullanılmış gibi duruyor. Ama bu yanıltıcı olabilir. En iyisi madem İzmirdesiniz. Urla ya sabri ustanın oğullarını biliyorsunuzdur, oraya bir gösterin bence. ABS nin çalışıp çalışmadığını mutlaka kontrol ettirin. Ayrıca size katılıyorum orjinal eksozun duruşu ve sesi daha güzel. Ama bu eksozu piyasadan bulmak kolay olabilir.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Öncelikle hayırlısı olsun şimdiden. Motor orjinal karbüratörlü ve ABS'li. aslında karbüratörlü olması dezavantaj değil avantaj. tamiri çok kolay, ayarı çok kolay, fazla elektronik aksamı yok. Dolayısıyla fazla masraf çıkarmıyor. Gaz tepkisi süper bu makinaların. Fotoğraflardan gördüğüm kadarı ile biraz hor kullanılmış gibi duruyor. Ama bu yanıltıcı olabilir. En iyisi madem İzmirdesiniz. Urla ya sabri ustanın oğullarını biliyorsunuzdur, oraya bir gösterin bence. ABS nin çalışıp çalışmadığını mutlaka kontrol ettirin. Ayrıca size katılıyorum orjinal eksozun duruşu ve sesi daha güzel. Ama bu eksozu piyasadan bulmak kolay olabilir.

Urladaki suzuki servisindeki usta tanıyormuş oraya yaptırmış tüm bakımlarını bakımları serviste kayıtlıymış.

Benim için önemli olan agır bakımları Abs devreye giriyormu mutlaka deneyecegim daha evel bandit sürdüm fakat ince noktalarını bilmiyorum.

600fli bi kardeşime bandit alacagız. Karbüratörün avantajıda var dezavantajıda var fakat 2014 yılında karbüratörlü motor ben pek istemezdim.

En basitinden örnek vereyim bunu sıralayabilirimde benzini biten karbüratörlü motorun hava yapması en sevmedigim şeydir.

Enjeksiyonlu suzuki banditin enjeksiyonunun arıza vercegi aklımın ucundan geçmez :) Ne kadarda Fazercı olsam Bandit Bandittir yıllarca konuşulan kalitesi ortada :)

Fakat sizin gibi bandit kullanıcısı bunu dezavantaj olarak görmüyorsa bu bizi hoşnut eder.

Sizde izmirlisiniz cumartesi günü kahramanlarda olursanız motoru sizinde test etmenizi isteriz.

Cevap için teşekkürler :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Sizinle tanışmadık ama, İzmir grup toplantısından takip etmiştim. Tabi şartlar uymadığı için mazur görün toplantılara katılamıyorum. Cumartesi günü bir işim yok İzmirli motorcuların mabedi Kahramanlar da bulunabilirim. Bu vesile ile sizinle de tanışmış oluruz. Motorun bakımları Urla'da yapıldıysa bence bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum. Ufak tefek kozmetik problemler de zaman içersin de çözülebilir. İzmir'de ne kadar çok bandit olursa bu bizi gururlandırır.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Sizinle tanışmadık ama, İzmir grup toplantısından takip etmiştim. Tabi şartlar uymadığı için mazur görün toplantılara katılamıyorum. Cumartesi günü bir işim yok İzmirli motorcuların mabedi Kahramanlar da bulunabilirim. Bu vesile ile sizinle de tanışmış oluruz. Motorun bakımları Urla'da yapıldıysa bence bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum. Ufak tefek kozmetik problemler de zaman içersin de çözülebilir. İzmir'de ne kadar çok bandit olursa bu bizi gururlandırır.

Estafurullah ne demek birkaç banditli tanıdıgımız var bununla beraber 3 bandit olucak.

Birazdan motora bakmaya gidiyorum gündogdu meydanında buluşacagız bakalım fotolardaki gibimi :)

Yardımınız ve cevabınız için tekrardan teşekkür ederim en kısa zamanda tanışmak dilegiyle :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
600s'imi 1 hafta önce satmış bulunmaktayım. Satmak için notere giderken bile "acaba satmasam mı" diye düşünüyordum :) O derece memnundum. Bandit alacak arkadaşlar bilsinlerki bakımlı bir banditse çoçuklara miras bırakılacak makina.
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
getti kaymak gibi bandit600:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------

senin yüzünden bende koydum nete hade hayırlısı.gezecek adam kalmadı.
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
yol masrafını ver getirem:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

senin motora göz dikmiştim abicim...Türkiye de olsaydım şuan belki ben sürüyordum onu...
gecen arkadaşla (sedat57) sizin motoru konuştuk...o gece rüyama girdi...
sedatla birlikte sizin oraya gelmiş pazarlık yapıyorduk...
motoru çalıştırma esnasında angaranın bağları "alarma sesi" çalmaya başladı... pazarlık yarıda kaldı...:mrgreen:

yol parasını ver getirem ne olacak:)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
600s'imi 1 hafta önce satmış bulunmaktayım. Satmak için notere giderken bile "acaba satmasam mı" diye düşünüyordum :) O derece memnundum. Bandit alacak arkadaşlar bilsinlerki bakımlı bir banditse çoçuklara miras bırakılacak makina.

Gökhan bende rize ardeşenliyim bu yaz sonu gelecegim oradan rusyaya dogru geçmeyi düşünüyorum tanışmak isterim :cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gökhan bende rize ardeşenliyim bu yaz sonu gelecegim oradan rusyaya dogru geçmeyi düşünüyorum tanışmak isterim :cat:

Merhaba Cem. Ben buralı degilim ama Ardeşen'de ikamet ediyorum :) Herzaman beklerim. Birşeyler yeme içme eşliginde ülkemizdeki motosiklet tutkusunun parlak gelecegi hakkında uzun uzun görüş bildiririz :mrgreen:

Ayrıca gezini Artvin veya Batum motosiklet festivali zamanına denk getirmeni tavsiye ederim. Bi bahane ile festivalede katılmış olursun.

Bu arada yukarda mesajı bulunan eçkideyi'de Ardeşen'de( Ardeşen'ni işgal ettik :p)


Görüşmek üzere...
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Bizde oradan dalkıranlardanız. Büyük ihtimal denk gelmemissinizdir fakat ardeşende murat dalkıranın parfümcü dükkanı vardı açık parfüm kendisi öz kuzenımdır.

Zaten tekmiş sanırım ardeşende fakat kapattı dükkanı. Hem akrabalarımı ziyaret edecegim hemde özledigim toprakları yeniden görecegim..

Batum festivali zamanına denk getirmeye çalışacagım bende kendime yoldaş bulmak için :)
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
yol masrafını ver getirem:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------



yol parasını ver getirem ne olacak:)

kısmet olurda senin motoru alırsam o zevki sana bırakmam...:bounce:
2007 den beri karadeniz sahil yoluna hasretim zaten...:salut:
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
kısmet olurda senin motoru alırsam o zevki sana bırakmam...:bounce:
2007 den beri karadeniz sahil yoluna hasretim zaten...:salut:

evet karadeniz yolu dehşet güzeldir gerçi son zamanlarda bayağı bi yol yapıldı.4 silindire davet var:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------

Bizde oradan dalkıranlardanız. Büyük ihtimal denk gelmemissinizdir fakat ardeşende murat dalkıranın parfümcü dükkanı vardı açık parfüm kendisi öz kuzenımdır.

Zaten tekmiş sanırım ardeşende fakat kapattı dükkanı. Hem akrabalarımı ziyaret edecegim hemde özledigim toprakları yeniden görecegim..

Batum festivali zamanına denk getirmeye çalışacagım bende kendime yoldaş bulmak için :)

cem sanırım dediğin parfüperiyi biliyorum çarşı başında köprüye girerken küçük bir dükandı bende alışveriş yapmıştım ama tabi sahibini tanımam.gelirsen buralara gökhan la seni karşılarız güzel olur.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
230391920528_2.jpg


İyi günler arkadaşlar. Yaz geliyor ve ben İzmir'deyim. Gerçi bizim motorların hararet vb.gibi problemleri olmamasına rağmen biraz pirpirikli bir insanım. bazen şehir içinde 1 metrelik dur kalklar ile ilerlemek zorunda kalıyoruz. Bu nedenle hep hararet konusu acaba diye aklıma takılıyordu. bu nedenle yukarıda linkini koyduğum hararet göstergesini Almanya'dan sipariş verdim. Bir kaç güne kadar elime geçer, takınca deneyip görüşlerimi burada belirtirim.
Suzuki servisine bunu sipariş verdiğimi söylediğimde aldığım cevap; ABİ BOŞUNA PARA VERMİŞSİN, SİZİN MOTORA HARARET YAPTIRANA ÖDÜL VERİRLER, BİZDE BEDAVA MOTOR YAPMAYA HAZIRIZ şeklinde oldu. Bilmiyorum iyimi yaptık kötü mü yaptık ama bana bir zararı yok. En azından içim rahat bir şekilde dolanabileceğim.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
okuduklarım doğruysa,ustalar doğru söylemişler,ee hayırlı olsun metin bey,bu göstergenin fiyatını sorabilirmiyim?
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Bende vardi 2007 model 650 cok guzel makinadir oturakli saglam hararet yapmaz zaten yag sogutmali.
Fazer dan daha guzel makinadir
hatta sonra streetfighter yaptik resimlerini eklicem ben ve sattim tabii sonra IZMIR DE TEKDIR
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
lois.de firmasında indirim vardı 19 euro, 4 euro nakliye verdik almanya içi, almanyadaki arkadaş siparişi ertesi gün alıp yine bize kargoladı. 5 euro nakliye, yani toplamda 28 euro mal oldu.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l180/pict/230391920528_2.jpg

İyi günler arkadaşlar. Yaz geliyor ve ben İzmir'deyim. Gerçi bizim motorların hararet vb.gibi problemleri olmamasına rağmen biraz pirpirikli bir insanım. bazen şehir içinde 1 metrelik dur kalklar ile ilerlemek zorunda kalıyoruz. Bu nedenle hep hararet konusu acaba diye aklıma takılıyordu. bu nedenle yukarıda linkini koyduğum hararet göstergesini Almanya'dan sipariş verdim. Bir kaç güne kadar elime geçer, takınca deneyip görüşlerimi burada belirtirim.
Suzuki servisine bunu sipariş verdiğimi söylediğimde aldığım cevap; ABİ BOŞUNA PARA VERMİŞSİN, SİZİN MOTORA HARARET YAPTIRANA ÖDÜL VERİRLER, BİZDE BEDAVA MOTOR YAPMAYA HAZIRIZ şeklinde oldu. Bilmiyorum iyimi yaptık kötü mü yaptık ama bana bir zararı yok. En azından içim rahat bir şekilde dolanabileceğim.

benim kanuni racer200 üm... 15 tl ye almıştım... kendim takmıştım...
temmuzda ankarada uzun yola 100-110 km hızla giderken o gösterge en sona dayanmıştı...
motor zaten hararet yapmazda... gösteriş olsun diye takmıştım...
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Blokta 167 derece ölçtüm, sesinde, gasz tepkisinde en ufak sapıtma, koku vs. hiç bir şey yoktu.

Hava+yağ soğutmalı makinenin hararetten etkilenmemesinin nedeni malzeme dayanımının çok yüksek olmasıdır. Hatta ecnebiler çalışma sesine "rattle" der biraz dan dun çalışır ama sert makinelerdir :)

Kapak contalarınız falan çeliktir en kabadayı iki üç damla yağ çıkarır, öyle yanma falan diye bişey yok.

Hatta size Banditler ile ortak motoru kullanan bir Suzuki'den alıntı yaparak bitireyim hararet konusunu;

No harm done to the bike-Motora zarar verilmedi, zira tek marşta çalışacak :D

 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
susturcuları felan eritip attı dışarı... açık eksoz yaptı...:mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666

Cem bende paylaştığınız motosikletle ilgileniyordum araştırdığım ve tramer sonuçlarını gördükten sonra ve ilan daki açıklamalarda ki samimiyetsizlikten sonra kime güveneceğimizi şaşırmış durumdayım...
Bu bilgiyi sizinle paylaşmak istedim. Kimsenin canı yanmasın...
Plakayı bilerek gizledim özelden isteyen olursa yine verebilirim ama benim sorgum yeterli olacaktır diye düşünüyorum...
Saygılar...

xEL9W8.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst